Якість реле перериванням вказівника поворотів/аварійки

Автор ВКБ, 29 Липня 2020, 13:31:40

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Мені його купити чи що того савека? Я його повернув в минулу п.,тницю.
І те що три роки тому зламалось розібрав на молекули, але не фотав. Там проводркрухомий відпаявся від рамки контактора. Саме тоді я і розібрався що зламалось і як воно працює. І не знав що є і електронні ))))
Але яке саме було до заміни..не знаю. І чи савек точно механічне...не впевнений, бо не розбирав..щоб здати як зайве.

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Олександр 1968

Цитата: ВКБ від 03 Серпня 2020, 21:11:23
Мені його купити чи що того савека? Я його повернув в минулу п.,тницю.
І те що три роки тому зламалось розібрав на молекули, але не фотав. Там проводркрухомий відпаявся від рамки контактора. Саме тоді я і розібрався що зламалось і як воно працює. І не знав що є і електронні ))))
Але яке саме було до заміни..не знаю. І чи савек точно механічне...не впевнений, бо не розбирав..щоб здати як зайве.


яке саме?https://sovek.com.ua/vsja-produkcija/avtomotoelektronika/avtojelektronika/relay/

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Олександр 1968

Ну і яке з них механічне?Ще й ресурсик найшов.Обидва що тойотовське мікробне,що совекове є ЕЛЕКТРОННИМ,а точніше отим дешманським(по Віталію) і схему на двох транзисторах яку я виклав в цій гілці.Те що дорожче є електронним на мікросхемі з токовим вимірюванням навантаження і зміною частоти при обриві,чи згоранні однієї 21ватної лампи.Наявність електромеханічного реле НЕ РОБИть його механічним.Дотримуйтесь хоч якоїсь технічної термінологї або краще писати ота херня на тій фігні.Бо будь яка стороння технічно грамотна людина попавши на форумі на подібні теми подумає що  тут одні недоумки

vladishtm

Цитата: igo61 від 03 Серпня 2020, 12:34:34подключается на "плюс" сигнальной лампы поворотов, "минусом" - на один вход диодного моста. Второй вход диодного моста - на "минус" той же лампочки.
"Сигнальная лампа поворотов"  их же две в панели? Если в панели люкс то 11 и 13 контакт. Бортов тоже два -левый правый. Ставить две схемки?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Олександр 1968

Цитата: vladishtm від 03 Серпня 2020, 22:40:41
Цитата: igo61 від 03 Серпня 2020, 12:34:34подключается на "плюс" сигнальной лампы поворотов, "минусом" - на один вход диодного моста. Второй вход диодного моста - на "минус" той же лампочки.
"Сигнальная лампа поворотов"  их же две в панели? Если в панели люкс то 11 и 13 контакт. Бортов тоже два -левый правый. Ставить две схемки?
Один вивід схеми на контакт 49а реле поворотів,другий на 49(+).Так підключена лампочка на стандарті.При підключені бажано підключити конденсатор зберігаючи полярність .

vladishtm

Цитата: ВКБ від 03 Серпня 2020, 17:40:43Механічне реле блін тонкий приборчик однако. Це ж треба так придумати...
:-D   Якби ти знав, чого в тих электромеханычних  реле тільки не понавидумивали за те століття  :wacko:

І яких тільки хитрих захистів не реалізували в енергетиці на тих механічних....  :facepalm: https://present5.com/relejnaya-zashhita-elektroenergeticheskix-sistem-lekciya-4-krupnye/
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: Олександр 1968 від 03 Серпня 2020, 23:04:47
Цитата: vladishtm від 03 Серпня 2020, 22:40:41
Цитата: igo61 від 03 Серпня 2020, 12:34:34подключается на "плюс" сигнальной лампы поворотов, "минусом" - на один вход диодного моста. Второй вход диодного моста - на "минус" той же лампочки.
"Сигнальная лампа поворотов"  их же две в панели? Если в панели люкс то 11 и 13 контакт. Бортов тоже два -левый правый. Ставить две схемки?
Один вивід схеми на контакт 49а реле поворотів,другий на 49(+).Так підключена лампочка на стандарті.При підключені бажано підключити конденсатор зберігаючи полярність .
Значить вона пищить і при аварійці? А якщо  підключати на ПЕРЕМИКАЧ ПОВОРОТІВ  (контакти 49а) через діоди (анодами їх до 49а, катодами разом і уже на кондер?) мабудь буде пікать тільки при поворотах.

