Гаврюша.

Автор masster, 29 Червня 2020, 14:10:54

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

masster

#30
Поставлю собі нагадування.
Потрібно зробити чи перевірити!!!
-272 000км-заміна ременя ГРМ!

masster

#31
Утеплив газовий редуктор (ніякого покращення не відчув. Можливо через те, що редуктор в мене величезний і теплообміну вистачає і так ), задув 20л\газу. Подивимось на витрату.

masster

262 000 Заміна мастила, фільтрів. Регулювання клапанів. ( бажано поміняти болт № 5 ). Замінив пильник куліси нижній.

masster

#33
Замінив поршні в гальмівних супортах, на поршні з хромованої нержавійки. Гумові  пильники посадив на змазку для гальм. супортів хадо. Для гуми  піде. Напрямні пальці : праві змастив термостійкою змазкою з міддю,  ліві-хадо, що на фото. Проточив та пофарбував фланці:- Кислотний праймер, акриловий прайм , фарба в 2 шари. Нові гальм. диски QAP , нові колодки Томекс.
Spoiler
[close]

masster

#34
267700 Проточив тяги на 6мм. Була помічена іржа, довелось розколупати, вирізати,

Spoiler

всередині обробив перетворювачем, потім пушсалом з мастилом. Приміряв латку, приварив. Пофарбував, обробив.
Spoiler

Замінив помпу. Не тому що щось зламалось, а просто, на помпу з більшою продуктивністю, як мені здається. На фото видно різницю в крильчатках.

Spoiler

Нова помпа (як і стара ) перебрана мною. Замінені підшипники, замінив сальник, поставив кременчуцький, але вставив в нього додатково пружину, з старого сальника. В новому кременчуцькому, пружини не буває.

Так як у бачку гальмівної рідини було багато чорного сміття, мабуть гуми, то замінив головний гальмівний на новий. Звичайно що і рідину замінив.
Spoiler

Замінив ремінь ГРМ, щоб не лазити двічі. Ще замінив сальники приводів. КРКЗ з насічками.
Spoiler

Примітки модератора:
1. Користуйтесь вбудованими кнопками тегів.
2. Замінив виділення червоним на виділення масним шрифтом. Червоний колір - для модераторів.
3. Розмістив фото у сховищі форуму. Посилання на сторонній сервіс розмістив під фото.
4. Фото прибрав під спойлери, щоби економити ресурс читачів.
Модератор Toris.

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

masster

Фото з ремонту другої, (з високими лопатками ) помпи. У новий сальник, додав пружину зі старого сальника, він був іншої конструкції.
Spoiler
 
[close]

drone

А вы уверены, что пружинка не даст повышенную силу трения, а значит преждевременный износ сальника?
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

masster

Навіть якщо дасть, то тисяч на 100, її вистачить. І вона з такого ж сальника, ну майже з такого, з таким же принципом дії.

Володимир

Цитата: drone від 24 Липня 2021, 12:41:18
А вы уверены, что пружинка не даст повышенную силу трения, а значит преждевременный износ сальника?
З заводу пружинка є, сальник стоїть той самий.
Цитата: masster від 24 Липня 2021, 13:48:31
Навіть якщо дасть, то тисяч на 100, її вистачить. І вона з такого ж сальника, ну майже з такого, з таким же принципом дії.
І як не сопливить, бо я днями також пробував відновити заводську, то на холостому тримає, але як дати обертів то сопливить.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

masster

272 500 Заміна мастила, фільтрів.

masster

280 000 заміна мастила, фільтрів. ВВ провода Тесла. Правий трипод, нова смазка для триподів. Нові хомути, пильник поки старий. Прослаб великий хомут, трішки кинуло звідти смазку, тому довелося туди лізти.
Нова голка на карбі, бо не надходив бензин. З"ясувалося пізніше, що голка справна , а не пускав електроклапан з ГБО при прогріванні. Там розбухає резинка. Викинув цей електроклапан ( він мені не потрібен, бо в мене електронасос бензину ) а замість нього поставив фільтр.

masster

281000 Замінив раструб на резонаторі, відгнив. Сама воронка, з черняги, з детальки кондиціонера, а шмат труби з нержавійки.

