Перегрев двигателя

Автор Svprokill, 13 Липня 2020, 19:59:34

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Svprokill

Здравствуйте ,такая проблема на заз 1103 инжекторная ,перегревается ,радиатор холодный ,вентилятор включается , термостат поставил новый,проблема не исчезла ,может кто что то подскажет,спасибо)

_Oleksandr_

Может термостат не рабочий, может радиатор "закончился", может воздух в системе.

ВКБ

Термостат не матюком стоїть? ))) тією стороною?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Svprokill

Цитата: ВКБ від 14 Липня 2020, 08:10:41
Термостат не матюком стоїть? ))) тією стороною?
Цитата: ВКБ від 14 Липня 2020, 08:10:41
Термостат не матюком стоїть? ))) тією стороною?
Тією)

ВКБ

#4
 Пройшло чи ні?
Прийдеться:
0.Розвоздушити, витримати герметичність 1атм +-0.1 тобто справний клапан пробки.
1.Перевірити термостат - пощупати після 87 трубку знизу термоса. Або зняти і зварити у воді і ливитись розкриття.
2.Перевірити як працює помпа, чи тече з трубочки тонкої в бачек на золостому чи газ 3000. Або зняти помпу і пепевірити 1мм зазор між блоком і вершинами крильчатки пластелином.
3. Редіатор перевірити по всій площині коли трубка нижня гаряча стає.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: ВКБ від 15 Липня 2020, 17:48:47Прийдеться:
0......3
4) Перевірити та промити під напором ззовні  радіатор (мо заляпаний грязюкою)
А ще літо, жара, їзда по місту і стиль їзди.
А після включення вентилятора -температура на приборці хоча б зменшкється?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: Svprokill від 13 Липня 2020, 19:59:34перегревается ,радиатор холодный

То виходить великий контур охолодження не працює якщо  радиатор холодный
Могли термостат впарить нерабочий. На яку температуру він?. На ютубі відео як їх перевірити.
Але зачімто термостат міняв? Значить до нього теж була вже проблема.
Перегрівається так шо аж мікас вирубує паливоподачу?  Чи просто не подобається як сильно нагрівається? 
Хоча   
Цитата: Svprokill від 13 Липня 2020, 19:59:34перегревается ,радиатор холодный
так точно не повинно бути

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

masster

Як це впарити не робочий? Його можна було зварити й так перевірити.
Я вже давно все купую в магазині на вулиці чи на базарі, беру в інтернет магазі- (https://zapchastizaz.com.ua/). І швидко і дешево і знаєш що купуєш.
У вас же у кожного телефон в руці. Зроби фото антифриза і виклади тут. Ві має бути свого кольору і не каламутний а прозорий. Тоді можна буде зрозуміти у якому стані радіатор. Можливо він забитий шлаком. Він давно мінявся? Тонка трубка з ньго йде в бачок? З неї тече антифриз?

vladishtm

Цитата: masster від 16 Липня 2020, 09:06:24і не каламутний а прозорий. Тоді можна буде зрозуміти у якому стані радіатор.
А якщо каламутний - в якому стані радіатор?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Sergik32

каламутність не говорить про стан радіатора, це і з блоку може підтягнути оту каламутність а от де осяде то це вже як повезе.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ali

Чи може масло категорії SN викликати підвищений знос (заклинювання двигуна) якщо агрегат розраховано на роботу на маслі категорії SF?
(для двигуна розрахованого на масло категорії SA такий варіант можливий - бачив в інтернеті).
Мова йде про різну товщину масляної плівки для різних категорій допуску масла...

... останні сім років користувався маслом категорії SL, але його (мій брэнд)зняли з виробництва.
Замість нього гонять категорію SN, але на ньому двигун працює значно голосніше і, ніби. вібрації більші.
А марку масла міняти не хочеться...

Toris

Нє. Товщина плівки перш за все залежить від в'язкості. Тобто якщо в'язкість не змінилась, то й товщина плівки буде такою ж.

Хочете міцну плівку - Вам треба чисту/дорогу синтетику, там плівка на розрив до 10 разів міцніша мінералки, якщо не брешуть.

А про допуски SL та SN - ось тут: https://www.oil-club.ru/forum/topic/24053-faq-v-chem-raznica-mezhdu-api-sl-i-api-sn/
Не дуже переймайтесь тими API, краще частіше міняйте оливу, через кожні використані 300 літрів бензину, наприклад.

ВКБ

Про розрив плівки брешуть. )) Клин масляний це два параметра = в'язкість, тиск, зазар ну і шорсткість теж. При полірованих деталях є проблема в клині, треба міняти параметр в'язкості і тискумтаизазору. Тобто полірована деталь не завжди і комільфо.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 25 Жовтня 2021, 11:05:02
Про розрив плівки брешуть. )) Клин масляний це два параметра = в'язкість, тиск, зазар ну і шорсткість теж. При полірованих деталях є проблема в клині, треба міняти параметр в'язкості і тискумтаизазору. Тобто полірована деталь не завжди і комільфо.
Двигун це не тільки кривошипно шатунний механізм, є ще пошні з кільцями. Нагар на поршнях, закупорювання масловідвідних каналів на поршнях, як результат залягання кілець півищений розхід масла і швидкий знос поршня з циліндром. Переглядаючи на ютубі один канал де ремонтують двигуни сучасних авто, дуже часто буває що при капіталці незважаючи на пробіг колінчатий вал не потребує шліфування але в той же час циліндри з поршнями зношені дуже сильно.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion