Sensович Toris'а

Автор Toris, 19 Лютого 2021, 22:25:17

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Цитата: Ivan1988 від 07 Березня 2021, 21:54:14
Цитата: ВКБ від 07 Березня 2021, 20:58:13
Замість тахометра в сенсовичі придумано слабенька  шумоізоляція щоб рєв мотора мемз було чутно і чутно орієнтовно оберти :psih:. Шумування тягне за собою тахометровстановоення )) тому  рєв є штатний тахометр. Чим вони думали коли його туди не ставили )) :psih:
Думали как бы ещё удешевить автомобиль. Сьэкономили сразу и на шумоизоляции и на тахометре.
А всього навсього прибрати непотрібних блотних надутих родичів- працівників і відкати при закупівлі матеріалів та неефективні витрати, додати цинкування і тахометр от і вийде якісніше і дешевше. Ринок не навчив, бо не бізнесмени справжні у власників, а бандити прихватизанти витискувачі соків і нерозвивантів на завтра .
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Цитата: ВКБ від 07 Березня 2021, 20:58:13Замість тахометра в сенсовичі придумано слабенька  шумоізоляція щоб рєв мотора мемз було чутно і чутно орієнтовно оберти :psih:. Шумування тягне за собою тахометровстановоення )) тому  рєв є штатний тахометр. Чим вони думали коли його туди не ставили )) :psih:
Підшипники новенькі не шумлять, тепер слухаю мотор, як у славутику. Аж спокій на душу прийшов. :)

Toris

#152
Сьогодні вранці гарненько розігнались на об'їзній. КПП таки виє, коли на передачі рухаємось. Зі спрацьованими підшипники гудів та вібрував увесь кузов, як ото звук по всьому тілу, коли стоматолог бурить зуб радянською машинкою з низькообертовим механічним приводом. А зараз краще чути локалізацію та спектр звуку, він значно тихіший і не напружує. 5-та передача виє голосніше, згідно генетики. Мастило у КПП Castrol 80W90 GL-4, недавно мінялось.

На нейтралі, щоби почути мотор, треба газонути на 3000-4000 об/хв. [Без тахометра незручно.]

У вільний час послухаю всі пари шестерень детальніше

ВКБ

#153
Виє убита 5-та. Якщо косозубка виє, то це ну геть убите евольвентне п'ятно контакту зубців. Косозубка створена як безударна, а не за для навантаження в т.ч. підвищеного. Виття - це мікроудари. Вона виє навіть якщо інша увімкнена. Перестає вити, коли частоти первинного і вторинного мають різницю обертів, що шестерні 5-ї крутяться на мінімальних обертах.
Візьми на ХХ  на прогрітій і не витискуючи щеплення ніби то вмикни 5-ту і звук затихне чи збільшиться?
На ХХ всі шестерні вторинного обертаються з блоком первинним , але самі швидші обертаються в
Вторинного блоки шестерен від 5-їх до першої при постійних обертах первинного.
При русі авто 5-та коли не в щепоенні зменшує обертання і майже на 4..4 при 40..60 замолкає, тобто майже не крутиться  підносно валу. Підшипники вторинної 5-ї при стоячфй створюють опір мікронавантаження і вона виє, бо виття це мікроудари зубчиків. Чий якщо дорівнює частоті обертання і кількості зубців ведучої - і є частота виття та діагностика без розбирання.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Поміть, на 4-й в ходу майже не виє кпп якщо це 5-та.
Тобто вердикт один, легка заміна 5-ї  пари як елементарний ремонт без розбору кпп, лише зняття кришки 5-ї і блокування вилками якоїсь пепедачі для клиніння валів щоб найку закрутити. За одно пепевірити чи очки не розкрутились на підшипниках стінки кпп валів що біля 5-ї, і перезажати з анаеробним фіксатором різі для профілактики. І можлмво кпп буле ледь ледь чутно., більше шини на дорозі ніж кпп.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 10 Березня 2021, 12:00:38
Поміть, на 4-й в ходу майже не виє кпп якщо це 5-та.
Тобто вердикт один, легка заміна 5-ї  пари як елементарний ремонт без розбору кпп, лише зняття кришки 5-ї і блокування вилками якоїсь пепедачі для клиніння валів щоб найку закрутити. За одно пепевірити чи очки не розкрутились на підшипниках стінки кпп валів що біля 5-ї, і перезажати з анаеробним фіксатором різі для профілактики. І можлмво кпп буле ледь ледь чутно., більше шини на дорозі ніж кпп.
На початку теми було озвучено що виють всі передачі.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: Володимир від 10 Березня 2021, 14:40:06
Цитата: ВКБ від 10 Березня 2021, 12:00:38
Поміть, на 4-й в ходу майже не виє кпп якщо це 5-та.
Тобто вердикт один, легка заміна 5-ї  пари як елементарний ремонт без розбору кпп, лише зняття кришки 5-ї і блокування вилками якоїсь пепедачі для клиніння валів щоб найку закрутити. За одно пепевірити чи очки не розкрутились на підшипниках стінки кпп валів що біля 5-ї, і перезажати з анаеробним фіксатором різі для профілактики. І можлмво кпп буле ледь ледь чутно., більше шини на дорозі ніж кпп.
На початку теми було озвучено що виють всі передачі.
Екстрасенсоріка? Особисто бачив як вило наче все, помінявшо в секасє 5-ту, тиша як нова.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

