Як би у продажу була для МЕМЗ 16-ти клапанна голівка з супутніми деталями

Автор ВКБ, 06 Квітня 2020, 22:12:07

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

VAZ 21053

Цитата: SWarlock від 19 Квітня 2020, 14:11:33
Цитата: VAZ 21053 від 14 Квітня 2020, 07:35:02
А гидро или електроусилитель, а подстаканники , а фишечки в иде хотябы бортовика например, а нормальный дворник, ну например как на мерсе - один так хоть повторяет форму стекла, а фаркоп, а шумоизоляция достойная, а тонировка, Я могу есче перечислять то что на ниви делают в германии...
ГУР на славуту? неужели тяжело руль крутить? Я не замечал. Не та масса авто.
Подстаканники? Не было никогда необходимости. В машине они есть, но не использовал их я за 12 лет ни разу.
Бортовик? Он и планировался к установке. В приборке люкс даже место было. Но потом что-то пошло не так...
Дворник. Был бы он из нормальных материалов, не было бы проблем. Заводской дворник у меня проработал 2 года отлично.
Фаркоп. Он мало кому нужен, а с такой жесткостью кузова...
Шумоизоляция. Ее нет даже в авто классом выше.
Тонировка. На лксовых славутах была заводская тонировка. Да, небольшая. Но и на других авто она не больше.
На самом деле, это все опции, которые уже пользователь авто может добавить сам при желании.
А основное, как мне кажется, это удобство размещения водителя и пассажиров и безопасность. А этого в славуте я не увидел.
ну так доработайте напильником, там с инструкцией должен прилагаться :rofl:
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

SWarlock

Цитата: VAZ 21053 від 20 Квітня 2020, 10:16:39
ну так доработайте напильником, там с инструкцией должен прилагаться :rofl:
Спасибо, но мне уже не надо. Но доработки были, в том числе и по шуму.
И, кстати, с инструкцией напильника не прилагалось.
Ваш юмор не в тему.
Жизнь - тяжелая штука. Как только у тебя на руках все козыри, она начинает играть с тобой в шахматы.

VAZ 21053

Цитата: SWarlock від 20 Квітня 2020, 12:44:43
Цитата: VAZ 21053 від 20 Квітня 2020, 10:16:39
ну так доработайте напильником, там с инструкцией должен прилагаться :rofl:
Спасибо, но мне уже не надо. Но доработки были, в том числе и по шуму.
И, кстати, с инструкцией напильника не прилагалось.
Ваш юмор не в тему.
А Я знаю такую поговорку "в каждой шутке есть доля шутки, все остальное - правда"
Я устал следить за єтой тематикой и немного теряю ход мысли, но если у Вас руки ростут ровно и есче и з того что надо места то думаю все сложеться отлично....
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

ВКБ

Чисто теоретично: для дизельмемз на базі того заліза що є треба дизельмозок, плунжерний дизельнасос, ступінь стиснення на 27..30 і електрофорсунки. Ну звісно буде валити сажею і смердіти без фільтру вихлопів. Цікаво що за хрюша могла б вийти і скільки б кушала, і коли б розвалився б мотор. Розпилення в циліндрі звісно не адаптоване, тому ма буть крім копоті і дзвону нічогоб не вийшло.
Хоча бачив дизельок розібраний малолітражний, то нічого особливого не помітив, ні по розмірам, ні по формі поршнів.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

VAZ 21053

Цитата: ВКБ від 07 Червня 2020, 17:08:03
Чисто теоретично: для дизельмемз на базі того заліза що є треба дизельмозок, плунжерний дизельнасос, ступінь стиснення на 27..30 і електрофорсунки. Ну звісно буде валити сажею і смердіти без фільтру вихлопів. Цікаво що за хрюша могла б вийти і скільки б кушала, і коли б розвалився б мотор. Розпилення в циліндрі звісно не адаптоване, тому ма буть крім копоті і дзвону нічогоб не вийшло.
Хоча бачив дизельок розібраний малолітражний, то нічого особливого не помітив, ні по розмірам, ні по формі поршнів.
есть дизеля на базе ВАЗовского мотора даже ролики на ютубе маркируеться как ВАЗ 345, или как-то так., там топливная как раз.
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

ВКБ

В дизеля щодо керування  навіть простіше математика. Більше давиш більше вприскує сильніше їде.. Вприск по датчику педалі і температури і кут від обертів. Турбіна теж пару таблиць. Також акпп з мозком норм, особливо при програмнному відсіканні потужності при перемиканні без вряких рхх як у бензиновому.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

