Автор Тема: Яка повинна була бути конкурентна Славута якби вийшла з українського конвеєра  (Прочитано 2988 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн Toris

  • Ordnung muß sein
  • Глобальный модератор
  • Славутолог
  • *****
  • Сообщений: 4671
  • Карма: +812/-2
  • Зарегистрирован: 2017-12-01 Откуда: UA.BX
  • Авто: Славутко 1.2L carb./LNG
  • Получил спасибо: 769
  • Сказал спасибо: 2722
Так я ж і кажу, що турбогенератор - наше все: компактний, легший ДВЗ, практично повна утилізація вихлопу.
   Тести шин: http://www.tyrereviews.co.uk/

Slavuta-club.info


Оффлайн ВКБ

  • Злий папа
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 6231
  • Карма: +449/-1
  • Злий папа
  • Зарегистрирован: 2013-03-09 Откуда: Україна центральна
  • Авто: Slavuta 1.2Li (ГБО-4 Stag Gofast 200)/ 2007 / сіро-голубий / 150 тис.км.
  • Пробег:
    150000 KM
  • По городу (л / 100 км): 9
  • По трассе (л / 100 км): 6
  • Получил спасибо: 133
  • Сказал спасибо: 82
Кожну п'тницю я в гіфно!
Кожен понеділок я огірком!

Оффлайн ВКБ

  • Злий папа
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 6231
  • Карма: +449/-1
  • Злий папа
  • Зарегистрирован: 2013-03-09 Откуда: Україна центральна
  • Авто: Slavuta 1.2Li (ГБО-4 Stag Gofast 200)/ 2007 / сіро-голубий / 150 тис.км.
  • Пробег:
    150000 KM
  • По городу (л / 100 км): 9
  • По трассе (л / 100 км): 6
  • Получил спасибо: 133
  • Сказал спасибо: 82
Алметр, тупо своя авто треба інший бренд на іншому заводі для створення робочих місць, щоб ождужувався молодняк, силився і крепло автоділо і Україна...в нових молодих умілих руках. Тупо зайнятість населення. От і все Почати просто з чого є, насипати в свій кузов, змінювати деталі з покращенням і відкривати нові дільниці . Може і електрокар. Чи в нас ніхтц руки з плечей? )))
Кожну п'тницю я в гіфно!
Кожен понеділок я огірком!

Оффлайн almetr

  • Славутовед
  • ***
  • Сообщений: 116
  • Карма: +32/-0
  • Турбокомпрессор не только дует но и засасывает
  • Зарегистрирован: 2020-02-24 Откуда: Мариуполь
  • Авто: ZAZ Vida
  • Пробег:
    7030 KM
  • По трассе (л / 100 км): 8
  • Получил спасибо: 32
  • Сказал спасибо: 10
Так я ж і кажу, що турбогенератор - наше все: компактний, легший ДВЗ, практично повна утилізація вихлопу.
  это доказано давно, самый экономный комплекс - газотурбоэлектроход.. тем более сейчас с современными аккумуляторами и ШИМ на электромоторы. Но цена аккумуляторов до сих пор нам не доступна.. Думаю такая газотесла и стоить будет по более чем нам хочется.   Просто -  это когда все уже привыкли,, а привыкли мы к КПП приводам,  гальмам и тд, но сука жрет дохера .  Вот и задумался что много тепла идёт в трубу.   А  как жить спокойно когда знаешь  ТНВД + форсунки FSI + LPG, ну и последовательный наддув = с 1000об уже продувка,  с 1200 наддув 0,3-0,4, с1600 один бар, а дальше только успевай стравливать избыток к началу сжатия. И так до 4000, потом надо дать турбинам не перекрутиться, и все же начать перепуск выхлопа, то есть начнется обычная работа турбомотора с избытком до бара. А кто нибудь пробовал тавромотор на 5000  об и 0,7 избытка? Ууууух

ВКБ мы наш, мы новый мир построим! Как это все знакомо и надоело.

Оффлайн ВКБ

  • Злий папа
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 6231
  • Карма: +449/-1
  • Злий папа
  • Зарегистрирован: 2013-03-09 Откуда: Україна центральна
  • Авто: Slavuta 1.2Li (ГБО-4 Stag Gofast 200)/ 2007 / сіро-голубий / 150 тис.км.
  • Пробег:
    150000 KM
  • По городу (л / 100 км): 9
  • По трассе (л / 100 км): 6
  • Получил спасибо: 133
  • Сказал спасибо: 82
Короче голову в ярмо і на панщину. Нам краще здохнуть чим стартануть на рекорд. Я про народний нью фемелі кар.
Кожну п'тницю я в гіфно!
Кожен понеділок я огірком!

