Микас 096 и 111 1.3Li мой итог.

Автор vladishtm, 05 Червня 2020, 18:05:43

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

vladishtm

#180
Цитата: Володимир від 29 Жовтня 2020, 09:54:06схоже твої таблиці положення РХХ на холостому більші за графік роботи привідкривача.
Ось порівняння моїх Т42 і Т48 з можливо твоїми, якщо в тебе 096та
Spoiler
[close]
Spoiler
[close]
Великої різниці немає, навіть Т48 суттевим можна вважати в діапазоні рвзниці обертів до 300. А в моїй стоковій 111тій - Т48 ось така (порівняння з моєю зараз). Так там дійсно вона була наполовину нижче, і зовсім не лінійна як у тебе.? Але ж не я її придумав. Сток.
Spoiler
[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

Зі зміненою паливоподачею їздив, глохне?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: vladishtm від 29 Жовтня 2020, 18:37:32В тебе (096тих) той графік іде з нуля та іде  лінійно вверх. В мене, і так бачу  в усіх 111тих стокових, він не такий.
Вибачаюсь, забув за цей нюанс.
Цитата: vladishtm від 29 Жовтня 2020, 18:37:32Які в тебе значення по С41 С42 С43 і С55?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 29 Жовтня 2020, 09:54:06...
А як тобі вдалося так рівнесенько і лінійно піднімати оберти? Це було схоже з самого ХХ? Це добре щоб  аналізувати. В мене так не виходить.

Цитата: Володимир від 29 Жовтня 2020, 09:54:06Тут також не погоджуюсь, не там копаєш, бо в мене все навпаки, не там шукаєш, схоже твої таблиці положення РХХ на холостому більші за графік роботи привідкривача.
Можливо так. Бо як вирахувати-змінити-підстроїти положення привідкривача при його включенні після ХХ я не бачу. А от добавку Т48 змінити можемо. А можливо, ще спрацюєякась затримка реакції РХХ. Треба єксперементувати.  :psih:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

#184
Цитата: Володимир від 30 Жовтня 2020, 08:36:34
Цитата: vladishtm від 29 Жовтня 2020, 18:37:32В тебе (096тих) той графік іде з нуля та іде  лінійно вверх. В мене, і так бачу  в усіх 111тих стокових, він не такий.
Вибачаюсь, забув за цей нюанс.
Цитата: vladishtm від 29 Жовтня 2020, 18:37:32Які в тебе значення по С41 С42 С43 і С55?
Spoiler
[close]
Мінусами, це в тебе різниця від стокової?

Можливо оця функція справедлива і для режиму привідкривача? Або навіть це саме тільки для режиму привідкривача? Бо що вираховувати на ХХ для РХХ якщо там жорстко таблиці по обертам і температурі? І по логам на ХХ РХХ наче завжди по ним.
Положение в которое будет установлен регулятор холостого хода вычисляется по формуле:
F = k1*dN + k3*S(dN) - k2*dN/dt + F(T°ож)
где: ...k1,k2,k3 - коэффициенты регулятора, соответственно константы С41,С42,С43
S(dN) - сумма предыдущих подстроек
dN = (Nxx - N) - рассогласование по оборотам
dN/dt - производная от оборотов по времени
F(T°ож)- положение автомата холостого хода по температуре ОЖ (Т42)

А інтегральний С43, якщо  в опціях вимкнута адаптація,  він буде приймати якісь значення і впливати на результат? В мене він в два рази менший. Треба спробувати збільшити суттево і понаблюдать.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

Спробуй збагати і покатайся. Коефами мотор загнаний і в перехідних положеннях провалюється.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: Володимир від 30 Жовтня 2020, 08:36:34цей нюанс.
Я так розумію, це нова версія мікасонлайн.  По С168 - в верс 6,11 (якщо не помиляюсь) значення цього параметру відображалось в секундах, але чомусь в десять раз білше -ніж насправді записувало в мікас. В мене наприклад відображалось 24,2сек. А реально спрацьовувало на 2,4сек. Спробував записати 1сек -получив такі смики двиглом, що не зміг їхати на ХХ-ПХХ, тільки вижим зчеплення, або нейтраль. Мабуть це вже виправлено в новій версіїї.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: ВКБ від 30 Жовтня 2020, 10:08:58
Спробуй збагати і покатайся. Коефами мотор загнаний і в перехідних положеннях провалюється.
Можливо, але ж я не на газу.  :rolleyes: Можливо в мене пенсіонерські  подачі.  :(  Пробував піднімати  G0хх вище 70 - не сподобалось, починає рости детонація, пропуски.
Сімдесять похоже моє.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

#188
В мене і на бензині глохла. Як бачу навіть не гбо в комплексі було зараз при 70/180 норм, як розхід так і динаміка. Динаміка на 1,2 бімба, претензій нема, лише до прокладки між кермом і сидінням )))
Сама стабільна робота при стехеометрії менше 1, десь 0,92...0,96 на всіх режимах і не менше.
Єдине що б підправив, щоб при різкому розгоні на завищеній передачі не збагачувала не вище 0,92. А помічаю іноді і 0,82. Це нафіг не треба і бок якийсь в калібровках.

