Датчик кисню для МЕМЗ ДВЗ з любого авто.

Автор ВКБ, 31 Березня 2020, 11:38:12

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Я так розумію ДК всі працюють по одному принципу і опорна напруга та сама 0,458 Вольт. Лише виконання різне корпусу та начинки, наявність підігріву чи без, але суть та сама.
Ж 1, 2, 3, 4 контактні. але головне о один є сигнальний, на який подається опорна напруга і з цього ж каналу (дроту) контролер знімає показники постійної зміни напруги (опорта + чи - струм сигналу). При 1-му контактному то є сигнальний дріт, а маса то корпус датчика. При 2- то є сигнальний та маса для сигнального. При 3 контактному то є маса сигнального, сигнальний та +12В підігрів, з масою для підігріву корпус. І 4- контактний де підігрів та сигнальний має кожен по масі.
То виходить  ті що з підігрівом можна перекидати з різних маток авто підшаманивши роз,єм.
Або використати 1 або 2 контактний для МЕМз ДВЗ, головне заживити сигнальний та переставити його ближче до циліндра...в штани, для підвищення температури та використання без підігріву +12В.
Тоді питання для тих хто експериментував і знає прошивки з середини-  коли немає +12 В але є сигнальний і маса - помилку видає ChekEngine?
Я так розумію Мікас повинен побачити стрибки опорної напруги, вичленити з нього середню напругу та її обробити, де вище чи нижче опорної (0,458) і є напруга фактичного аналізу конфентрації кисню!?
Також я так розумію що в залежності від кисню проходе процес генерації струму і ту чи іншу сторону +-, де або віднімається напруга опорна або сумується що дає на виході ві 0,1 до 0,9 вольт. Інакше падіння можна пояснити іншим явищем..там збільшенням опору, а підвищення лише додатковим ЄРС в ланцюгу опорної напруги, де ЕРС датчика буде вище за опорну. Чи я щось наплутав та нафантазував? Як пояснити генераці. 0,1...0,9В? Тобто ДК є гальванічний елемент. який працює при 350-400 градусів та при наявності кисню напруга сигнату сягає вище за опорну до 0,9В.. і чистота пили +- залежить та дорівнює частоти спалахів в циліндрі?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Датчики є з різним опором нагрівного елементу, бо в одних спіраль, а в інших щось інше, решта те саме. При нагріванні електроліт між пластинами опір електроліта в ДК зменшується і він починає генерувати електричний струм, чим більша різниця в кількості кисню між пластинами, тим більше вольт на виході.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Різниця більша коли багата  суміш виходить...тобто при багатій напруга прямує до 0,9В (КLZ-00.75)? При бідній напрура прямує до 0,1 В (КLZ-1,25)
Для чого опорна 0,458 Вольт якщо до молекул розібрати процес? Вона приймає участь у провідності чи без опорної буде генеруватись але неможливо буде Мікас побачити бідну, то для того і піднято опорну на вході?  Поправ якщо туплю.
П.С.
Тобто ще раз, якщо прибрати опорну, дати гази з бідною киснем однією стороною пластини то таки він як невеличке джерело енергії ? Електроліт в кіраміці змішаний чи напилений...цікаво.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 31 Березня 2020, 13:27:05Для чого опорна 0,458 Вольт якщо до молекул розібрати процес? Вона приймає участь у провідності чи без опорної буде генеруватись але неможливо буде Мікас побачити бідну, то для того і піднято опорну на вході?  Поправ якщо туплю.
П.С.
Якщо поставити опорну напругу 50% від максимальної, то при нагріві датчика будемо точно знати що він нагрівся, бо напруга піде або в плюс, або в мінус. Якщо тупо вчіпити резисторя до нуля, то якщо суміш дуже бідна, то при нагріві датчика напруга не поміняється.

Цитата: ВКБ від 31 Березня 2020, 13:27:05Тобто ще раз, якщо прибрати опорну, дати гази з бідною киснем однією стороною пластини то таки він як невеличке джерело енергії ? Електроліт в кіраміці змішаний чи напилений...цікаво.
Якщо прибрати опорну напругу, то канал ДК почне на холодну ловити завади від модуля запалювання, так як холодний датчик має дуже великий опір, і нічого не буде заважати їх проходженню до мікропроцесора.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Щодо джерела струму? Чи лише опір? Не можу знайти відпоіді звідки береться вище опорної?

Скільки триває прогрів ДК напругою 12В і який там струм?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ


Вибачаюсь, може кому цікаво, але я лікбезуюсь..бо щось підзабув. А без теорії лазить як баран біля поломок марна трата часу.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 31 Березня 2020, 15:55:35
Щодо джерела струму? Чи лише опір? Не можу знайти відпоіді звідки береться вище опорної?
Опорна напруга на роботу датчика не впливає, це лише підтяжка до маси та живлення.

Цитата: ВКБ від 31 Березня 2020, 15:55:35Скільки триває прогрів ДК напругою 12В і який там струм?
Ніколи цим не цікавився, щоби вибрати ДК, треба в своєму поміряти опір нагрівного елемента, я собі брав 133-ий бош https://detali.zp.ua/catalog/7709-datchik_kislorodnyj_15_evro_2_133_4_kont_BOSsH/ хоча помилився з опором, але працює точнісінько так само як рідний делфі, бо по опору нам підходить 537-ий https://detali.zp.ua/catalog/7708-datchik_kislorodnyj_16_537_BOSsH_4_kont/ :rofl: , але тут про нього на форумі був негативний відгук.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Рощрізав старий датчик той що пробіг 70 тис і 5.5 років. То витягнув наргівач...а він цілий і модна опір поміряти . Відоитів контакт нагрівача в датчику і розсипався ковпачек електроліту з напиленням. Напилення облізое і непевне...чи може то не те що я подумав.

Яка у кого паливоподача для 1.2 i
У мене зараз 152/72. Динаміка норм  При перехідних реживах на хх не глохне.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 31 Березня 2020, 22:19:04Яка у кого паливоподача для 1.2 i
У мене зараз 152/72. Динаміка норм  При перехідних реживах на хх не глохне.
Для газу в кожного буде різна, так як газоблок робить свої поправки.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Мікас  то видає самостійно....то надбудова вже сигналу газоблоку. У мене отвори 2мм в діаметрі...тиск 0.9..1 атм...і час співпадає. Коретніше б було ще газоблоку керувати кутом запалення....вапщє б ціни б не було надбудові.

Я так поняв газоблок лише укорочує обо подовжує імпульси і фізично фази не може зміщувати  . Відповідно і запалення не може ніяк контролювати фазу під газ щоб не шаманить двопрошивковість. Тупо щоб множник був в газомозку і все...врізавшись в канал імпульсу запалення між мікасом і котушкою і отримувати від мікасу по шині даних параметр кута з таблиці...тобто адресу пам.яті.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Vadim_K

Цитата: ВКБ від 01 Квітня 2020, 12:59:34
Мікас  то видає самостійно....то надбудова вже сигналу газоблоку. У мене отвори 2мм в діаметрі...тиск 0.9..1 атм...і час співпадає. Коретніше б було ще газоблоку керувати кутом запалення....вапщє б ціни б не було надбудові.
Ну так варіатор тоді вам в помічь.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

Ivan1988

Цитувати виділенепо опору нам підходить 537-ий https://detali.zp.ua/catalog/7708-datchik_kislorodnyj_16_537_BOSsH_4_kont/ :rofl: , але тут про нього на форумі був негативний відгук.
У меня такой стоит, проблем нет, работает корректно. Может кому-то просто брак попался.

ВКБ

Вадім_К якщо Ви за варіатор вважаєте здатність газоблоку вносити врорзріз Мікасу корекцію кута запалення у вигляді множника через таблицю Мікасу  по інтерфейсу Мікас-газрмрзок і фізично через врізання в дроти Мікас-Котушка....то дякую :)) такий варіатор потрібен не тільки мені.:))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Іван 1988 датчик багатообіцяючий. Але оці приколи щодо тільки сто :)) ,Ви колодку перероблювли я так поняв.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Vadim_K

Цитата: ВКБ від 01 Квітня 2020, 17:01:57
Вадім_К якщо Ви за варіатор вважаєте здатність газоблоку вносити врорзріз Мікасу корекцію кута запалення у вигляді множника через таблицю Мікасу  по інтерфейсу Мікас-газрмрзок і фізично через врізання в дроти Мікас-Котушка....то дякую :)) такий варіатор потрібен не тільки мені.:))
Варіатор це окремий пристрій. Підключається врозріз ДПКВ і ДПРВ(якщо є в коплектації). Також є варіанти з підключенням ще до ДПДЗ і ДАД. Він(варіатор) також налаштовується ПК.
Стосовно 537 ДК то напевно мій відгук був негативний(прожив у мене пару місяців). Підключення робив через перехідник. Володимир свого часу давав посилання на потрібні матеріали. Якщо не помиляюсь то для виготовлення перехідника потрібна колодка на паливний насос ВАЗ.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49