1. Про заміну КПП знайшов статтю для загального розвитку: https://zaz-shop.com.ua/ua/remont/478_kak-ustanovity-kpp-ot-lanos-na-sens-13/

2. Знайшов тему форуму сенсоводів про заміну КПП: https://lanos.com.ua/forum/topic/12624-ustanovka-kpp-lanosopel-na-sens/
Там порівнюють редукційні відношення таврославутних і ланосячих КПП:

передача 1-----2-----3-----4-----5----з.х.
СЕНС   3,454 2,056 1,333 0,969 0,828 3,358
ЛАНОС  3,545 2,048 1,346 0,971 0,783 3,333


Здається мені, якщо втулити ланосячу КПП до славутки, то вона буде ще більш економною, тяговитішою на 1-й передачі та швидшою на 5-й передачі.

Володимир

В таблиці нема передаточного числа головної пари.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Щоб отримати колісну швидкість і тягу крутний момент і оберти двигуна множаться на передатку передачі і ГОЛОВНОЇ ПАРИ та радіус коліс. Так не вірно порівнювати. Став 5ту нову тахометр і юзай.
Головна пара сенса і славути різні.
Можна і простроїти порівняльну динаміку розгону використовуючи перший закон ньютона , вагу, і бажане прискорення. Я сер'єзно.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

drone

Цитата: Toris від 11 Березня 2021, 09:24:11
1. Про заміну КПП знайшов статтю для загального розвитку: https://zaz-shop.com.ua/ua/remont/478_kak-ustanovity-kpp-ot-lanos-na-sens-13/

2. Знайшов тему форуму сенсоводів про заміну КПП: https://lanos.com.ua/forum/topic/12624-ustanovka-kpp-lanosopel-na-sens/
Там порівнюють редукційні відношення таврославутних і ланосячих КПП:

передача 1-----2-----3-----4-----5----з.х.
СЕНС   3,454 2,056 1,333 0,969 0,828 3,358
ЛАНОС  3,545 2,048 1,346 0,971 0,783 3,333


Здається мені, якщо втулити ланосячу КПП до славутки, то вона буде ще більш економною, тяговитішою на 1-й передачі та швидшою на 5-й передачі.
На славуте и так минимально комфортно ехать по городу 4-й 50 км/ч.  Если еще уменьшить передаточной число как на ланосе, то придется мучиться в городе на третьей. Где тут экономия?
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

ВКБ

#161
Не можна так порівнювати без головної пари і потуги мотора. Недостатньо інформації.
Ніхтотне заважає по прямій втикати вищу на любому авто, але при ні би то економії палива кончається коленвал і вкладиши та поршньова. Циклів менше, палива менше, тиски вищі. На сенсі крутити треба мотор і прибілнити на 1,05 суміш і те що треба і не мучатись. Дешевий мотор і кпп себе виправдовує. Зажрались вмі, забули як на хламі срср їздили свистячо гудячому, а тут вийчик заважає, де від зустрічрих його більше.
Ось пригнув в славку інж, прогрів, маннувся, прошмигнув, мале, легке, обтинпєме в любу дирку залазе, дешеве...ну суперавто. Та ще й їду і мізки і процес заглядаю по лямбдіБК в онлайн режимі. Пппц я задоволений по городу свободою. Якщо славка норм, для мене форца друга моя як з віндовс 7 на віндовс 10, різниця є а результат і наочність та сама.

Особисто я б ланосячу приборку поставив, 5-ту замінити, мастило в кпп якісне, і з мікас 7,6 на мікас 10,3+  з лямбдою та проводку звісно (обов'язково лямбда), звісно котушка бош чи фсо чи інша ВАяЗ конструкції, дворежимку і гбо 4. І все!!!.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Vadim_K

Цитата: ВКБ від 11 Березня 2021, 13:33:16і з мікас 7,6 на мікас 10,3+  з лямбдою та проводку звісно (обов'язково лямбда
А це ще для чого?
На 7,6 ДК є, дворежимка теж робиться https://www.drive2.ru/l/8267520/.
Достатньо тримати систему запалювання в технічно справному стані і не буде ніяких проблем.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

ВКБ

Цитата: Vadim_K від 11 Березня 2021, 16:37:15
Цитата: ВКБ від 11 Березня 2021, 13:33:16і з мікас 7,6 на мікас 10,3+  з лямбдою та проводку звісно (обов'язково лямбда
А це ще для чого?
На 7,6 ДК є, дворежимка теж робиться https://www.drive2.ru/l/8267520/.
Достатньо тримати систему запалювання в технічно справному стані і не буде ніяких проблем.
Та нече нема лямбди в 7,6
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Ivan1988

Цитувати виділенеТа нече нема лямбди в 7,6
На Славуты с Микас 7.6 ставили ДК с завода. На Сенсы с Микас 7.6 не ставили. Но чтобы поставить ЭБУ менять не нужно, проще же докинуть проводку (если нет) и перепрошить ЭБУ.