Искра только в момент включения и выключения зажигания.

Автор Роман Петров, 19 Липня 2020, 17:19:42

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Олександр 1968

Це до мене?Нє не провіряв.Є достатньо проста методика перевірки системи запалювання.Подрібна лише свічка(запасна або викручена).Знімаємо роз,єм з датчика хола,та провід центральний з рознощика.На провід причіпляємо свічку і фіксуємо на моторі.Вмикаємо запалення.В центральний пін роз,єму датчика вставляємо якийсь металевий предмет підходящого розміру(якщо є сила то можна хоч рашпіль)а краще огризок зачищеного з двох кінців провода.Дивлячись на свічку чиркаємо оголеним проводом по масі двигуна,по тій самій клапаній кришці.Якщо є гарна іскра,то можна з великим процентом впевненості вважати ,що комутатор,котушка,та підвід живлення є робочими.Якщо ні,то перевіряєм по черзі-ремінь ГРМ,чи є плюс на виводі 4 комутаційного блоку(він з,єднаний з плюсом котушки).Якщо є підозра на котушку,то використовуючи попередню схему,знімаємо роз,єм з комутатора і подаємо короткі замикання на масу вивода комутатора 1 (товстим проводом і на короткі проміжки чясу).На свічці повинна з,являтися невеличка іскра при справній котушці.Якщо перевірка показала справність всього перевіреного то претензії до дотчика холу.Про масу кузова і зажаті клеми акб само собою має бути все справним.При наявності МД і АЗ взагалі раз плюнути і розітерти.

Роман Петров

Цитата: Олександр 1968 від 23 Липня 2020, 14:15:21Про масу кузова і зажаті клеми акб само собою має бути все справним.При наявності МД і АЗ взагалі раз плюнути і розітерти.
Поменял коммутатор и сразу же машина завелась. Поработала минут 5 и начала работать с перебоями и потом заглохла. На холодную завелась и немного поработала, а при прогреве искра пропала совсем( Катушка?

romuald

Цікаво було б дізнатись дізнатись, яка напруга бортової мережі після старту. Якщо завищена (в зв'язку з виходом з ладу РР), то цілком можливо, що вилітає комутатор.

romuald

Як варіант, можна перевірити систему запалювання від стороннього джерела живлення і без старта двигуна...якщо в наявності доволі потужний БЖ, хоча б до 3-х ампер.

ВКБ

Банально...таки котушка. Але як порадили вище РН слід перевірити.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Роман Петров

Цитата: ВКБ від 23 Липня 2020, 21:21:29Банально...таки котушка. Аое як порадили вище РН слід перевірити.
Поменял уже и катушку - минуту работает и глохнет. Сегодня заметил, что новый коммутатор греется и пропадает искра. Когда остынет снова заводится и через полминуты глохнет. Из-за чего может греться коммутатор? Выходит что вся причина только в нагреве коммутатора... Точнее в том из-за чего он греется..

ВКБ

Цитата: Роман Петров від 24 Липня 2020, 12:36:21
Цитата: ВКБ від 23 Липня 2020, 21:21:29Банально...таки котушка. Аое як порадили вище РН слід перевірити.
Поменял уже и катушку - минуту работает и глохнет. Сегодня заметил, что новый коммутатор греется и пропадает искра. Когда остынет снова заводится и через полминуты глохнет. Из-за чего может греться коммутатор? Выходит что вся причина только в нагреве коммутатора... Точнее в том из-за чего он греется..
Срочно перевірити РН - регуляторинапруги на генераторі методом напруги на генераторі, або підкинути новий РН проскакуванням змінного струму з фази і завищеною напругою.... Нагадаю, що спалений діодний міст генератора положе й новий РН!!  Якщо є можливість то перевірити діодний міст , або підкинути справний генератор . Вірно можливо вище зазначали що напруга завищена може класти комутатор.
Ну і що там датчик хола?.
Короче - завести і поміряти на клемах АКБ напругу при 900 та  3000 обертах . При 15.16В при 3000 обертах - то або РН або в парі з діодним мостом.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Роман Петров

Цитата: ВКБ від 24 Липня 2020, 12:43:19Короче - завести і поміряти на клемах АКБ напругу при 900 та  3000 обертах . При 15.16В при 3000 обертах - то або РН або в парі з діодним мостом.
Напряжение на клеммах АКБ нормальное при 3000 тыс. об чуть больше 14 вольт. Как только авто прогревается до 50 градусов - коммутатор очень горячий, пропадает искра и глохнет. Через время снова заводится. При этом холостой ход очень не стабильный. Потом начинает троить, детонировать и глохнет. Может проводка от коммутатора до ДХ и ЭПХХ где-то коротит?

ВКБ

Та шо за епт. Це при новій котушці? Комутатор як розташований - на відтані від блока циліндів..тобто мотора залізних частин?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

Роман Петров, какая марка коммутатора и сколько проводов разведено на его разъёме? Можно отключить разъём, завернуть на нём защитную резинку и посмотреть, что и как заведено именно в контакты. Если можно, фотьку.
П.С. Упс, какие ВВ-провода и какие свечи стоят? В смысле, провода высокоомные (типо "силикон") или низкоомные и свечи с резистором внутри или нет (присутствует ли в маркировке свечи буква "R")? Если и свечи, и провода будут низкоомные, то коммутатор будет "сходить с ума" и греться. Полезный сигнал с датчика холла трамблёра будет "забиваться" неимоверными помехами с ВВ-проводов и свечей.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

ВКБ

Цитата: igo61 від 27 Липня 2020, 21:27:32
Роман Петров, какая марка коммутатора и сколько проводов разведено на его разъёме? Можно отключить разъём, завернуть на нём защитную резинку и посмотреть, что и как заведено именно в контакты. Если можно, фотьку.
+
У мене на інжекторній так вмирала котушка. Конструкція в корні відрізняється, воеа двоконтурна спарена по дві свічі.  Котушка і комутатор звісно різні речі. Зараз стоїть іншої ваз конструкції котушка і на 20мм від крипильної пластини на влулках , де раніше котушка штатна прилягала до пластини , яка пляшмя сиділа на моторі і  грілась до 90 градусів. Цей чинник нагріву усунув.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Роман Петров

Цитата: ВКБ від 27 Липня 2020, 21:22:00Та шо за епт. Це при новій котушці? Комутатор як розташований - на відтані від блока циліндів..тобто мотора залізних частин?
Сам уже в полной растерянности. Коммутатор стоит на штатном месте. До этого больше 3-х лет проблем не было. А после того как заменил помпу, ролик натяжной и ремни (ГРМ и на генератор) что-то пошло не так. Может человек который менял что-то нарушил по проводке. В общем уже ХЗ куда смотреть кроме замены проводки(

ВКБ

По схемі перещупували ..тобто факт і схему паспортну? Щось є аномальне?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Роман Петров

Цитата: ВКБ від 27 Липня 2020, 22:11:01По схемі перещупували ..тобто факт і схему паспортну? Щось є аномальне?
Да не совсем удобно всё прощупать, не так легко прощупать каждый провод. Тем более пока машина холодная - всё нормально как-будто, а по горячей, когда начинаются проблемы с электрикой - не везде можно подлезть, чтоб не обжечься. Завтра вечером заберу посылку с проводкой и попробую уже поменять её всю. Если и после этого не поможет, то продам нафиг на запчасти... Хоть и жалко будет.

Роман Петров

Цитата: Роман Петров від 27 Липня 2020, 22:28:51Если и после этого не поможет, то продам нафиг на запчасти... Хоть и жалко будет.
Шучу, конечно)) Буду дальше бороться за её работоспособность))