Оффлайн User2108

  • Славутолог
  • ****
  • Сообщений: 2868
  • Карма: +245/-1
  • Зарегистрирован: 2010-05-28 Откуда: м.Київ, славетний НТУУ "КПІ"
  • Получил спасибо: 10
  • Сказал спасибо: 1
Короче голову в ярмо і на панщину. Нам краще здохнуть чим стартануть на рекорд. Я про народний нью фемелі кар.
Я так розумію, у вас є виробнича лінія, комплектуючі, креслення і т.п. , чи зв'язки із заводами, не вистачає лише, щоб народ назвав перелік хотілок, який вкладеться в один із можливих ваших варіантів? Якщо ні - то, вибачте, це все до сраки, що тут обговорювалось (і ваші гнівні повідомлення теж) і є черговим бредом не зовсім здорової людини. Як там проект із шкодою на МеМЗі і ходовій ЗАЗ? Яка там коробка в цього мутанта?
Аварии случаются потому, что нынешние водители ездят по вчерашним дорогам на завтрашних машинах с послезавтрашней скоростью...
ВАЗ 2108 \"Спутник\" 1300і
[img]http://forum-

Оффлайн ВКБ

  • Злий папа
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 6231
  • Карма: +449/-1
  • Злий папа
  • Зарегистрирован: 2013-03-09 Откуда: Україна центральна
  • Авто: Slavuta 1.2Li (ГБО-4 Stag Gofast 200)/ 2007 / сіро-голубий / 150 тис.км.
  • Пробег:
    150000 KM
  • По городу (л / 100 км): 9
  • По трассе (л / 100 км): 6
  • Получил спасибо: 133
  • Сказал спасибо: 82
Короче голову в ярмо і на панщину. Нам краще здохнуть чим стартануть на рекорд. Я про народний нью фемелі кар.
Я так розумію, у вас є виробнича лінія, комплектуючі, креслення і т.п. , чи зв'язки із заводами, не вистачає лише, щоб народ назвав перелік хотілок, який вкладеться в один із можливих ваших варіантів? Якщо ні - то, вибачте, це все до сраки, що тут обговорювалось (і ваші гнівні повідомлення теж) і є черговим бредом не зовсім здорової людини. Як там проект із шкодою на МеМЗі і ходовій ЗАЗ? Яка там коробка в цього мутанта?
Вибачте, рабськувата позиція. І лайкують бачу ті хто можливо ніколи не народжував деталі з ескізів і креслень та заготівки і не ніс на підприємство мільонні прибутки. Саме інженери організовують чужий бізнес, а не власники...наші власники в основному віджиманти і ячєйкозаймачі та інших витискачі. Від того немає нового...і не буде , поки технократи самі не створять своє чудо приватної або колективної власності, де втручання влади заборонено законом і охороняється Конституцією України і законами.
. І креслення не з марсу прилітають, не віджимаються, а створюються працею не по наказу, а по бажанню об.єднаих людей на таких новостворених підприємствах. То як товариства створити з нуля? Мабуть з ЦК і ГК за настановами та до реєстратора. Як КД створється? Ну мабуть з бажання і штату команди, мета під фінплан, оренда, договори і т.п. Не боги ж горшки обжигають.
Всі хотять просто прийти на роботу, а робоче місце мабуть створюється діями, тобто ви бачите лише результат з кінця...коли воно вже є. Повірте, купа підприємств які чекають замовлення, які пустують і простоює обладнання, розлучаються родини. За рік 200тис. зменшення населення без міграції..це невідновлення біологічне..не хотять народжувати...некомфортна країна стала. Мінус місто за рік. Я вже мовчу про необхідність наповнювати бюддет податками. Авто не робиться все на одному, так можна дійти і до збагачення руди відливу плит і викатки листа. Ні. Все починається з менеджменту, з істоку, теоретичного ляля язиками, потім взваження і фінпрогнозування, потім реалізація, а якими методами, то розгалуження.
Власник тов чи пат ..прат..тобто власник разунку є власник і патенту на бренд, який ще твеба створити. Авто не патентується як винахід, а як промзразок, в даному випаду дизайн кузова, все інше що не плагіюється можливо не підлягає патентуванню і можна використовувати вільно.
Ще раз, купа голодних підприємств які за договором та кресленнями готові співпрацювати. Інвесторів купа...шукаючих як з 1 грн зробити 2. Вкладає 100млн дол...замтри роки їх має, але такі люди хотять гарантії, пакет акцій що і є гарантією. В одному посту не опишеш, але це методи реалізації і шляхи. Питання до Вас теж ...що реалізовувати !? ))))Саме тут імпотенція.
От тому і питаю думку громади славутоводів..власників вітчизняного автопрома, чи є хотєлка?! Не треба питати якогось дозволу якогось дяді ))) не треба бути рабами. Якщо немає знань в як запускається стартап...просто давайте ляля про авто, що точнр безкоштовно і на стадії ляля може заглохнуть, що і є предметом продаж. Що і є методом збагачення від простого робочого до акціонера. Інженер,техідея любої люлини - це джерело достатку при реалізації. Далі лише про авто і на трохирабські закідони не реагую. Я не викладач.
Мораль власна авторська: "У інженера і економіста ідея погана повинна вмерти на папері а не в залізі!  Ринок це кисень, яким дихають суб.єкти підприємницької діяльності і на цей кисень всі мають конституційне право і перекривати кисень спорідно діям ман.яка, якого система все одно вгамує."
Кожну п'тницю я в гіфно!
Кожен понеділок я огірком!

