Mercedes-Benz A-Class A140 - A200

Автор Toris, 04 Жовтня 2019, 17:41:57

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Toris

Хочу маленького мерседесика з переднім приводом. Розглядаю клас А, усі моделі від A140 до A200.
Модель використання - щодня короткі поїздки типу робота-магазин, раз-другий на рік дальняк до 500-1500 км в одну сторону.

Чи мають форумці досвід експлуатації та ремонту такого автомобільчика? Варто чи не варто мати такого у власності?


Олександр 1968

Наприклад для заміни чи ремонту зчеплення потрібно демонтувати ВСЮ передню підвіску,потім прикрутити назад.

Олександр 1968

Я написав що всю.А це значить що абсолютно всю.Зі всіма ричагами,сайленблоками в корпусах як зліва так і справа.Сам бачив півмашини на підлозі під підьомником.А клас А випускається вже давненько

Toris

Нічого собі чудасія... :(

А яке сучасна малолітражка розбирається-збирається більш притомно?

Олександр 1968

Торісу лайфак на майбутнє
https://ruslar.pro/mobile/video/x2xstTQMsQA навскидку для порівняння

Toris

Тепер розумію, чому ремонтники в захваті від славутки, хвалячи її за "багато місця"... :facepalm:

Якось пригнав щось підкрутити, а вони якраз щось новіше випхали з гаража - то аж просвітліли, коли славутці капот відкрили.

Алексчук

Купи лучше Тойоту Ярис. Тойота вечная машина.



Можно конечно и Яурис, но она дороже


Toris

#7
Друзі купили нещодавно KIA Ceed першого покоління. І якось так сталось, що на парковці стояли поруч з Toyota Auris. Вони схожі по кузову та габаритах.

Посовався трохи в тому ceed'і - зашибісь. Коробка-автомат взагалі пєстня для цивілізованого володіння: кожна педалька має "свою" ногу, руки на кермі, ніяких паралельних маніпуляцій. По відчуттях - далеко не "заряджений" мерс, якого я пробував минулого року, але все ж таки приємніше славутки.

Товариш-початківець поскаржився, що втомився від тих педальок у київських пробках, ноги болять - так я його славуткою пострахав. :-D

Володимир

В шефа тойота лендкрузер з автоматом, ото пєстня, не їдеш, а пливеш по нашим дорогам.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Жулик

#9
шо вы человека страште?
Он еще ее не купил а мысленно уже на сто снимает все что бы поменять сцепу а сцепу покупает в магазине уже дороже чем на мой робот  :rofl:.
Беги от цюда торис, биги.
Бо так и будешь ездить на ставутах, вазах.
Патамуша там при обрыве ГРМ не гнет клапана.
Только у нас на СТО в столице хрен таврон починишь, все СТО как в один голос орут мы начинаем только с ланоса и то))))  :-D почему бы так? Может патамуша в тавро вазах все доступно и легко меняется?  :-D



Toris

#10
Цитата: Володимир від 14 Листопада 2019, 11:05:34В шефа тойота лендкрузер з автоматом, ото пєстня, не їдеш, а пливеш по нашим дорогам.
Хе! В нього несуча рама і кузов на рамі. Тому тихо та м'яко. Але я не потягну такого фінансово. У ланкрузера, в якого я трохи в'їхав, перша страховка дорівнювала вартості моєї б/в славутки, коли я купував її.

Жуліку.

Ну, з одного боку я й так на славутці з газом катаюсь, дай, Боже, щоби не гірше.

А з іншого боку таки є щось приємне у можливості полікувати власне авто власноруч, якщо вже приперло. Навіть відкрутиш 4 шурупи, знімеш карту дверей, наведеш там порядок - і вже довіра до авто трішки збільшилась. Якщо у дверцятах купа датчиків з цифровими шинами, то хрін його знає, що, як і коли там здохне, чим замінювати і де шукати відповідного спеціаліста з головою, якому можна довірити авто. Їздиш в якомусь незрозумілому НЛО і молишся Богу, щоби нічого не гавкнуло, бо не нове, не на гарантії, не на сервісному обслуговуванні. Дивлюсь зараз на свого товариша-початківця з KIA Ceed AT, слухаю його історії про сервіси та розводи "спеціалістів" - вже з його досвіду - і заспокоюю його тим, що у нього не мерседес.

