Датчик тиску в систему ОЖ з індикатором дискретний чи аналоговий з показчиком

Автор ВКБ, 09 Листопада 2020, 12:51:11

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Чи потрібен в системі ОЖ двигуна датчик тиску.

Так
0 (0%)
Ні
3 (75%)
Цифровий чи аналоговой з індикацією показань
0 (0%)
Світлодіоди граничного чи аварійного стану
1 (25%)

Всього голосів: 4

ВКБ

Було б добре мати датчик чи якийсь показчик в салоеі стан тиску в системі ОЖ двигуна. Які є варіанти? Чи потрібно, або чи корисно це?
Або індикатор тиску 1 атм і аварійний більше 1 атм. Або аналоговой оцифрований цифровою індикацією.
Підручник пише шо для наледної роботи охолодження двигуна тиск при 83..87 градусів повинен бути 1 атм +-0.1. Контролювати це неможомво.
УПри негерметичності системи ОЖ іде закіпання і при цьому рівень тосолу може бути в нормі, не індикувати на приборку.
Чи підійде від шин блутуз гаджет?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Як казав колишній учасник форуму Salek, має бути просто індикатор про вихід чогось з норми.

В даному випадку один бачок - один індикатор "Ахтунг". :) Інформація про точність температури, тиску чи наявності ОЖ - під час руху надмірна, бо потребує ресурсу на сприйняття та усвідомлення.

В ідеалі я був би радий триколірному індикатору зведеної інформації про 1) рівень ОР, 2) тиск і 3) температуру у системі охолодження.
Зелений індикатор - усі показники в робочих межах, система контролю працездатна; жовтий індикатор - щось з трьох параметрів підходить до критичного рівня; червоний індикатор - bitte на узбіччя розбиратись, у чому проблема.

Такий самий індикатор став би у нагоді по моторному мастилу (на панелі вже є, але штатний датчик тупуватий і не калібрується).

А також індикатор по гальмівній системі. Червоне щоби загорялось тоді, коли тиснеш на гальма, а тиск у системі недостатній. По кожному контуру індикатор.

igo61

Якщо впаде тиск в системі охолодження (в наслідок розгерметизації системи), слідом впаде й рівень охолоджуючої рідини в розширювальному бачку. Тому штатний (або "приколхожений") датчик рівню в бачку та сигнальна лампа алярму буде саме те. Інше - занадто.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Toris

Штатний датчик рівня - неправильний, бо він прямої дії: якщо він вийде з ладу або відключити його зовсім, то лампа на панелі не засвітить і ми думатимемо, що усе гаразд.

Правильний датчик має також показувати помилку працездатності самої системи, помилку самого датчика. У випадку бачка проста 2-контактна нормально розімкнута система має бути замінена хоча би триконтактною ( ормальо амкта, іша  ормальо озімкута), а спецсхема в панелі має опрацьовувати обидва сигнали, сигналізуючи про розмикання в обох каналах, що означатиме порушення контактів роз'єму.

Так само по тиску системи. І точно так само по температурі.

І усі ці три параметри мають заводитись на один триколірний індикатор.

Проста комбінаційна схема.

igo61

То вже деталі інсталяції. Такі питання вирішуються доволі просто і бюджетно (якщо задатися ціллю).
Наприклад, маємо датчик з нормально-замкненими контактами, сигнальний світлодіод підключаємо паралельно контактам датчика. Вихід датчика (один вивід датчика - на "массі") - через резистор 10ком підключаємо на +12В від запалювання. При справному датчику, нормальному рівні рідини або при цілій контрольній ланці світлодіод не горить (зашунтований контактами датчика). У разі обриву ланки, падіння рівня або поламки датчика контакт порушується і світлодіод алярмує. І не треба там нічого мудрувати зі "спецсхемами". Засвітився індікатор - шукай причину. Їх не так вже й багато.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?