Яка повинна була бути конкурентна Славута якби вийшла з українського конвеєра

Автор ВКБ, 31 Травня 2020, 21:29:48

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

ВКБ

Яка повинна була бути конкурентна Славута якби вийшла з українського конвеєра і конкурувати в свому малому класі.
Можливо лінійка з всіх класів.
Який кузов по класам, об.єм двз по класам, колісна база, новшества, екстер.єр, інтер.єр, безпека, вага, розхід, кпп, тип палива, ціна, гарантія, тощо.
Яка назва авто?

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

masster

Вона б мала бути мерседесом. :download:
Гібридом "плагін", з запасом електоходу 40 км. мінімум. З безпекою, та різними електро комфортами. Надійною ходовкою та керуванням. Гальмами!!

ВКБ

Як саме. За яку ціну. Технічні подробиці головне. Наприклад кпп 5 чи 6, механіка, автомат класика, роботронік чи преселективна двохщеплення сухого, і т.п.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

В базі:
Двигун від 1.3 літра, інжектор, механіка, 6 передач. Подвійне запалювання (дві свічки на циліндр з різницею випередження кута 2-3°).
Варіант випуску з повним приводом.
Штатна підготовка під ГБО. Заводський бензин/газ з подвійною прошивкою.
Колісна база довша сантиметрів на 20-30, диван задній, відповідно, зсунутий назад і дверка задня ширша на стільки ж. Щоби заднім пасажирам було комфортно.
Варіанти кузова: ліфтбек, універсал, пікап, грузовичок.
Людські вентиляційні клапани.
Оновлена оптика, з окремими фарами ближнього та дальнього світла.
Подушки безпеки.
Штатні місця у салоні для вогнегасників та аптечок.
Двірники з датчиком дощу.
Центральний замок з окремою водійською дверкою, електропід'йомники/доводчики скла у дверках з ручними ручками.
Тиха вентиляція.

"Плагіни":
КПП робот (усі випуски) або варіатор (лише ліфтбек).
Кондиціонер.

Sergik32

ну це як мінімум ВАГ чи француз, но ніяк не наше, не наша якість і зборка. Ви мені шо хоч кажіть, але в порядність і добросовістність нашого брата на конвейєрі я не вірю. Сам працюю на виробництві і бачу що да як.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Toris

Цитата: Sergik32 від 01 Червня 2020, 10:36:27Ви мені шо хоч кажіть, але в порядність і добросовістність нашого брата на конвейєрі я не вірю.
Влаштувати режим "Польща" чи "Швеція" з відповідними зарплатами та персональною відповідальністю за брак із зарплати. Повна логістика техпроцесу за ISO 9001. Мінімум начальства.

Sergik32

якщо таким "методом" тоді да, але це повинно бути все як часики, точніш комплектуха, інакше кувалда і все як завжди. Реально, я дивлюсь як наші роблять, да хоч 100500 їм зарплату дай, ну не може воно блядь без кувалди, хоч вона там і не тра, але курва всерівно лупить, а коли кажеш нахера, то відповідь геніальна "не пизди, я вже привик, так краще"
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

almetr

Так уже была нормальная славутка - ВИДА.  Прямо сейчас узбеки клепают такую, называется Ревон R3 и успешно теснят Гранты на российском рынке. И начали они это в 2016ом. Вот такой вот ребята проёв.

almetr

Цитата: Toris від 01 Червня 2020, 10:26:26
В базі:
Двигун від 1.3 літра, інжектор, механіка, 6 передач. Подвійне запалювання (дві свічки на циліндр з різницею випередження кута 2-3°).
Варіант випуску з повним приводом.
Штатна підготовка під ГБО. Заводський бензин/газ з подвійною прошивкою.


"Плагіни":
КПП робот (усі випуски) або варіатор (лише ліфтбек).
Кондиціонер.
МОТОР, вот чем можно пока что задвинуть электро тягу.
Предлагаю поставить на новую Славуту самый навороченный мотор, шоб и немцы охренели.
Итак два клапана на цилиндр - отлично, но придётся ставить три, в таком варианте две свечи будут иметь не оспоримый смысл.
Так как же можно конкурировать с электротягой? Прийдётся превзойти КПД маздовского СкайАктива, фольксовского TFSI, и тд

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Щоби зробити славуту конкурентноспроможною, треба піти шляхом катийців. Вивчити ринок авто, потім з кожної машини взяти те що у них саме простіше і надійніше, і продавати по низькій ціні, щоби було вигідніше взяти в магазині нову машину а не бу іномарку. І саме головне, випускаи машину не на автозазі.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

almetr

 "треба піти шляхом катийців." Но для этого нужно типа стать китайцами, а для того чтобы оставаться самобытным и самодостаточным нужен не стандартный подход.
  С дизелем с неимоверным КПД ещё проще будет, но будущее за газовым топливом.
Попробуйте найти толковую информацию по поводу новейших конструкций ДВС с не превзойдённым КПД. Вы сможете найти только новости от Инфинити и тд , но у них не прорыв в достижении КПД, а очередное прибавление одного процента к старым конструкциям. А теперь представьте себе мотор с геометрической степенью сжатия 10,5 и степенью повышения наддува выше тройки. Реален ли он в 21ом веке?
...

ВКБ

Володя, саме так, і не еа автозазі. І не "албанський дизайн" )))
Саме з кузова художній ескіз моделей , перевірка на патентну і запатентувати ознаки.
Спєців тут для нового автопрому більше ніж в інших автокористувачів )))
Саме на собі можна відчути хотєлки і рівень ціни якості.
Про електротягу варто поки забути але ставити в перспективу в той де кузов.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

almetr

Цитата: Володимир від 01 Червня 2020, 12:31:56
Щоби зробити славуту конкурентноспроможною, треба піти шляхом катийців. Вивчити ринок авто, потім з кожної машини взяти те що у них саме простіше і надійніше, і продавати по низькій ціні, щоби було вигідніше взяти в магазині нову машину а не бу іномарку. І саме головне, випускаи машину не на автозазі.
Конечно же все верно,, народу нужна простая машина. Но на ряду с доступностью и простотой я хотел бы "Таврию легенду".  Это нужно для того чтоб имя имело такой потенциал, что даже не прекращающиеся кризисы не могли бы остановить  завод . Ближайший пример АвтоВАЗ.  И АвтоЗАЗ при желании сможет легко начать, но вот тут то и нужно начинать по уму, иначе второго шанса не будет.  Так вот авто становится легендой не тогда когда старые пердуны возят овощи, а тогда когда авто возящее овощи, попадает в руки молодежи , и те эмоции, которые  дают подшаманеные овощевозки, остаются с человеком до конца. Вот как рождаются народные автомобили легенды. Вот почему нужно умным  инженерам все же закладывать потенциал в добротный кузов, чтоб можно было туда насыпать много чего интересного и мощного.
В общем попсня не по мне.

ВКБ

Алметр, надув не зменшеє суттєво питому витрату пального, лише впихує більше коней.
То яку головку будемо ставити...8..12 чи 16 клапанів?
Ви ж розумієте що ТОВ, для початку, з учасниками відкрити три дні. ))) потім ЗАТ...ПАТ, Прат.
Торіс, ІSO 9001-2000, або 2009 не регламентує технічну якість, а лише прослідковуємість виробництва на всіх етапах, і не зарадить іноваціям, а лише ставе під відповідальність. Теж потрібне. Корінь це вмотивовані і принципоаіконструктора, технологи, економісти і дійсно аідповідальний колектив мотивацією, наявністтю акцій у працівників. Планування сітьове як в курсаках технікуму і універу. Чисто теорія застосовується курсова.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.