Искра только в момент включения и выключения зажигания.

Автор Роман Петров, 19 Липня 2020, 17:19:42

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Олександр 1968

Комутатор перевірявся як? Підкидався інший? Бо при пробитому так і буде.Перша іскра при подачі через котушку,друга-ерс самоіндукції при вимкнені запалювання.Невже можна заблудитись(ще й з електриком) в тих трьох соснах?

Роман Петров

Цитата: Олександр 1968 від 21 Липня 2020, 23:43:59Підкидався інший?
Подкидывали другой. Правда уверенности не было в его исправности. Куплю на днях новый и попробую. В любом случае запасной не помешает)

ВКБ

Цитата: igo61 від 21 Липня 2020, 22:34:56
Браво, браво, дядьку ВКБ! Сегодня уже ПЯТНИЦА!
Ещё раз убедился, что вы прирождённый инженер-электрик.
Цитата: ВКБ від 21 Липня 2020, 22:26:37
Комутатор має первинну та вторинну обмотки
Первичная и вторичная обмотки коммутатора просто загнали под стол. До завтра из-под него уже не выбраться.

Вибачаюсь, котушка, про неї було ))) немає часу щоб на дивалі розвалитись і друеувати...і так війна за ці зависання в смартфонах...
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: Роман Петров від 21 Липня 2020, 18:21:42
Цитата: igo61 від 19 Липня 2020, 20:08:37
Разъёмы коммутатора и датчика холла (гнездовая часть) любят "проваливаться" внутрь разъёма. Типа, снял/одел фишку и контакт "провалился"внутрь.
С контактами тоже порядок. А искры нет. Даже если не совсем правильно метки выставлены после замены ремня ГРМ не может же не быть искры? Тем более я один вечер после его замены ещё откатался. Аварийное зажигание подключали - без толку.
Іскру де дивились, на свічці чи центральному проводі? Може бути і пробитий бігунок в трамблері.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

З цього б і починали перевірку за специфікою трамблера. Покрутити стартер і дати іскру на кузов з центрального дроту. Там же одна котушка лупе за один оберт два рази, тобто одна котушка на всі чотири і послідовно, немає ризику пробою якщо дати щазор голій частині центрального дроту 0.5...1мм чи через свічку.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Vitaliy.

Цитата: ВКБ від 21 Липня 2020, 22:26:37Комутатор має первинну та вторинну обмотки
:clap:  :applause:  :yahoo:
Цитата: ВКБ від 22 Липня 2020, 07:32:11на дивалі розвалитись
На чём?
Цитата: ВКБ від 22 Липня 2020, 07:32:11і друеувати...
Шо робити? Это уже так называеться?
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Роман Петров

Цитата: Володимир від 22 Липня 2020, 08:31:34Іскру де дивились, на свічці чи центральному проводі?
На центральном проводе смотрели. Трамблёр сегодня новый поставил.

Роман Петров

Цитата: ВКБ від 22 Липня 2020, 09:11:53З цього б і починали перевірку за специфікою трамблера. Покрутити стартер і дати іскру на кузов з центрального дроту. Там же одна котушка лупе за один оберт два рази, тобто одна котушка на всі чотири і послідовно, немає ризику пробою якщо дати щазор голій частині центрального дроту 0.5...1мм чи через свічку.
Остался только коммутатор. Остальное всё несколько раз перепроверили) Нужно будет купить МД-1 + АЗ-1 - с ним всё должно быть попроще)

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: Роман Петров від 22 Липня 2020, 23:48:07
Цитата: Володимир від 22 Липня 2020, 08:31:34Іскру де дивились, на свічці чи центральному проводі?
На центральном проводе смотрели. Трамблёр сегодня новый поставил.
В книзі по ремонту описано як перевірити запалювання, невже так важко було тикнути між кузовом і центральним проводом на трамблері і покрутити КВ щоби переконатись чи міняється напруга з нуля на 6 в і навпаки.

Я думав що то народ тільки на інжекторі міняє все підряд, а коли результату нема, іде на форум і питає "що за фігня".  :-D
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Із за того що славута компостує мізки і дає моральне право самому колупати як авто-мотокаляска , то на інших форумах іномарочних там бачу темний ліс, таке мелють...туплять і буксують. Бо там і лізти лячно, і менше бо або коли ламається питають до якого мвйстра їхать, або діляться скільки вкинули бабла, або продають нафіг бо датчик за 400 грн компостує мозок а виявити не виходе )) Справжнє автоколупалово садомазо це тут )))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Олександр 1968

Цитата: ВКБ від 23 Липня 2020, 09:26:55
Паливоподача в карб від насіса іде?
А якщо нє то за іскрою з відром ходити?

ВКБ

То може там комплекс. Іскру по викрученій свічці і притуленої до кузова (чи мотора, короче маси) перевіряли крутячи стартер?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.