Оффлайн ВКБ

  • Злий папа
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 6231
  • Карма: +449/-1
  • Злий папа
  • Зарегистрирован: 2013-03-09 Откуда: Україна центральна
  • Авто: Slavuta 1.2Li (ГБО-4 Stag Gofast 200)/ 2007 / сіро-голубий / 150 тис.км.
  • Пробег:
    150000 KM
  • По городу (л / 100 км): 9
  • По трассе (л / 100 км): 6
  • Получил спасибо: 133
  • Сказал спасибо: 82
Коли немає ідей починають сканувати нутро ))) пппц низькувато.
Може обмежитись техобговоренням, якщо незнаєте інструкцію користування державою і економікою? ))))
Давайте простіше. Можете перевірити знання. Наприклад  у вас є замовлення, нове українське фемелікар дало вам замовлення на виготовлення і поставку гальмівних колодок, або панель приботів по КД готовому. Просе укласти договір на поставку. От є до вас довіра. Строк - один рік. Ви погодились..все ...от погодиоись
 І де буде зупинка не по вашій вині !? Пройдіть основні етапи.!? Тут..в пості одному . З чого почати? )))) якщо нуль ідей...думаю варто замислитись ..що якщо немає теорії..то не буде нічого. І ви не заробите нічого.
Кожну п'тницю я в гіфно!
Кожен понеділок я огірком!

Оффлайн Toris

  • Ordnung muß sein
  • Глобальный модератор
  • Славутолог
  • *****
  • Сообщений: 4671
  • Карма: +812/-2
  • Зарегистрирован: 2017-12-01 Откуда: UA.BX
  • Авто: Славутко 1.2L carb./LNG
  • Получил спасибо: 769
  • Сказал спасибо: 2722
Ідея - основа руху. Намагаюсь не хапатись одразу за все, щоби довершити хоч щось. Тому потрібні спільники.
Я так займався апгрейдом своєї славутки: збирав ідеї та частини, а потім познайомився з Олександром 1968, який усе це реалізував та запропонував ще кращі штуки. Усе робилось на його "базі" і мені це обійшлось дешевше, ніж будувати гараж з ямою та заморочуватись усім особисто. Такий собі "народний оутсорс". :)

Виготовлення автомобіля "з нуля" не сильно відрізняється з точки зору організації процесу.

Оффлайн almetr

  • Славутовед
  • ***
  • Сообщений: 116
  • Карма: +32/-0
  • Турбокомпрессор не только дует но и засасывает
  • Зарегистрирован: 2020-02-24 Откуда: Мариуполь
  • Авто: ZAZ Vida
  • Пробег:
    7030 KM
  • По трассе (л / 100 км): 8
  • Получил спасибо: 32
  • Сказал спасибо: 10
Ни какой у нас не ноль! Элементарную хрень, которую я заметил в работе мотора4Т, и вам поведал, я ж не на пустом месте заметил. Например есть опыт, хотя и подпольный, в производстве не стандартных деталей для корчей, за которые на заводе говорили - такие сделать не реально.  Или та же ТурбоТаврия построена за минимально возможные деньги, гараздо меньшие если бы мы доверили такую работу известным специалистам. Но самое главное у нас в стране уже все есть, только надо начать производство. Начинать его надо секретно, чтоб не знали ни какие дружественные нам инвесторы, и тут уже все зависит от стукачей внедрённых во все органы. ВКБ  Вам теперь видна разница мировоззрения человека, который занимался реальным производством , хитрых деталей, и Вашим , не оправданно оптимистичным, а если точнее, то Ваше мировоззрение на будущее нашей промышленности, сформировано пропагандой, кому то очень и очень выгодной.

Оффлайн Toris

  • Ordnung muß sein
  • Глобальный модератор
  • Славутолог
  • *****
  • Сообщений: 4671
  • Карма: +812/-2
  • Зарегистрирован: 2017-12-01 Откуда: UA.BX
  • Авто: Славутко 1.2L carb./LNG
  • Получил спасибо: 769
  • Сказал спасибо: 2722
almetr
Люто плюсую за "секретність", "спеціалістів", "дружніх інвесторів" та "стукачів". Чим пізніше відбудеться "легалізація", тим краще.

Я взагалі за те, щоби таким "підпільним спеціалістам" давали медальку та призначали достойну пенсію одразу після легалізації - хоча би за те, що залишились в країні і не чкурнули до якої цивілізованої "силіконової долини".

Оффлайн YUKON

  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 7851
  • Карма: +592/-28
  • Cogito, ergo sum
  • Зарегистрирован: 2010-05-21 Откуда: Прилуки
  • Авто: Kalyna 1.4 16V
  • Получил спасибо: 362
  • Сказал спасибо: 129
Турбіні да
Неприпустимо турбомотор, бо його і німці не можуть норм зробити
https://youtu.be/V_XTmHDGo1Q
https://youtu.be/ehouWT7DvPI
https://youtu.be/ZD5hi1ZDD2I
Всі авто до 100К пробігу.

Оффлайн almetr

  • Славутовед
  • ***
  • Сообщений: 116
  • Карма: +32/-0
  • Турбокомпрессор не только дует но и засасывает
  • Зарегистрирован: 2020-02-24 Откуда: Мариуполь
  • Авто: ZAZ Vida
  • Пробег:
    7030 KM
  • По трассе (л / 100 км): 8
  • Получил спасибо: 32
  • Сказал спасибо: 10
А что мы обязательно должны выпустить сертифицированый под Е-5 мотор? Тем более это нарушит секретность ;) а если и выпускать то добиться можно этих норм и без применения убийственных для мотора масел и конструкций.
 Кстати эмбарго на экспорт рапса, главного сырья для дорогих смазочных материалов, сможет не хило напугать наших европейских друзей.

Оффлайн User2108

  • Славутолог
  • ****
  • Сообщений: 2868
  • Карма: +245/-1
  • Зарегистрирован: 2010-05-28 Откуда: м.Київ, славетний НТУУ "КПІ"
  • Получил спасибо: 10
  • Сказал спасибо: 1
Згідно чинного законодавства, якщо наш суперстартап, хоче вийти на ринок і продавати авто, то автомобілі повинні бути з класом не нижче Євро-5 і пройти ще купу випробувань, для отримання сертифікату відповідності.
Щодо посту-простирадла від ВКБ, красиві слова, гарно звучить, викликає емоційний відгук, агітаційно так. Знову повторю запитання, що там з проектом фабії на ходовій ЗАЗ і двигуні МеМЗ? Можете дати відповідь?
Аварии случаются потому, что нынешние водители ездят по вчерашним дорогам на завтрашних машинах с послезавтрашней скоростью...
ВАЗ 2108 \"Спутник\" 1300і
[img]http://forum-

Оффлайн Toris

  • Ordnung muß sein
  • Глобальный модератор
  • Славутолог
  • *****
  • Сообщений: 4671
  • Карма: +812/-2
  • Зарегистрирован: 2017-12-01 Откуда: UA.BX
  • Авто: Славутко 1.2L carb./LNG
  • Получил спасибо: 769
  • Сказал спасибо: 2722
Всьо, проектуємо одразу під пропан. :-D
   Тести шин: http://www.tyrereviews.co.uk/

Slavuta-club.info


 


*Последние сообщения

    Тема / Автор / Раздел Последний ответ
    First PostRe: Диагностика МИКАСА

    Автор serafimich about 11 years ago в Инжектор « 1 2 3 ... 17 »

    241 Ответов
    56347 Просмотров
    Последний ответот _Aleksandr_
    about 3 hours ago
    First PostRe: Перегрев двигателя

    Автор Svprokill about 6 hours ago в Вопросы и ответы

    1 Ответов
    71 Просмотров
    Последний ответот _Aleksandr_
    about 4 hours ago
    First PostRe: .Моторедуктор дворника. Проблемы, поломки.

    Автор Олег about 11 years ago в Электрооборудование « 1 2 3 ... 10 »

    147 Ответов
    65782 Просмотров
    Последний ответот romuald
    about 4 hours ago
    First PostRe: Коленвал

    Автор Sergey992 about 6 days ago в Двигатель, КПП

    5 Ответов
    197 Просмотров
    Последний ответот Kudrik
    about 5 hours ago
    First PostRe: Адский поезд

    Автор Серёга about 5 years ago в Бортовой журнал « 1 2 3 ... 36 »

    535 Ответов
    63656 Просмотров
    Последний ответот ВКБ
    about 6 hours ago

    • Обычная тема
    • Hot Topic
    • Very Hot Topic
    • Заблокированная тема
    • Прикрепленная тема
    • Голосование