Доречі на холодну чи мороз при прогріві перестала троїти..смикатись. Були подачі тіпа економні.  До жопи . Нормальна сіміш і динаміка усеренюється і розхід паспортний виходе. Бідна занижає ккд і відповідно вище розхід. В принципі ссвою думку змінив попередню.
Можливо якщо поставити бідну і кути збільшити із за повільеішого горіння, тобі знайдемо і динаміку і розхід. А так при багатій на газу кути майже однакові, хоч і здається що прикоеф 0,95 недопалений пропан чи бензин напрасно іде в атмосферу.
Лише одні дизелоїти все випалюють до крихти, бо там завжди зона бідної, тобто повний випал і повітря с киснем...і нічого не прогорає з клапвнів  від бідної )))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: vladishtm від 30 Жовтня 2020, 09:57:26
А як тобі вдалося так рівнесенько і лінійно піднімати оберти? Це було схоже з самого ХХ? Це добре щоб  аналізувати. В мене так не виходить.
Це рознін на передачі, і дуже короткий відрізок по часу.
Цитата: vladishtm від 30 Жовтня 2020, 10:05:56Мінусами, це в тебе різниця від стокової?
Так.
Цитата: vladishtm від 30 Жовтня 2020, 10:05:56
Можливо оця функція справедлива і для режиму привідкривача? Або навіть це саме тільки для режиму привідкривача? Бо що вираховувати на ХХ для РХХ якщо там жорстко таблиці по обертам і температурі? І по логам на ХХ РХХ наче завжди по ним.
Положение в которое будет установлен регулятор холостого хода вычисляется по формуле:
F = k1*dN + k3*S(dN) - k2*dN/dt + F(T°ож)
где: ...k1,k2,k3 - коэффициенты регулятора, соответственно константы С41,С42,С43
S(dN) - сумма предыдущих подстроек
dN = (Nxx - N) - рассогласование по оборотам
dN/dt - производная от оборотов по времени
F(T°ож)- положение автомата холостого хода по температуре ОЖ (Т42)

А інтегральний С43, якщо  в опціях вимкнута адаптація,  він буде приймати якісь значення і впливати на результат? В мене він в два рази менший. Треба спробувати збільшити суттево і понаблюдать.
З регулятором наразі нічим не допоможу, бо якось руки не доходять з ним розібратись.
Цитата: vladishtm від 30 Жовтня 2020, 10:29:17Я так розумію, це нова версія мікасонлайн.  По С168 - в верс 6,11 (якщо не помиляюсь)
6.12.1 щось там поправлено, додано багато таблиць які є в прошивці, але що за таблиці я не знаю, можу тільки здогадуватись, є ще деякі нюанси які треба в програмі поправити, тоді буде поновлення.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: ВКБ від 30 Жовтня 2020, 10:55:55Єлине що б підправив, щоб при різкому розгоні на завищеній передачі не збашачувала нижче 0,92. А помічаю іноді і 0,82. Це нафіг не треба і бок якийсь в калібровках.
Я вже писав вище, думаю проблема в таблиці "T2 Коефіциент до Gt по T° повітря". Якщо забір повітря стоїть стандартний від радіатора, то при збільшенні нагрузки двигун більше віддає тепла, відповідно більше гріється радіатор і по ідеї за таких умов швидкість авто нижча, тому на вході маємо гаряче повітря. Я перекидав забір повідтря на праву сторону щоби забір був біля адсорбера, то коефіцієнт менше падав.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Я підправив помилки. Мав на увазі коеф щоб не нижче 0,92.
По логіці щоб там не входило з факторіа а мікас має відпрацьовувати задану режимну суміш з заданим відступом від ідеальної теоретичної стехеометрії " 1", тобто балансу хімісного спалення паливо-кисень. От бачу що задано при вхідних щось не те. Особливо як топлю тапку на 5 за 110.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: Володимир від 30 Жовтня 2020, 11:05:46Це рознін на передачі, і дуже короткий відрізок по часу.
Аааа , тоді в мене круче!
Цитата: ВКБ від 30 Жовтня 2020, 10:55:55Були подачі тіпа економні.  До жопи
От у мене економія  :wacko: показую скрін (реально вчорашній)
Spoiler
[close]
Поясненя рос .  Время между закладками 0 и 4 около 11сек. Это был переход на передачу выше, разгон и переход на следующую передачу. Между метками 2 и 3 нет ни флага приоткрывателя ни флага ХХ. Обороты между метками 2 и 3 росли  (округленно) с 1200 до 1700  РХХ при этом стоит все время на 95 положении стоит ровно, педаль газа изменилась всего на 0,3% с9,5% до 9,9% , топливоподача уменьшалась с 3,7 до 3.61. И только на метке 3 включился приоткрыватель, снизил РХХ,  }-) еще ниже пошла топливоподача -а обороты продолжали рости до 2000. Далее перешел на пятую космическую!  От де экономия ! Да у меня бензин должен течь в бак, а не из него!

Если шо, я не вживав вже давненько (АТБ закрили вже більше місяця) навіть пива. Палити кинув років десять назад.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

Зря мабуть світ від карбюратора відмовився )))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

almetr

Цитата: vladishtm від 30 Жовтня 2020, 09:57:26як вирахувати-змінити-підстроїти положення привідкривача при його включенні після ХХ я не бачу. А от добавку Т48 змінити можемо. А можливо, ще спрацюєякась затримка реакції РХХ. Треба єксперементувати. 
:) Т48 в нооООЛЬ, и сам приоткрыватель в первой точке в те же шаги что и положение РХХ от ТОЖ.