Регулировка ляды таврия

Автор quake, 11 Липня 2018, 00:11:01

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

quake

Решил заморочиться этим вопросом. в инете инфы особо не нашел. какие должны быть зазоры, как проверить правильность регулировки, и еще лучше поделитесь пожалуйста личным опытом.

Max 55

Цитата: quake від 11 Липня 2018, 00:11:01
Решил заморочиться этим вопросом. в инете инфы особо не нашел. какие должны быть зазоры, как проверить правильность регулировки, и еще лучше поделитесь пожалуйста личным опытом.
зазоры как зазоры, у вас проблема с замком ляда открывается?

quake

Цитата: Max 55 від 11 Липня 2018, 00:20:55
Цитата: quake від 11 Липня 2018, 00:11:01
Решил заморочиться этим вопросом. в инете инфы особо не нашел. какие должны быть зазоры, как проверить правильность регулировки, и еще лучше поделитесь пожалуйста личным опытом.
зазоры как зазоры, у вас проблема с замком ляда открывается?

открывается\ закрывается, но стоит как должна.
такая история, сначала лопнула планка для замка, которая на кузове, заменил. потом лопнул язычек замка, заменил.
но когда ставил новый замок конус который входит в планку заходит не ровно, лояда не закрывалась, после экспериментов, удумал вытащил пружинку с кольца планки багажника(направляющего). еслиб ляда шла ровно то и закрывалось бы нормально. и в чем прикол, после того как убрал пружинку закрывается, норм, но это по идее не нормально.
чего язычек сломался, потому что левая его сторона идет первой, а потом весь остальная часть.

сейчас на новом замке по потретостям видно что идет также, но из за отсутствия пружинки заходит нормально. поэтому решил задаться этим вопросом

Toris

#3
В мене славутка, але, думаю, проблеми аналогічні (були). Лядою натхненно заморочувався у самих різних умовах.

1. Перш за все виставте автомобіль на горизонтально рівну поверхню. Якщо буде крен, то ляда буде перекошена на праву або ліву сторону і язичок замка не зайде в отвір петлі або зайде криво і ми не відрегулюємо правильно.
2. Складаєте заднє сидіння, спорожнюєте багажник, ослабляєте нижню петлю шляхом часткового відкручування обох гайок.
3. З салону прикриваєте ляду і спостерігаєте, як входить язичок в петлю. Виставляєте петлю так, щоби язичок був рівновіддалений від країв петлі, тобто по центру отвору. Потім заморочуєтесь орієнтацією петлі так, щоби язичок входив якомога паралельніше до петлі, а бокові зазори не змінювались, тобто язичок має входити по центру петлі.
4. Надійно закручуєте гайки петлі (з гроверами). В себе я попередньо зняв петлю, почистив місце петлі на кузові, знежирив, попшикав це місце спреєм типу клею БФ-2, просушив, обклеїв одним шаром ізоляційної стрічки (синя, чорна, червона - неважливо). Потім поверх цього всього прикрутив петлю, виставивши її згідно пунктів 1-3. Про всяк випадок так само підготував місце язичкової частини, щоби не совалось по кузову. Вже другий місяць катаюсь без нарікань на ляду.

Якщо зазначені маніпуляції не допоможуть - купуйте новий замок і нову петлю, підготуйте свіжий язичок згідно малюнка https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=6781.msg237561#msg237561 - і встановлюєте згідно інструкції вище. Я довго грався зі старими язичком і петлею - ефект був на кілька днів, а потім те ж саме. Купив усе нове, встановив - і забув про цю проблему.

P.S. Орієнтація язичка на горизонтальній поверхні по центру петлі полегшує закривання ляди при кренах кузова, коли кузов перекошує і язичок з направляючим шипом зміщується в сторону.