Sensович Toris'а

Автор Toris, 19 Лютого 2021, 22:25:17

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Toris

Нє, траєкторія педалі з підвісом зверху не фізіологічна, у процесі натискання п'ята мусить рухатись або підошва ковзати по педалі.

А от при нижньому підвісі зовсім інша справа, п'ята не рухається.

Володимир

Цитата: Toris від 10 Серпня 2021, 12:02:57
Нє, траєкторія педалі з підвісом зверху не фізіологічна, у процесі натискання п'ята мусить рухатись або підошва ковзати по педалі.

А от при нижньому підвісі зовсім інша справа, п'ята не рухається.
Чіпляєш підшипника на педаль газу і ковзання рівне майже нулю.  :-D
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

_Oleksandr_

Может просто в Вас просыпается bmw-шник - там педали напольные, многим нравится такой способ крепления.

vladishtm

Цитата: Toris від 10 Серпня 2021, 09:53:03а нога в цілому буде менше напружуватись.
При більш менш постійному тиску на газ, сдвигаю підошву ноги вправо (щоб щокою взуття легенько терлося по корпусу біля педалі) - мені здається це покращує контроль і не напружуе ногу.  Ліва взагалі тоді на "доміку" -як зараз кажуть принято, хоч цього виступу в нас і немає  :sad:. Але я по напруженому місту мало . Від взуття (підошви) теж залежить. Каблуки не є гуд, а тим більш шльопки. В студебекерах кажуть була проблема -зимою в валянках до педалів хреново - відстань між педалями не таво.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Toris

#409
У суботу джипував у полях Сенсовичом.
Фігачив по польовій дорозі з травою між коліями. Сунувся по траві антикореним ще у салоні дном. Старався їхати повільно, щоби зменшити квадрат зносу. Але то, мабуть, до самої сраки, трава висока, густа і підсушена зверху. А також бур'яни різні.
Сьогодні з ями подивлюсь, що там і як.

У поля славуткою треба їздити. Славуткою зручніше, там антикор дна "дядьківський", як чоботи з бугая. І ляда рулить.

vladishtm

Цитата: Toris від 08 Вересня 2021, 10:59:45У поля славуткою треба їздити.
:nea: краще по асфальту , в полях пилюка, мити потім .. :nea:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Toris

Пилюка осідає на дисках та задньому бампері, але нормально здмухується гумовою клізмою. :-D
До речі, на сенсі осідає менше пилюки, даються взнаки обтічні форми. Треба якось пофоткати за нагоди та порівняти.

Toris

#412
Вчора приїхали підрядники. Дали покататись на Toyota Prius Hybrid 2013 р.в. Зашибісь!
:mitsu: :clap:

У машинки маленький тяговий акумулятор, по факту авто стартує з електродвигуна, а потім вмикається бензиновий двигун з АКПП. Дві педальки (стоп/їхати). Джойстик виконаний у стилі МКПП, тільки з маркуванням АКПП. Всякі ABSи, круїзи, клімати, подушки та інший корисний фарш. Заднім пасажирам місця дофіга, салон просторий, задня підлога пласка (тунель відсутній). Багажник здоровезний (ляда).

По новій трасі виїхали до сусіднього села і назад. Якщо натиснути на газульку повністю, то авто повноцінно реве та втискує у сидіння. Відчуття приємні. При гальмуванні працює рекуперація. Монітор у салоні показує, які двигуни працюють в авто і стрілками показує, куди йде енергія. Мозги контролюють тяговий акумулятор і можуть на холостому ходу увімкнути бензиновий двигун для підзарядки акумулятора. На перехресті реально стартує у тиші, електродвигун таки рулить. Власники кажуть, що для тягнучок Києва таке авто дуже рулить: і коробка-автомат, і електропривід, і незалежність від електрозаправок.

