Вкл/выкл поворотов

Автор Дмитртй, 14 Листопада 2019, 15:52:29

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Romka

Забув, написати, що прицьому сусід стукає через проставку, по вісі руля.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Toris

І не забути про WD-40 та роботу ногами:

Цитата: Ivan1988 від 14 Листопада 2019, 21:07:33Смочи шлицы проникающей смазкой, гайку открути но не полностью, дальше упираешь коленями в руль в сторону снятия, а руками через проставку с мягкого метала постукиваешь по валу, потом руками помогаешь ногам и так чередуешь.

Стукати через мідну проставку в торець вала, там є отвір для центровки. Якщо немає нічого мідного/латунного, то я стукав чимось сталевим, але так, щоби не розплескати різьбу, бо тоді гайка не зніметься.

Володимир

Цитата: Romka від 15 Листопада 2019, 12:29:56
Забув, написати, що прицьому сусід стукає через проставку, по вісі руля.
Я без сусіда знімав.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Олександр 1968

Розмови ні про що.У кожному випадку по різному.Колись прийшлось знімати зьомником.А три дні назад на таврії,щоб поміняти замок запалювання зняв разом з рульовим валом.Причому збити руль молотком 0.5кг вже на знятому не вдалося.Ну і х.. з ним.Перемикач поворотів на стандарті можна виставити по бажанню на вимикання при або короткому оберті руля назад,обо довгому.Щодо люкса то там причин не вимикання повороту просто море.Зломаний перехідний стакан,зломане кільце на "гітарі",при використанні базарних запчастин від дядька Ляо:корпус перемикача товстіший за паз в гітарі і ричаг на ньому банально не дістає до кільця що має на нього нажимати,сам механізм виключення настільки "тугий",що на перехідному стакані вивертає свій ричаг.Величезне місце для експериментів та вивчення власної нервової системи.