Коли міняємо балон на новий по ресурсу.

Автор ВКБ, 13 Жовтня 2020, 09:04:39

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Sergik32

так ніхто ж не каже шо неможна, все можна, але треба тоді їхати чи знімати і везти на повірку. я пишу про то як я оформляв і шо мені сказали при поданні документів. якщо був би балон старше 10 годов то тра булоб напевно ще акт повірки приліпити до доків
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Ivan1988

Цитувати виділенетак ніхто ж не каже шо неможна, все можна, але треба тоді їхати чи знімати і везти на повірку. я пишу про то як я оформляв і шо мені сказали при поданні документів. якщо був би балон старше 10 годов то тра булоб напевно ще акт повірки приліпити до доків

Какая разница 3 или 12 лет? Если балон изготовлен в 2018 году и на балоне к примеру выбито "091820", то на сегодня он уже просрочен и всё-равно нужно ехать и делать ему технический осмотр, и рядом с цифрами "091820" набьют новые "102022". Без действующего ТО ГБО не зарегистрируют не зависимо от даты изготовления.

ВКБ

Свідомо не робив заправочне місце в бензолючку, щоб трубки і з'єднання проходилии лише вулицею для безпеки. Щоб трубки не йшли через салон.  Заправочний клапан у мене біля вушка буксировочного на металевому кронштейні на бампері внизу,  той що був в у кмплекті, на болті з розвоздушкою парів бензину.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

я також не робив у лючку, все на хваркопі. тра буде зняти то зніму і ніхто нічого нипабачить. ну отака у нас логіка в ментов, завод сказав 10 і не більше от і вони заводу вірять бо так простіше ніж робити повірку
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Ivan1988

Цитувати виділенеСвідомо не робив заправочне місце в бензолючку, щоб трубки і з'єднання проходилии лише вулицею для безпеки.
А где связь лючок-салон автомобиля? У меня баллон под днищем багажника и ВЗУ в лючке и при этом трубки в салон не заходят.

Ivan1988

Цитувати виділенену отака у нас логіка в ментов, завод сказав 10 і не більше от і вони заводу вірять бо так простіше ніж робити повірку
Где такое завод сказал? Менты говорят что можно 10 лет на новом баллоне ездить и не делать ТО 1 раз у 2 года?

ВКБ

Цитата: Ivan1988 від 16 Жовтня 2020, 15:22:44
Цитувати виділенеСвідомо не робив заправочне місце в бензолючку, щоб трубки і з'єднання проходилии лише вулицею для безпеки.
А где связь лючок-салон автомобиля? У меня баллон под днищем багажника и ВЗУ в лючке и при этом трубки в салон не заходят.
Кудою трубка пішла до лючка?

Яка норма повірки балону автомобілів? Дайте нормативне посилання якщо є під рукою.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Ivan1988

Цитувати виділенеКудою трубка пішла до лючка?
Под крыло. Мне когда Ставили ВЗУ багажник даже не открывали.

Цитувати виділенеЯка норма повірки балону автомобілів? Дайте нормативне посилання якщо є під рукою.
В начале этой темы. Ответ #2



KOT

Цитата: Ivan1988 від 16 Жовтня 2020, 11:24:40Потому что этот срок в современных действующих нормативных документах я не нашел. Если вы найдёт то поделитесь.
Тоже не нашел в украинских. Постарался европейские раскопать, но тоже не смог.
Поэтому наверно руководствуемся НПАОП по балонам и срокам поверки. Срока годности как такового в Украине наверно нет.

ВКБ

Коли я тулив під крило, щось мені тоді так не сподобалось. Завжди є можливість туди поставити. Я так поняв без чашки, лише штуцер з кульковим клапаном під перехідник чи клапан з чашкою?
Норму перечитаю по свободі. Ваажаю що повірка балону потрібна річ, і на заправках повинні аідмовляти в заправках без повірки.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

KOT

Цитата: ВКБ від 16 Жовтня 2020, 16:56:41
на заправках повинні аідмовляти в заправках без повірки.
Вот если бы у нас ее реально делали, а то будет поверка без снятия за дай на лапу.
Я в начале темы писал, что не смог поверить углекислотный баллон, за доп деньги как положено, для себя а не для галочки.

Ivan1988

Цитувати виділенеЯ так поняв без чашки, лише штуцер з кульковим клапаном під перехідник чи клапан з чашкою?
Стандартное ВЗУ с чашей, на заправке никаких переходников не нужно.

Цитувати виділенеНорму перечитаю по свободі. Ваажаю що повірка балону потрібна річ, і на заправках повинні аідмовляти в заправках без повірки.
По нормативным документам обязаны, а по факту если баллон под днищем или тороидальный но полный багажник хлама то заправщику будет проблемно проверить цифры вибитые  на баллоне.

Цитувати виділенеВот если бы у нас ее реально делали, а то будет поверка без снятия за дай на лапу.
Я в начале темы писал, что не смог поверить углекислотный баллон, за доп деньги как положено, для себя а не для галочки.
Абсолютно согласен.

Алекс

Цитата: ВКБ від 13 Жовтня 2020, 18:30:19
Розірвало з середини. Вибух був що лопнула велика туга повітряна латексна кулька.



Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Володимир

Цитата: KOT від 13 Жовтня 2020, 18:10:24Купил новый Харьковский, якобы покрашенный порошковой краской, которая облезла меньше чем за год.
На харківських така хороша покраска, що якщо добре придивитись то видно між краплями краски голий метал. Я свій після покупки зразу додатково покрасив, два слої польської снежки бо знаю точно що вона стійка до вологи, і два слої звичайної чорної щоби не був білим, але за 5 років експлуатації бачу що є місцями від ударів камінням відлущення краски і іржа, треба зачищати і підкрашувати.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion