Гаврюша.

Автор masster, 29 Червня 2020, 14:10:54

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

masster

#45
30/01/2023h/ Новий акум "КЛЕМА"
24.08.2024р. Проїздивши на новому акб буквально тиждень, може два, віддав старий акб на профілактику. Оцінити його стан.
Є у нас на роботі така опція. Мені було сказано що акб у дуже гарному стані і купувати новий було не треба.
Тому я поставив назад старий, а новий стоїть на випадок відключення світла у домі. Періодично його збовтую і інколи підзаряджаю.
Після того як розбирав та змастив стартер, він тепер крутить у тричі швидше навіть на старій акб.
Питання було не в батареї а в стартері.
Так що з купівлею акб я лохонувся.
Досі стоїть старий.

masster

289600 км. Замінив задні гальмівні колодки. Томекс. Замінив задні ступиці, ЛСА. Погрунтував та пофарбував щіти задніх гальм з середини. Перед цим, промазав ортофосфорною кислотою з цинком. Минулого разу промазував пушсалом. Злегка, бо це ж гальма. Так наче його і не було.

masster


Заміна мастила та фільтрів оливи та повітря. Перед цим промив двигун промивкою від К2.

masster

Нові свічки NGK.

masster

Замінив лівий рульовий накінечник. Чого це він помер? Вони ж вічні, як і шарові. Виявилось що це моя провина. Мабуть при заміні стійки, таки пошкодив пильник.

Пильник поміняв на балаківський. Різниця на фото. Якщо міняєш пильник, то накінечник чи шарова, стають вічними. Ну і добавка шрусу.



Хоча швидше за все, конус дуже глибоко сідає в стійку, і при максимальному вильоті, пильник притискається до стійки накінечником. От і пробило його. Треба буде замінити корпус стійки. А він в мене фарбований порошковою фарбою. Після піскоструя.
Вічна єбля з цією машиною.

masster

Зайнятий фарбуванням корпусів стійок.
Задні пофарбовані. Грунт, фарба, лак.
Передні. Замочив у оцті з лимонкою. Пачка на 0,5л. Відїло добре. Разом з фарбою. Витягнув. Промив. Почистив щіткою, знов промив з милом. Висохли. Промазав ортофосфорною. Промив, промив з миючим. Потім розчином харчової соди. Виявилось, що у передніх стійок, повно порожнин, щілин,  куди потрапила кислота. Довелось брати шприц і прискати туди розчин соди, для нейтралізації. Все це супроводжувалось видуванням з відти розчинів, компресором, відключенням світла і т. і. .
Промив декілька разів, вичістив щіткою, прожарив пальником, щоб висушити. Під час обжигу-сушки, було чути сморід кислоти, можливо вона таки не вся нейтролізувалась десь у щілинах.
Обезжирив. Спочатку трошки, в районі щілин бризнув акриловим грунтом, бо епоксидний грунт не дружить з кислотою. Потім два шари епоксидного грунта, один акрилового (епокс. Скінчився) три шари фарби, два шари лаку. Все це з міжслойними сушками.
Вгатив я на це два дні по 12 годин.і це ще не все, бо щілини хочу пробризнути антикором для порожнин а потім їх герметизувати герметом.
Якби я знав про ці порожнини, то мабуть і не брався б за це. А бросати на пів дороги, якось жалко. Треба доробити по людськи. І потім, корпус це постійна річь, середину можна міняти, хочь тими ж катриджами.
Коли щось робиш, менше думаєш про погане, а це вже добре.
Фото, після кислоти, проблемні щілини, після грунту.








masster

Перебирав стійки. Бо нормальних у продажі немає.
Заняття не те щоб дуже складне , але потребує деякого інструменту, та знань.
Варто дотримуватись моментів затяжки, потрібної в'язкості оливи, та технології. Заливати оливу потрібно в трубу, потім вже вставляти туди поршень і потім вже направляючу з сальником.
Перебрав, зібрав. Вирішив закачати газ. Ну як газ. Повітря. Бо різниці немає.
Приспособи які для цього продаються, коштують дуже дорого, як для разової роботи. Тому зробив свою .
Якою і поділюся з вами. Мені не жалко, все одно мало хто цим буде займатися, а з тим хто рукастий і захоче попрацювати зі стійками, поділитися не жалко.
Взяв термоусадку, відповідного діаметра, усадив її з країв. Один край на штоці, інший на штуцері закачки. Через штуцер і закачував повітря 3 атм.
Спочатку закачати не вдалось. Бо повітря не проходило між штоком і термоусадкою. Взяв тоненький мідний дріт і вставив його між ними, з'явилась маленька шпаринка, через яку і стало потраплати повітря всередину стійки.
Шток перед усадкою трубки, намастив, щоб трубка легенько ковзала по ньому. Кінчик дроту зрівняв з кінцем термоусадки. На фото висунув щоб видно його було вам. І так усадку, досить легко загнав під сальник, і потім подав повітря під тиском 3 атм.
Все. Просто, дешево і легко.
Дріт взяв з витої пари, комп'ютерного кабеля.