Лишень два мінуси знайшов: катастрофічно низький кліренс та під капотом руками немає чого робити (тісно). Навіть невеличкі "лежні" треба переїжджати обережно, щоби дном не зачепити.

----------------------------------------------

Сьогодні вранці нарешті побачив пацана з сусіднього під'їзду, власника нещодавно пригнаної Skoda Octavia A5 у кузові "універсал" сріблястого кольору. Багажник - мрія: між арками 1 метр, зі складеними спинками довжина 1.9 метра. На дальняк має бути комфортне авто. При нагоді попрошусь покататись.

User2108

Я так розумію, сенс в скорому часі буде змінено.

Toris

#414
Катаюсь Сенсовичем на дальняк та відмічаю плюшки, потребу у яких побачив. Щоби наступне авто купувати одразу з усім необхідним фаршем. Поки що вартість такого авто стартує від 6000 доларів, яких у мене немає. Тому продовжую сенсувати і придивлятись до кандидатів на наступний торомобіль.

ВКБ

Сандеро дизель турбо норм нью + мотославута (чи мотосенс) )) Потаскане як інше не таво.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

#416
Не хочу солярки, не хочу турбіни.
Хочу пропан, правильну пропанову компресію та дві свічки на циліндр. І щоби об'єм двигуна 2 літри! :-D

User2108

Цитата: Toris від 21 Вересня 2021, 13:50:19
Не хочу солярки, не хочу турбіни.
Хочу пропан, правильну пропанову компресію та дві свічки на циліндр. І щоби об'єм двигуна 2 літри! :-D
Або видихайте, або прокидайтесь :-D

Ivan1988

Цитувати виділенеКатаюсь Сенсовичем на дальняк та відмічаю плюшки, потребу у яких побачив. Щоби наступне авто купувати одразу з усім необхідним фаршем. Поки що вартість такого авто стартує від 6000 доларів, яких у мене немає. Тому продовжую сенсувати і придивлятись до кандидатів на наступний торомобіль.
Ну так продай Славуту и Сенса, будет 4500 $. Купишь уже что-то поинтересней. А какие именно "плюшки" комплектации необходимы?

Цитувати виділенеНе хочу солярки, не хочу турбіни.
Хочу пропан, правильну пропанову компресію та дві свічки на циліндр. І щоби об'єм двигуна 2 літри! :-D
Так оно жрать будет немерено, будешь только и успевать на заправки заезжать.

Toris

#419
Цитата: Ivan1988 від 21 Вересня 2021, 15:35:51
Цитувати виділенеНе хочу солярки, не хочу турбіни.
Хочу пропан, правильну пропанову компресію та дві свічки на циліндр. І щоби об'єм двигуна 2 літри! :-D
Так оно жрать будет немерено, будешь только и успевать на заправки заезжать.
Якщо так, як я описав і не важке авто, то не більше Сенсовича буде апетит. Авто в основному для дальняка та руху магістралями. Максимальна швидкість та керованість.

Цитата: Ivan1988 від 21 Вересня 2021, 15:35:51А какие именно "плюшки" комплектации необходимы?
Критично: подушки безпеки, усі дискові гальма, ABS і все таке, адаптивний круїз-контроль (бажано з датчиками вогнів попередника у смузі, з аналізом небезпеки та автоматичним гальмуванням), клімат-контроль, більш потужний двигун (100...150 к.с.), шоста передача.
Некритично: висока посадка (щоби менше сліпили зустрічні), високі фари (щоби краще бачити дорогу), більші колеса (R16+), великий внутрішній об'єм.

Можливо АКПП; бажано гібрид (по типу Пріуса) або [п'яте] колесо з електроприводом, щоби у тягнучках робити короткі під'їзди по пів-корпуса.

Перелік не вичерпний і не завершений. Катаюсь далеко, набираюсь стресу та досвіду, додаю нові обгрунтовані хочулки. Комплект актуальних хочулок робить недоцільним апгрейд Сенсовича ВЖЕ. :facepalm: