Зазор свечей

Автор vladishtm, 10 Травня 2020, 22:06:24

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

По струму в момент пробою теж згоден зі Шкіпером теоретично так. При восокій частоті іскри і обертах струм при пробої може робить нагрів по току. Можливо резестивні свічки краще для 0.7 мм зазору.
Я присватану котушку іншої геометрії вазівську надистанційні втулки 25мм десь посадив щоб не вплотну до пластини і далі від мотору з воздухопрослойкою, та і по іншому не ставала, щоб покращити охолодження.
Поставлю резистивні НЖК покатаюсь, може є різниця.





Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Мої свічки Champion в маркіровці без букри "R". Маркування уточню при нагоді ..нема коли викрутити. І два комплекти резистивних. Поверну для порівняння резестивні. Дроти якісь силіконові
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: Skiper від 15 Травня 2020, 21:02:06
Цитувати виділенеНу не 100% поставленых к Славутах катушек преждевременно скончались же?
Если кто разбирал катушку, то видел отпаянную от алюминиевых контактов перемычку.
Тобто  там внутряж корпусу ще й всунули тепловий запобіжник? І корпус не розбірний? Можливо все ж причин виходу багато? і перегрів, і пробой, і не та нагрузка?... А все то  -віхід котушки з ладу.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

У мене зараз така стоїть на двох болтах через втулки, довго вже
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

Не предохранитель там и не везде так, в простых катушках а не в модулях дохнет вторичка - межвитковое КЗ, иногда даже искра на выкрученной свече есть.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Vadim_K

Цитата: Romka від 18 Травня 2020, 21:43:13
в простых катушках а не в модулях дохнет вторичка - межвитковое КЗ, иногда даже искра на выкрученной свече есть.
Таки может быть такое. Но не обязательно межвитковое, просто может быть внутренний пробой.
Недавно Нива приезжала ко мне с проблемами плохой работы двига, периодического подтраивания и плохого пуска. Главное приехала на 4-х котлах , а уехала(уползла) на 2-х(не было для замены катушки в тот момент).
Я снял катушку для проверики на Молнии-тестере. Один канал(1-4) работал без проблем, а вот второй пробит был в самой катушке(слышны звуки пробоя искры внутри катушки). При этом на разряднике была слабенькая искра. Межвиткового не было, иначе тестер указал бы повышенный ток.
После моих проверок второй канал отказал окончательно. Причина в том, что при проверке катушек я проверяю катушку на пределе для выявления возможных проблем.
Хозяин нивы купил новую катушку и теперь радуется хорошему пуску и хорошей работе двига.
Кстати причиной внутреннего пробоя катушки стал плохой ВВ провод 3-го цилиндра, который при проверке мультиметром ВООБЩЕ не показал никакого сопротивления.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

ВКБ

Вадім щось задвоїв повідомлення, рука дрогнула )))
То як думаєте, чому прошиває вторічка? Що слугувало порчі?
Дійсно, якщо один напівконтур лупе то первічка ціла. Що котушка що модуль з ключами те саме по котушечній проблемі.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Пізно прочитав, тепер поняв що причина - обрив дроту ВВ, і котушка знайшла визід заряду в середині. Це як доказ, що при збільшенні опопу до незкінченності пробой перенесеться в слабе місце та відбудеться полюбому...навіть без ВВ встановлених дротів...шитиме по серцевині або на корпус десь.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Vadim_K

Цитата: ВКБ від 19 Травня 2020, 11:22:27
Пізно прочитав, тепер поняв що причина - обрив дроту ВВ, і котушка знайшла визід заряду в середині. Це як доказ, що при збільшенні опопу до незкінченності пробой перенесеться в слабе місце та відбудеться полюбому...навіть без ВВ встановлених дротів...шитиме по серцевині або на корпус десь.
Отож нічого без навантаження катушки(модуля) крутити стартером(наприклад перевірка компресії). Я в таких випадках відключаю катушку(модуль) від"єднанням роз"єму.
Або на робочому двигуні перевіряти неробочий циліндр зняттям ВВ дротів з свічок(там найпростіша приспособа є для перевірки роботи циліндра).
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

Володимир

Цитата: ВКБ від 19 Травня 2020, 11:22:27
Пізно прочитав, тепер поняв що причина - обрив дроту ВВ, і котушка знайшла визід заряду в середині. Це як доказ, що при збільшенні опопу до незкінченності пробой перенесеться в слабе місце та відбудеться полюбому...навіть без ВВ встановлених дротів...шитиме по серцевині або на корпус десь.
Великий опір у проводах, свічках і великі зазори також причина, бо котушка пробиває іскру на більшій напрузі, а там вже може пробити у свічці, а може пробити між витками.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

#100
Без дротів смерть котушки.

Цікаво чи буде надійно-тюнінговано поставити дві  котушки, тобто 2 первички і 2×2 вторички, щоб на кожну свічку по окремій вторічкі і первічки запаралелити на три проводи з мікасу, інші кінці на масу, такого осмінога зробити, і зазор в 1.5..2 мм  свічний. Іскра буде шик )))) закріпити дві котушки (2×2 вторічки) не складно поруч. Взяти недорогі FSO   ваз конструкції. Будуть синхронно по дві незаледно жахать.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

А есть ещё индивидуальные катушки на каждую свечу. Чо б не воспользоваться?  ;)
Шоб совсем феньшуй воцарился.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

ВКБ

Не стають під феншуй-фільтр повітряний і вони високі в холці і жорсткий корпус пластик. Дешевше дві шт.корпуса  (2×2)інжекторні , або 4 карбові. Карбові підуть?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 19 Травня 2020, 15:22:23
Не стають під феншуй-фільтр повітряний і вони високі в холці і жорсткий корпус пластик. Дешевше дві шт.корпуса  (2×2)інжекторні , або 4 карбові. Карбові підуть?
Підуть, тільки до них треба 4-канальний комутатор.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

igo61

Цитата: ВКБ від 19 Травня 2020, 15:22:23
Не стають під феншуй-фільтр повітряний і вони високі в холці і жорсткий корпус пластик. , або 4 карбові. Карбові підуть?
Хто не хочет работать - тот ищет причину...
Станут и карбовые. Вот только как на это само ЭБУ отзовётся?
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?