Sensович Toris'а

Автор Toris, 19 Лютого 2021, 22:25:17

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

vladishtm

Цитата: Toris від 26 Травня 2022, 20:54:04Вже задумав зняти реле бензонасоса,
Запобіжник краще (можна рядом на мотузку привязать), простіше і скоріше восстановить якщо шо, та навіть якимось дротиком жучком, ...
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Олександр 1968

Мотузком?Це що кінь?Якщо хочеться з комфортом і не замастити рук,то провід бензонасоса є зліва в ногах біля блока запобіжників.Роз'єм в серединці між інших,в ньому мало задіяних проводів,є товстий червоний плюсовий і має бути середньої товщини провід сірого кольору.Оце він і є,хоча ЗАЗ ліпив туди проводи будь якого кольору особливо в останні роки випуску.Ставим в розрив щось що замикає-розмикає і керуємо.Якщо використати реле то ним можна управляти не тільки вимикачем а й напругою з клапана газредуктора,автоматично вимикаючи насос при переході на газ

ВКБ

#662
Цитата: Олександр 1968 від 27 Травня 2022, 10:22:30
Якщо використати реле то ним можна управляти не тільки вимикачем а й напругою з клапана газредуктора,автоматично вимикаючи насос при переході на газ
Саме то
Але бажано врізати другий окремий датчик тиску і щоб напруга подавалась на реле бензонасосу при тиску газу в 0,7 атм перед величиною переходу на бенз щоб не смикалась і не клювала при пепеході і наборі тиску. Буде взагалі бімба.
В якихось версіях гбо це робе контроллер сам.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

romuald

Цитата: Toris від 26 Травня 2022, 20:54:04Вже задумав зняти реле бензонасоса, щоби взагалі осушити бак і кататись строго на пропані.
Чув, що порожній бак швиденько поржавіє до дірок...а з бензином -ні...

ВКБ

Цитата: romuald від 27 Травня 2022, 19:29:03
Цитата: Toris від 26 Травня 2022, 20:54:04Вже задумав зняти реле бензонасоса, щоби взагалі осушити бак і кататись строго на пропані.
Чув, що порожній бак швиденько поржавіє до дірок...а з бензином -ні...
Достатньо калюжки в півлітра і парів, не поржавіє. Поржавіє лише як повнісстю без парів бензину.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

#665
Які ви класні, друзі! Дякую вам за поради! :drinks:

Сухий бензонасос.

Я вже двічі бачив світіння лампи "сухого баку" - а це означає перегрів бензонасоса з часом. От і задумався про ручне вимикання бензонасоса на ходу, щоби не чіпати запобіжники та реле. Окрема дяка Олександру 1968 за "Якщо хочеться з комфортом і не замастити рук, то провід бензонасоса є зліва в ногах біля блока запобіжників. Роз'єм в серединці між інших, в ньому мало задіяних проводів, є товстий червоний плюсовий і має бути середньої товщини провід сірого кольору. Оце він і є, хоча ЗАЗ ліпив туди проводи будь якого кольору особливо в останні роки випуску. Ставим в розрив щось що замикає-розмикає і керуємо. Якщо використати реле то ним можна управляти не тільки вимикачем а й напругою з клапана газредуктора, автоматично вимикаючи насос при переході на газ".

Підозрілий бак.

Усе почалось тоді, коли у гаражі з'явився запах бензину, а на підлозі з'явилась смердюча темна паливна пляма, яка за кілька днів висохла, коли я трохи викатав бензин, бо ж заправився так, що ледве бак не тріснув, люблю, щоби всього багато було. :-D

Загнав якось авто до автомеханіка і він зробив висновок про гнилий бак. Це проблема ланосів та ранніх сенсів, як у мене. На передніх нижніх кутах бака закріплені пластини захисту, під які набивається багно і там починається процес корозії. Автомеханік каже, що можна заварити проблемні зони, але краще не марнувати грошей, замінити бак новим і мати святий спокій. Детально у відео під спойлером.
Spoiler
[close]

Новий бак купувати - в інтернеті цінник від 2200 грн, на автобазарі ще не цікавився. От і виникла думка злити бензин, вимкнути бензонасос або й зняти той бак взагалі, все одно бензин важче купити, ніж газ. Знову актуалізувалась тема прямого підігріву пропану перед редуктором.

Але автомеханік не радить демонтувати бензосистему, каже, що це не карбюраторна система без форсунок з ГБО-2, що у нас форсунки бензинові час від часу мають працювати і у рампі має бути тиск. Ніби усе правильно, треба міняти бак і не видумувати.

Воно ніби неправильно вкладатись фінансово у старе авто, тим більше, що не знаєш, чи вціліє це авто. Однак мусимо тримати техніку у повній бойовій готовності та максимальній надійності. Тому не жлобимось, кріпимось і трусимо гаманцем.

Отже маю купити новий бензобак і гумові молдинги для наклеювання на передній бампер. Чудово хтось придумав ті молдинги, оцінив, коли законтачив дверкою авто дверку гаража. Треба буде знайти найоб'ємніші.

Romka

2200 грн це всього навсього 1 повний бак 95 по 49 грн за літр. :dunno:
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Romka

Цитата: Toris від 27 Травня 2022, 20:53:12От і задумався про ручне вимикання бензонасоса на ходу, щоби не чіпати запобіжники та реле. Окрема дяка Олександру 1968 за "Якщо хочеться з комфортом і не замастити рук, то провід бензонасоса є зліва в ногах біля блока запобіжників. Роз'єм в серединці між інших, в ньому мало задіяних проводів, є товстий червоний плюсовий і має бути середньої товщини провід сірого кольору. Оце він і є, хоча ЗАЗ ліпив туди проводи будь якого кольору особливо в останні роки випуску. Ставим в розрив щось що замикає-розмикає і керуємо. Якщо використати реле то ним можна управляти не тільки вимикачем а й напругою з клапана газредуктора, автоматично вимикаючи насос при переході на газ".
Нащо так морочитись, поставте у налаштуваннях ГБО запускатись на гарячу тільки на газі, перехід на газ з температури наприклад 10, та необмежену кількість аварійних запусків. І все, на холодну тисніть на копку гбо до сигналізації аварійного запуску і заводьтесь на газі. Далі і тиснути не треба, а можливо при температурі 10 градусів у налаштуваннях буде запуск на газі одразу. А перейти на бензин, просто вимкнувши натисканням на кнопку ГБО.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Toris

Romka, тут питання не переходу на газ, а саме аварійне вимикання насосу, коли світиться лампа "сухий бак". У ланосах в баку окрім стандартного датчика показометра типу "поплавок" є додатковий датчик, який, висихаючи, плавно засвічує окрему лампу на панелі приладів. Їдеш собі на залишках бензину і "пасеш" ту лампу. Як тільки вона починає світитись, розумієш, що у баку залишилось літрів 5-6 бензину і пора заправлятись. Перемикаєшся на газ. Але насос продовжує працювати і може хапнути повітря на пагорбах. То для запобігання перегрівання та виходу з ладу краще його вимкнути взагалі.

vladishtm

Цитата: Romka від 27 Травня 2022, 23:08:232200 грн це всього навсього 1 повний бак 95 по 49 грн за літр.
В нас уже 70-80  і тільки на руках, і треба шукать. Так що новий бак вААпще копійки.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Toris

#670
2022.06.03.Пт
2600 грн = купив новий бензобак виробництва ЗАЗ.
100 грн = купив на розборці решітку радіатора на капот для експериментів.
100 грн = витрати на паливо.
Курс чорноринковий долара американського = 35.60 грн/долар.
Spoiler
Бак в експлуатаційній орієнтації:



Чорне - то фарба, а світле - то оцинковка бака, мабуть; всередині він такий самий світлий.

Етикетко:


[close]

2022.06.10.Пт
500 грн = заміна бензобака.
Spoiler
Новенький бензобак на своєму місці. Іржаве щось - то балка.
[close]

Старий бак реально прогнив і робив мені втрати дорогоцінної бензини.
Spoiler
Старий бензобак. Правий верхній кут з отвором під колбу бензонасоса з датчиками. Знаходиться під заднім правим пасажиром. Бачимо бензинові випари крізь бруд. Коли бак був заправлений під саме годі, то трохи смерділо у салоні.

Правий нижній кут бензобака. Мокрий від бензини. Варити немає сенсу ніц, там уже не метал, а мотлох.


Праий нижній кут, вигляд ближче. Метал гранульований від корозії, фарба, насичена нафтопродуктом, надулась і луснула. Вживу - бридка гидота. Фу, аж пересмикнуло. (а я там ще пальцями лапав)


А оці накладки на нижніх кутах бака - це по замислу конструкторів мав бути антигравійний захист, а по факту виявся збірник бруду, вологи та гніздилище корозії. Нові баки таких елементів не мають (у моєму новому також відсутні).
[close]

При огляді авто було виявлено іржаві гальмівні трубки.
Spoiler
Ліве заднє гальмування:


Праве заднє гальмування:
[close]

Трубки, шланги плануємо під заміну; можливо, що й магістралі заодно замінимо.
185 грн = купив аерозольний балончик з сірим антигравієм, при нагоді попшикаю на бак знизу.
Курс чорноринковий долара американського = 35.25 грн/долар.

2022.06.11.Сб
Нарешті добрався до газомозку. Температура переходу на газ була 40°C. Виставив температуру перемикання 20°C (менше не дає) і затримку перемикання 5 секунд. При температурі навколишнього середовища 26°C авто перемикається на газ через 5 секунд післа старту. Кросота! :clap: Температуру на редукторі показує 26°C, на форсунках 23°C. Потім температура редуктора плавно зростає, форсунки також, але трохи відстає. Різниця відставання на холостому ходу 3...5°C.

Поїхав до автобазару купувати гальмівні магістралі, шланги, трубки... Пошвендяв по автобазару - печально: половина продавців захищає державу, інша половина продає те, що є, а "что-то эдакоє", як я люблю, не привозять, бо "дОрого і нема"... Купив оте все гальмівне і поїхав додому.
570 грн = гальмівні компоненти.
30 грн = витрати палива.

Romka

Поставте ще гарячий старт, то гарячий двигун буде запускатись зразу на газу.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Toris

Щось не кинулось в очі таке налаштування, мабуть, немає там такого.
Газомозок AG Zenit JZ-2005, програма JZ-2009 підняла прошивку 2005 до 2009.

А взагалі бензинові форсунки хай трохи працюють, щоби не деградували у статиці.

Володимир

Цитата: Romka від 14 Червня 2022, 14:41:49
Поставте ще гарячий старт, то гарячий двигун буде запускатись зразу на газу.
При запуску на газу треба довше крутити двигун, тому логічніше з пів оберта запуститись на бензині і перейти на газ.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

#674
У мене на Stag 200 на гарячу заводится так само як і на бензині. Але не ставив галку, щоб бензофорси не закисли, як кажуть. А Торіс хоче ж максимально на газ перейти, але якщо не знайшов, то може й немає.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4