VAZ 21053

Цитата: ВКБ від 01 Вересня 2020, 13:27:32
В дизеля щодо керування  навіть простіше математика. Більше давиш більше вприскує сильніше їде.. Вприск по датчику педалі і температури і кут від обертів. Турбіна теж пару таблиць. Також акпп з мозком норм, особливо при програмнному відсіканні потужності при перемиканні без вряких рхх як у бензиновому.
Якщо взяти механіку то все теж саме, і кут впорскування, і відцентровий регулятор і вакуумний не зашкодить, і замість лямди датчик температури відпрацьованих газів - все буде в тему, коли почнеш робити зрозумієш...
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

VAZ 21053

Цитата: ВКБ від 01 Вересня 2020, 15:47:00
Робитищо саме ?
Робити з бензинового дизельний, а особливо доводити при єксплуатації, адже Я так зрозумів що тут хтось підняв тему чи можна зробити дизель з таврійського мотору...
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

ВКБ

Тема трохи інша але хтось таки тролив цією темою

Чисто теоретично можна, навіть на 8 клапанах. І буде працювати мені здається.
Потужність лишиться та сама.
Саме головне що поставити систему CommonRail.
Поставити сажевий фільтр.
Компресію підняти з 9 на 24 через заміну, або як експериментальний, наварку на кришку клапанів об.єму металу однієї форми для розпилення дизелю і форми на поршеі, щоб з 32 см.куб об.єму камера була 12см.куб. вприск замість свічки форсунки електронні. І поїле аж гай шумить з розходом в 4 л по городу і 3 по трасі, але швидкість не більше 120...коробка не та. І оберти менше будуть.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

VAZ 21053

Цитата: ВКБ від 02 Вересня 2020, 07:48:10
Тема трохи інша але хтось таки тролив цією темою

Чисто теоретично можна, навіть на 8 клапанах. І буде працювати мені здається.
Потужність лишиться та сама.
Саме головне що поставити систему CommonRail.
Поставити сажевий фільтр.
Компресію підняти з 9 на 24 через заміну, або як експериментальний, наварку на кришку клапанів об.єму металу однієї форми для розпилення дизелю і форми на поршеі, щоб з 32 см.куб об.єму камера була 12см.куб. вприск замість свічки форсунки електронні. І поїле аж гай шумить з розходом в 4 л по городу і 3 по трасі, але швидкість не більше 120...коробка не та. І оберти менше будуть.
не все так просто, але зробити мабуть можна, велика ціна питання і маленький результат а відповідно і зиск, ви трішки переоцінюєте нашу систему з ремонту і удосконалення автомобілів, зараз реально навіть студентів вчать як бути "баранами", і як результат коли Я собі нестандартним методом підвищував ступінь стискання, то у Мене на сервісі - "м. Київ проспект відрадний 107" - запросили 2000 грн за підгонку жигулівських шатунів, а потім промуриживши мені голову дві неділі зіпсувавши один шатун сказали що 2000 малувато , і повернули зіпсований комплект, а це не найгірший судячи зі станків сервіс.
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

ВКБ

Бо невірна структура, інженер (конструктор, технолог) повинен все продумати, а координатники і слюсарі виконати його інструкцію . А у нас слюсарєверстатникомехан вме рішає у верстата. От чому техлефолт, лише торгувати, бо зачмирили інженерів. От і зіпсували, бо не спрацювало, що добре продумана справа, наполовину зроблена справа.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

ВКБ, може знаєте, в Україні вже продаються станки з ЧПУ, які друкують тривимірні деталі металом?

ВКБ

Цитата: Toris від 03 Вересня 2020, 14:46:01
ВКБ, може знаєте, в Україні вже продаються станки з ЧПУ, які друкують тривимірні деталі металом?
Не моніторив. Щільність матеріалу лише для о'бєму, корпусні, дизайневі, для приладів, там де немає навантаження і зусиль, нерідроплотні, не для високих тисків. Супер для С
сувенірів, прототипи, тощо. Специфічне застосування. Явно не властивості цільнолитого чи кавоного, чи прокатного металу.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Цитата: ВКБ від 03 Вересня 2020, 15:38:48Не моніторив.
Ще років кілька тому на Заході роздрукували металом пістолет і здійснили постріл. Тобто була і точність, і міцність. Але порошок був якийсь специфічний, з нетипових і дорогих металів.

Але це було вже давно. Враховуючи прогрес цього всього і здешевлення, воно має вже бути у продажу. Питання лише наявності у нас.