Зазор свечей

Автор vladishtm, 10 Травня 2020, 22:06:24

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Я промовчу, можу лише сподіватись що мікас прошивали наші на заз в пустй блок, а прошивку викатали на стенді і оптимізували. Стендові випробування є періодичні і ресурсні. Періодичні в техпроцесі ставлять у відсотках від партії. В ДВЗ по основним параметрам відхилення мізерні, по ходу поршня, діаметра, тиску палива, прохідність каналів колекторів, продуктивність форсунок, ККД механічного, свічках, маслонасосу ковзання...ковзання коленвалу, поршнів, распрєдвплу, кпп, і тиску мастила і все таке.Тому одного разу викатавши мікас і маючи прошивку, мабуть різниця в двз в параметрах буде ПУК. Врєдітєльство невдоволених працівників...можливо, але ж це яким підаром треба бути. Не подобається оплата - іди в профслілку трахай мозок їм і свої трудові права качай. Не подобаєтьмя профспілка продажна і квола, іди в іншу, не подобається інша, створи свою. Доведи що рівень життя і оплата не залежить від навантаження і є додатковим балансиром її рівня, копайся в доходах дивись де збитки і крадуть на цінах і перенаправляй в зарплату ))) а не псувати прошивки.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: vladishtm від 20 Травня 2020, 09:17:50
Хелп мікаса "C163 Задержка включения L-регулятора после смены режима
Задержка включения поиска L-зонда после ЭПХХ или любого другого,блокирующего регулятор фактора. Необходима для прохождения нормального состава ОГ до датчика в случае включения топлива. Нормальное значение 0.2 ... 0.5 сек."

В 111й = 4сек в 096 =4,5сек  ????     :wacko:
Я зараз загрузив для порівняння заводську 096 та заводську 069, то в обох 2,8 сек, стоїть. І тільки що подивися лог файл, то приблизно так і виходить 2,8 секунди, тому в МікасОнлайн цей параметр в норму. Може бути так що основні паливоподачі настроєні так, що KLZ менший одиниці, то в меріод коли регулятор на паузі, двигун працює на бідній суміші, тому провал більший і іде розкачка.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 20 Травня 2020, 12:10:06
Цитата: vladishtm від 20 Травня 2020, 09:17:50
Хелп мікаса "C163 Задержка включения L-регулятора после смены режима
Задержка включения поиска L-зонда после ЭПХХ или любого другого,блокирующего регулятор фактора. Необходима для прохождения нормального состава ОГ до датчика в случае включения топлива. Нормальное значение 0.2 ... 0.5 сек."

В 111й = 4сек в 096 =4,5сек  ????     :wacko:
Я зараз загрузив для порівняння заводську 096 та заводську 069, то в обох 2,8 сек, стоїть. І тільки що подивися лог файл, то приблизно так і виходить 2,8 секунди, тому в МікасОнлайн цей параметр в норму. Може бути так що основні паливоподачі настроєні так, що KLZ менший одиниці, то в меріод коли регулятор на паузі, двигун працює на бідній суміші, тому провал більший і іде розкачка.
Я навів хелп. Ромкину 096 я поставив, і наче все добре, а потім узрел, що лямбда в ній відключена.  Включив і оппа -тіж качелі почав ловити. В мене для них є навіть спеціальні тестові місця на дорозі  :-D  Поставив C163= 0,5, їздив декілька місяців, спеціально творив сітуації - і все ок! нічого не глохне і не качає. Остальне побарабану. Метелик крильцями махнув  :-D і інше вже не має значення. Кожний має право робити по своєму. Мені не сподобалось, що заклав хтось реакцію швидкісному контролеру в секундах.  Так можна дойти до крученія руцями.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2