Цитата: Олександр 1968 від 03 Серпня 2020, 23:04:47Так підключена лампочка на стандарті
Виходить на стандарті немає стрілок право ліво? А як же ви знете куди треба повернути, якщо лампочка одна?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Олександр 1968

Контакт49а через перемикач поворотів з,єднується з лампами поворотів одного чи іншого борта,а також одночасно з,єднується з обома сторонами при аварійці.Такщо перший єдиний простий спосіб не пікати при аварійці  це підключити до 49а і до плюса запалювання і то коли аварійка буде включена з вимкнутим запаленням.Другий спосіб це підключити схему до обох поворотів.Тоді маса буде автоматично на не включеній стороні поворотів.При включеній аварійці плюси будуть з,являтися синхронно х двох сторін і пікавка заткнеться.Коли я повертаю то дивлюсь на дорогу а не на лампочку.Крім того в мене на стандарті віконечко розділене і там два світлодіоди.Туди і сюди

Vitaliy.

Цитата: vladishtm від 03 Серпня 2020, 23:23:57А як же ви знете куди треба повернути, якщо лампочка одна?
Одна контрольная лампочка на приборке показывает, что какой то поворот моргает. Какой именно, посмотри на рычажок слева под рулём.

Вот это- электромеханическое https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcSRkRIwJ3cC7zP81nWvIUlXe5yDwmG4V-Vvow&usqp=CAU

Это электронно механическое
https://s018.radikal.ru/i505/1202/8e/6d885d42bf3a.jpg
У него присутствует токовый контроль.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

vladishtm

Десь попадалась інфа переробки реле сучасних поворотів  під світлодіодні лампи. Там в реле стоїть шунт (полоска така, наче десь 30 Ом), через який проходить струм на лампи поворотів і паралельно знімаеться з нього на вхід мигалки контроль струму (міняеться частота від струму навантаження)
а) можна відрізати той вхід контролю ( не шунт) - при перегоранні частота не буде змінюватися
б підпиляти шунт  :wacko: (підібрати шунт наче десь 0.3 Ом  :dunno: ) щоб при меншому струмі (перерахувати струм при лампах розжарення і світлодіодний) був контроль. Тоді наче повинно міняти частоту при перегоранні.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: Vitaliy. від 03 Серпня 2020, 23:49:09Какой именно, посмотри на рычажок слева под рулём
Та  я ж про те, поки роздивишся в темряві, то вже перехрестя і проїхав  :wallbash:
Цитата: Vitaliy. від 03 Серпня 2020, 23:49:09Вот это- электромеханическое https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcSRkRIwJ3cC7zP81nWvIUlXe5yDwmG4V-Vvow&usqp=CAU
В ньому може бути хитрість. Біметал не сам  струмом грєтся, а його гріє резистор черз який іде струм поворотів
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

Я це вивчав на предметі автоматики і електротехніки 20 р.тому ))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Грустная сказка про «биметаллический прерыватель для поворотов»..  :hysterics: .(в нем при замыкании цепи, пока лампы горят, ток, протекающий через реле, нагревает пластинку, она изгибается и размыкает контакты. Лампы гаснут. Затем, остывая, пластинка возвращается в исходное положение, замыкая контакты снова. И так далее)......А ещё в нем плюс три функции: первая – оно громко «клацает» не надо пищалок, ; вторая –контроль перегорания одной из ламп,..... частота «клацанья» – уменьшается, ... и третья – такое реле не боится короткого замыкания в цепи ламп – оно работает как термопредохранитель, причём, самовосстанавливающийся!
И это был электромеханический прерыватель, РС-491.   :clap:
...НО... потом его "улучшили до РС950 напихав туда кучу электронных компонентов... которым ужаснулись и улучшили до РС950Е на микросхеме, где про схему защиты от короткого замыкания... сделали вид, что забыли. Но в связи с низкой надёжностью микросхемы, начались частые отказы реле ...опять умельцы  ужаснулись и "улучшили" до 23.3747.... в котором кроме  помимо отсутствия защиты от короткого замыкания, убрали и контроль исправности ламп....
Вот такая горькая правда про электромеханические реле. Забугорные также было, ибо от туда все и срисовываем..  :(
Говорят, китай похожее делают для копеек  - только работае день два... :sad:

https://auto-elektrika.com/elektrika/rele/rele-povorotov/

Интересно, болгары туда же скурвились https://auto-elektrika.com/rele-povorotov-2101-bolgariya/ кто такое имел?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2