Sensович Toris'а

Автор Toris, 19 Лютого 2021, 22:25:17

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Сенсяка непогана лучше славути машиняка, але кушає більше, де залізо перевагає розхід. Особисто я за кермом своєї багатострадальної жужи чую кожен скрип, а як тільки сяду на пасажирське любе - все так нормально наче не на своїд дровах і не на своєму відрі їду. Чому так?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Алекс

Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Toris

Ремонтери порозбігались по шабашках, але встигли мені порадити, як перевірити, чи то ступичні підшипники виють.
Після роботи завантажив два пасажири і поїхали менш навантаженою дорогою додому.
Розігнався десь до 50...60 км/год - отримав рівний гул.
Роблю різкий маневр на ліву смугу - у момент крену на переднє праве колесо гул посилюється.
Роблю різкий маневр на праву спугу - у момент крену на переднє ліве колесо гул майже щезає.
Так зробив кілька разів.

Я так зрозумів, що то передній правий ступичний підшипник виє і його необхідно замінити?

ВКБ

Ну ясно  По науці гул наче собі гул, а це насправді амплітудні коливання по природі є мікроудари з високою частотою чогось об щось. В даному випалку нерівності кульки і бандажа вальниць пепелньої ступиці, або п'ятна контакту шестерен зношеної поверхні евольвенти або неправильної середньої лінії зачеплення. Косозубка була створена безшумною де один зуб ще не вийшов а інший зачіпив. Тому вий в косозубці це фініш або міжвісьовому або якості зачеплення, за умови що з початку не вила. А якщо виє відращу при встановленні, то або міжвісьове, або п'яний зуб, товщина ніжки зуба що відповідно невірний замірнормалі між контролююмими зубами які утворюють завжли коло. У кожної шестерні своя загальна нормаль кількість контрольних на обхват зубців нормалемером..2..3..4.в залежності від модуля.  З нормалемером або електронним штангелем можна розпізнати брак, але треба знати довжину нормалі з креслення, вона розрахункова або гравічно будується графіком як і профіль евольвенти. Інакше важко. Ну і практично- синькою мазати і п'ятно контакту дивитись.Перекат по середній лінії має бути чітко.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

#64
Тут мене усі вітали з обновкою, а я лише мовчки лайкав і ні гу-гу у відповідь. Виправляюсь та дякую усім за вітання! :drinks:

На тижні потягнув і захолодив спину, то сьогодні замість гасати по крамницях у пошуках найкращого підшипника з позаземних пікотехнологій - валяюсь, як кіт на печі. Трохи впорядкував і доповнив цей бортовий журнал. Вирішив записувати сюди геть усі витрати з прив'язкою до курсу долара.

Цитата: ВКБ від 26 Лютого 2021, 17:52:10Сенсяка непогана лучше славути машиняка, але кушає більше, де залізо перевагає розхід.
Здається мені, що у даному випадку десь однаково:
Цитата: Toris від 22 Лютого 2021, 16:49:42Вчора на 150,01 грн заправив 10,31 л пропану по 14,55 грн (курс 28 UAH/USD). Це після 131,8 км. По трасі рухався швидше, ніж славуткою. Отже, взимку без пасажирів витрата пропану по трасі складає 7,822 л на 100 км + бензин на прогрів містом. Щось мені здається що моє карбюраторне славутко 1,2л має більший апетит, ніж інжекторний сенсович 1,3л...

Цитата: Sergik32 від 23 Лютого 2021, 09:01:17Сусіду скажи нехай акуратно поводиться з зафірою, я думаю сенса ти сплавиш швидко і пересядеш на зафіру чи подібну онній.
Дякую, Сержик! Бортове ім'я Sensович вибрав з твого лексикону; будеш тепер його хрещеним батьком.
:drinks:

ВКБ

#65
Бери підшипники KG. Я як машинобудівник якісттю деталей задоволений, порявняно з ХАРП чи Волжськими. У мене вони вже 80тис.  Ще 30..40і претензій бути не може,бо ресурс розрахунковий.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

#66
По крамницях та ярмарках не гасав. Вилежував спину і було мені добре. То замовив комплект підшипників на усі ступиці в інтернеті, 2454 грн без доставки (курс 28 UAH/USD). Чекаю.
Підшипник передньої ступиці R13 GM 2 штуки та Підшипник задньої маточини к-т оригінал 2 штуки.

Поки підшипники подорожуватимуть, необхідно встановити правду: змазувати підшипники перед встановленням чи там достатньо заводського мастила? З передніми ніби зрозуміло: закрито - не лізь. А задні відкриті, мастити їх дьогтем?

ВКБ

Літол 24, якщо сухо. Якщо недовіра, бензин сушка і літол 24.
Там сферичні чи роликові циліндричні чи конічні, що там в задніх?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

Літол гідрофобний, краще підібрати не гідрофобну змазку.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

На гідрофобному 80 тис. Гост рекомендує для такого типу. Бадано вісмю в воді не стояти. І не сподівайтесь, ресурс підшипнику розрахунковий, смазка додає не в два рази. Ну і без неї теж гост не рекомендує чи з окисоеною чи з піском чи з водою. Не мочить бажано любий.
Можна порахувати скільки тис в ілеальних умовах і не чіпати смазку і не мочити.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Цитата: Romka від 01 Березня 2021, 10:08:36Літол гідрофобний, краще підібрати не гідрофобну змазку.
Щось не зрозумів, гідрофобний - це такий, який не всотує воду, відштовхує її. Хіба погано, якщо гідрофобний? Чи малось на увазі, що літол гідрофільний (всотує воду у себе)?

Romka

Декольтешно прошу пардону, малось на увазі змазку підібрати, яка відштовхує воду.  :thank_you:

Літол змазка, що містить в собі літій і з часом натягує в себе воду, що призводить до зменшення змащуваних властивостей та корозії деталей. Таки вже четверть 21 ст. пройшло є кращі змазки.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Toris

Ага, то літол таки гідрофільний, а шукати треба мастило гідрофобне.

ВКБ

Шукаєте собі проблем. Той підшипник що в калюжі крутитиметься чи без  бризковиків? Бо авторітет ,кийсь сказав )) Та завжди були інші змазки. У мене в рейці рульовій графітна змазка всеполинаючевоняюча, ніяких проблем вже 5 років туди не заглядаю і в лютий мороз кермо як і в жару.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

drone

Забудьте уже про тот литол. Его забраковали еще в СССР на жигулях в 70-е. В народе он популярен исключительно из-за дефицита.
Для начала нужно рассчитать скоростной индекс подшипника. Для задней ступицы при скорости в 120 км/ч количество об/мин составляет 120 000/60/1,8 =~1100. Тогда индекс получается 1100*(40+50)/2=49 500. Значит для наших условий эксплуатации ему нужна смазка NGLI 2 https://starlube.ru/useful/publications/vybor-smazki-dlya-vysokoskorostnykh-podshipnikov/ Отсюда и подбирайте смазку. У литола NGLI 3 так что он в пролете. Себе я заложил в задние ступичные 158-ю. Подшипники были довольно походившие с пробегом 40к и значительным люфтом колеса. Пока проехал только 6к, при этом нулевой люфт. Смазку не могу рекомендовать ибо у меня оригинал Made in USSR, а сейчас ее делают вроде не по советскому ГОСТу. 
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"