Варіанти штуцерів, зверху можна хомут для надійності.

masster

Зимові диски лежали в погрібі. Все одно іржа десь з"явилась. Промазав їх зверху Новол GRAVIT 640.

Володимир

Цитата: masster від 01 Липня 2024, 13:13:44Ну як газ. Повітря. Бо різниці немає.
Треба нейтральний газ, бо кисень і вуглекислий газ точно розчиняться в маслі, тиск впаде.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

masster

Та є аргон. Редуктор тільки вуглекислотний. Боюсь щоб його не розірвало.
І потім, сам аморт вмре скоріше раніше, ніж повітря всупить в таку кретичну реакцію.

masster

Перебрав передні стійки. Сальники лишив старі, бо донори не текли. У лівій новий відбійник, у правій старий, і він трохи в мастилі.

masster

#56
297460км.
Почав профілактику. Зняв бампер. Капот для зручності. Бампер, пропаяв тріщіну , яка з'явилась після того як хтось вдарив його на стоянці. Фото тільки спереду, а основнампайка ззаду, стрічкою пластика з паяльником. Обновив частково антикор зпереду.

Зняв підкрилки, привода, вставивши з однієї сторони спеціальну вставку щоб в кородці щось там не розсипалось. За підкрилками іржа. Її розповсюдженню сприяло сміття, яке залишив старскрін який варив вставки. Я цю тенденцію помітив ще коли забирав авто. Коврик підлоги був знятий ,під час роботи. Коли прийшов забирати авто, звер увсувагу, що він його послав в салон так як він і лежав в гаражі. Зі сміттям, залишками зрізаного іржавого металу... Таке саме він залишив і в відремонтованих коробах. Тому там затримувалась волога. На фото, це вже я почистив і навіть пропилососив.




masster

Заварив дірку в ( не знаю як зветься) нехай буде бризковику. Ця детальтне має отворів, щоб обробити зсередини. Обробив ML,потім LT. Заварив дірку, пофарбував і покрив герметом крокодил ,для швів.





masster

#58
297460км.
ШРКШ розібрав, промив, замінив мастило. Наружу Ельф з молібденом. У внутрішні Total Altis SH 2. Пильники на довгу палку поставив старі, вони у відмінному стані. На коротку - нові, виробництво Німетчина. У всякому випадку так мені було сказано, коли купував. Було це років 16 тому. Брав про запас і лежали вони в мене в льоху. Частина була поставлена ще тоді, і ходять вони чудово, внутрішній з довгої палки лишив ще служити.
Поміняв місцями шркш, з лівої палки на праву і навпаки.
Нічого не хрустіло, просто для профілактики. Потім прочитав у книжці, що треба всі кульки у свої місця ставити, голки теж у свій підшипник. Я так не робив. Не думаю що хтось калібрує зараз голки на конвеєрі.
Стопорне кільце було не кільце, а половинка. Зробив з пружини кільця, перевірив щоб граната і ставилась з ними і знімалась, і поставив .
Spoiler


[close]
Гальмівні диски та фланці, в місцях прилягання, пофарбував, потім промазав Новолом для внутрішніх порожнин. Тоненьким шаром. Промазав також ступицю але вже Total seran XM100. Можливо не буде тепер там кородувати та прикіпати.
Поміняв передні стійки, пружини. Пружини поставив старі, ті що йшли з машиною, вони вищі від тих що зняв, на см у вільному стані. Прочистив їх від іржі, промазав говноантикором для днища. Може хочь трішки затримає процес іржавіння.
Одну опору поставив нову. Стара не сподобалась. Відбійник один поставив новий- правий, один лишив старий- лівий.



masster

Сьогодні підрізав пружину на клапані кришки розширювального бачка. Тепер вона тримає тиск 1.1-1.3 атм. Кришка Febi.