masster

Розібрав задні торм. барабани. Замінив резинки в правому торм. циліндрі. Прокачав. З середини промазав корпус, пружинки... пушсалом. На лівому колесі поміняв підшипники. (Здалося, що вони шумнуваті.Нічого це не змінило.) Мастило використав біле, те, що синіє на сонці Altis SH 2 . Total Altis SH 2
Поміняв електробензонасос. 350гр. У нас на Салтівці чоловік переробляє з якихось вантажівок насоси під різний тиск. У мене є обратка, сказав що підійде на 0,8 бар. Спочатку поставив його під капот, не хотів морочитись. А міняв я його тому, що цей насос з обратним клапаном. А оскільки бензин гівно, то він кипить , як зупинишся, і завоздушує насос, і той перестає качати. Доводилося знімати трубку і підсмоктувати  механічним насосом бензин у магістраль. Трохи забарився з надіванням трубки, і бенз вже стік з магістралі у бак... все заново, та і механічний насос треба возити + трубочку + баклажечку...
Так от з'ясувалося що бензин настільки гівно (окко) що кипить навіть у трубках під капотом, які стоять ДО бензонасоса, і тому обратний клапан не допомагає. Довелося таки помудрувати і поставити електробензонасос знизу біля бака, туди де й стояв старий. Цей насос більший, тому було це не просто. Робе, але чи вирішилося питання з кипінням бензина-ще не знаю
[/QUOTE]
Переставлянням насоса проблема вирішилася- не кипить.
Недавно міняв головний гальмівний, але звернув увагу, що рідина в бачку знизу потемніла якось дуже рано. Вирішив що резинки інтенсивно стираються і забруднюють рідину. Та і купувався цей головний гальмівний років з 7-8 тому. Тому замінив резинки в циліндрі , рідина Febi. Передні гальмівні диски поставив ті що з проточки. Місця прилягання до алюмінієвого фланця змастив сумішшю синьої змаски з вапром та раст-стопом.
Регульнув клапана. Хоча пройшло ще мало часу, але вирішив перевірити, бо при попередньому регулюванні, міняв деякі штовхачі коромисел. Подумалось - може десь щось притерлося і просіло після заміни штовхачів? Все було в нормі, але зазори підігнав до ідеала. Замінив прокладку кришки клапанів.
На газ обладнання, довелося повернути електроклапан бензину. Після його переробки, трішки проточив щоб посадити резинку глибше, бо вона розбухла і при прогріві повністю перекривала подачу палива.
А повернув тому, що без цього клапана, пари бензина вільно потрапляли в карб,коли машина працює на газу, і після стоянки, доводилось довго крутити стартер, поки повністю не провітриться карб. Зараз все гаразд. Хоча взимку , думаю що ця проблема могла і не стояти, а от по жарі, задовбала.
Просверлив отвір та нарізав різьбу у приливі впускного колектора з боку жаровні. І закріпив, приваривши вушко до труби жаровні. Бо вона кріпиться лише внизу, а сама труба досить довга і постійно вібрує, і від цього обламуєься. Я іїї зробив з нержавійки, жалко було б втратити. Фото одразу не зробив, а зараз не підлізеш . Може якось зроблю, коли буду знімати корпус фільтра.
З"явились якісь підозрілі шуми з боку двигуна. Виявилось що це шумить помпа та ролик. На ролику поміняв один підшипник і підмазав інший. На помпі замінив 202 підшипники . Виявилось що підшипники кінекс, не дуже гарні. Хоча в усьому треба розбиратися, і в помпу треба ставити підшипники з збільшеним зазором. Поставив SKF 202С3 По 150 гр. І це я замінив і поставив знов заводську помпу. А ту що стояла , з кращою лопаткою, ще треба ремонтувати. Але поки що не буду цим займатись, бо це знов треба зливати антифриз, і все таке, та і підшипники не дешеві.

masster

285000 відремонтував спідометр добового пробігу. Дуже пагано обнуляв показники. Відламалась лапка. Підклеїв моментом, все добре стало.
Ніколи не обнуляйте показники добовика , натискаючи кнопку находу, може зламатись! [HIDE="Спідометр"] [/HIDE]
Виникли проблеми в роботі двигуна. Глох, сіпався, погано заводився, то наче нормально робе, то знов проблеми.
Візуальний огляд виявив , що лопнула трубка відбору картерних газів. Біля карбюратора. Поміняв. Завелась нормально. Проїхався, до заправки- нормально. Почав їхати від заправки сіпається! Почав пошуки далі. Міняв свічки, провода, комутатор, бігунок. Не допомогло. Розібрав трамблер. На датчику хола, розболтаний магніт. Так, що він вільно рухається вгору-вниз, і виймається.
Промив місце спиртом, посадив магніт на поліуретановий клей, потім ще паяльником додав пластику з такого ж поламаного датчика.
Поставив - все добре. Всі проблеми в роботі двигуна минулись.
Попутньо виявив підтікання антифризу з під патрубків - підтягнув хомути.
Зробив фото , як я закріпив жаровню, щоб не хиталася і не відпадала , я писав про це раніше.
[HIDE="Фото роботи."]
[/HIDE]