Чесне слово, мені зі славуткою якось простіше психологічно. :yahoo: Я знаю, що поки колеса не відвалились, можу її хоча би додому припхати, навіть руками самотужки, а потім самостійно крутити болти/гайки, якщо спеціалісти будуть зайняті.

Мабуть, мені треба ретро-мерседеса? :-D

P.S. Хлопці, а що скажете про Audi A2? У ньому теж треба все розбирати для якої дрібниці?

Жулик

#11
Это все стереотипы! Ты просто привык что в славуте каждую неделю нужно снемать карту ибо там что то или отпало или отломалось или дребезжит. Я тоже так делал все 5 лет.
А потом в авео за 5 лет карту снимал 1 рас, что бы поставить доводчик  :-D.
В мегане не снимал и не хочу даже знать где там она и как крепится.


П.с шкоды фабии не смотрел? У меня теще он взяла я ей искал. Ох блин и свежинькая, правда она в укр 2 недели была) 2007года...


Цитувати виділенеслухаю його історії про сервіси та розводи "спеціалістів" - вже з його досвіду - і заспокоюю його тим, що у нього не мерседес.
Расскажи своему знакомому что в мире есть интернет!
Заходишь в https://www.google.com.ua/maps/@50.4851493,30.4721233,14z?hl=ru пишешь СТО, выбираешь и читаешь отзывы.
Где хорошие туда и едешь....
А потом еще и сам отписываешься...



Geroy

Маленький мерсик сами немцы не считают за мерседес)
Там много причин)) Но в цене ремонта он все-же
настоящий мерседес!
Поэтому +100 за японцев или корейцев.
Последние еще в пару раз по цене приобретения/последующего ремонта
выигрывают. Из небольших, почти соизмеримых со Славутой например Рио
http://kia.kiev.ua/model-catalog-page/rio-5door/riohatch-komplektaciji-ta-cini
на коленке, конечно не отремонтируешь, но и не разует и разденет как
любой немец.

KOT

Я бы не советовал брать мерс и бмв, не уверен но мне кажется это одних из самых дорогих по запчастям машины.
Скажу точно что слышал только плохие отзывы об этих мерсах, в платне ремонта, они бюджетные и сделаны не оч.
Я тут поднимал темпу про то, какую иномарку бу выбрать. Но для себя скажу что если бы сейчас выбирал то смотрел бы в сторону Японии, Кореи, и ВАГ группы.
Крузак 2000 года можно и за 7к долларов взять.

По поводу ВАГ могу рассказать по собственному опыту, ничего плохого, но запчасти по сравнению со славутой дорого, на некоторые нет аналогов.
Я бы посоветовал смотреть в сторону лачетти, октавии, или хотя бы машины в этом или классом выше. По корейцам японцам не скажу, но знакомые говорят неплохо. Но тоеты страдают гниением кузовов на сколько я знаю.
В октавии бензиновой, не скажу в какой модели очень не удобно менять свечи зажигания. Они находятся под впускным коллектором.

Про французов слышал что машины тоже очень неудобны в ремонте, по запчастям дешевле ВАГ. Но к прмиеру пыжик 301 2013 года у меня нейтральное отношение. Он бюжетный, весит мало. Нет обшивки багажника, бортовой компьютер как то хаотично меняет показания, не удобно. Ну а так машина с виду довольно простая, ремонтопригодная, но я основываюсь на увиденном у соседа по гаражу, у него 1,6 дизель.

Рено сценик вроде как неплохая машина, которая активно наполняет наш рынок, если бы у меня было сечас около 6к, то наверно я бы выбирал между ваг октавия и выше класс, рено меган/сценик и все таки лачетти мне тоже по душе, простотой и доступностью, ценами запчастей.

Но на сейчас я хочу себе что-то свежее, не больше 5 лет и большое, хотя бы хюнда тюсон, лучше крузак)). Но из молодых седанов понравилась соната, большая тяжелая, просторная, для комфортной езды.
Но пока таких денег нет.

_Oleksandr_

Цитата: Geroy від 08 Жовтня 2020, 15:02:49Из небольших, почти соизмеримых со Славутой например Рио
http://kia.kiev.ua/model-catalog-page/rio-5door/riohatch-komplektaciji-ta-cini
Реклама тачки за 15к на Славута-форуме :rofl:
Юмор оценил :ok: