Sensович Toris'а

Автор Toris, 19 Лютого 2021, 22:25:17

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Toris

Холєра, треба який логгер-ваттметр тулити до генератора... І длубатись у компонентах... І все одно не буде впевненості.. У "виробника" немає ніяких характеристик, "питання-відповіді" якісь для широкого загалу; мабуть, вони просто продавани... :hysterics:

vladishtm

#631
Цитата: Toris від 11 Січня 2022, 11:22:09У Сенсовичі з заводу стояв генератора на 55 А.
Генератор Daewoo Lanos 1.5-1.6, Sens 85A Cargo Подробнее: https://autosphere.com.ua/p1323994349-generator-daewoo-lanos.html
Генератор ЗАЗ 1102-1105, Sens 80А АТЭК Подробнее: https://autosphere.com.ua/p1323994310-generator-zaz-1102.html

У других и шкив другой   (наверное ремень посолидней требуется, ваш порвет, а солидный не влезет)
Сила тока 105 A StartVOLT LG0101

Spoiler
  Генератор на 95 Ампер на Ваз 2106.
а также комент оттуда "Я поставил на 135А на 2106 от нивы 2131. Поменял крепление и планку натяжителя"

Ну или
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Toris

Дякую, vladishtm. Щоби не дублюватись, викладу свої міркування при виборі саме такого генератора.

1. Я бачив ці потужніші генератори, але в них немає крильчатки. Не знаю, наскільки вона там потрібна, однак конвективний теплообмін завжди краще, ніж його відсутність.
2. Також я не знаю, наскільки це ходовий товар, щоби при потребі в дорозі купити новий генератор і замінити без переробки кріплення. Штатні ВАЗівські генератори у нашій місцевості точно є і ще трохи будуть, тобто найближчі роки я купую інший схожий генератор або дістаю старий генератор з багажника, без колгоспінгу самостійно переставляю і спокійно доїжджаю додому.
Ось таке верхнє вухо кріплення у мого генератора (болт перпендикулярний вісі ротора):
Spoiler
[close]

А таке вухо кріплення у потужніших генераторах (болт паралельний вісі ротора); знизу у парних вухах також є якась різниця:
Spoiler
[close]

3. У мого Сенсовича МЕМЗівський двигун спарений з ланосячою коробкою, через що диск з синхрозубчиками 60-2 конструктивно перенесений на шків генератора. Це дефіцитна деталь. Для переходу на багатопоточний шків у рампах двигуна МЕМЗ люди досить люто заморочуються: https://www.drive2.ru/l/2818290/ та https://www.drive2.ru/l/460770414780482817/
Якщо вже так заморочуватись, то доведеться ставити ГУР та кондиціонер, бо тут одне відкриває можливості для іншого. :-D

Тому крильчатка та шків на звичайний клиновий ремінь - це в АТЭК максимум 73А. Продавець каже, що виробник АТЭК найкращу якість, найменшу кількість браку та дав гарантію на 1 рік. Не знаю, може у потужніших генераторах шківи переставляються з мінімальними заморочками і та крильчатка геть не потрібна, однак поки що я обрав консервативний шлях. Тут у будь-який момент може змінитись авто і вкладатись кардинально, мабуть, уже немає сенсу...

drone

Цитата: Toris від 11 Січня 2022, 18:36:331. Я бачив ці потужніші генератори, але в них немає крильчатки. Не знаю, наскільки вона там потрібна, однак конвективний теплообмін завжди краще, ніж його відсутність.
Как минимум на АТЭК-е она есть, но под кожухом
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Toris

#634
Йооо... :o Прокохав Toris 98 Вт надлишкової надійності... :hysterics: Для зняття стресу причастився ложечкою яєчного лікеру з Дойчляндії, який Maister47 за Славутика подарував згідно древніх традицій. Да, причастився - і відкрилось мені, що Славутко люксове карбюраторне перейшло від одного учасника форуму до іншого і не залишило нашого затишного клубу, якщо що. :drinks:

Всьо, йду виймати лед-прожектор з упаковки і пробувати, чи буде видно життя на Марсі...

Romka

У мене на Славуті 2008 р випуску ЗАЗ спійнісінько поставив генератора 2108 на 55 А.
Перший генич замінили по гарантії через 1 р роботи , бо напруга інколи сягала 17 В.
Другий прожив десь 2 роки і запала лампа розрядки. Гарантія була давно тю-тю. Розібрав сам.
Виявилось, що обжимка на одній клемі була погана і там почало горіти і з тим згорів РН і підкова (один діод-бусина розірваний пожежою, аще один в кз.)
Так як це був вже десь 11 рік, то прогрес пішов і були РН ВТН на 14.4 В і підкови з діодами шотки, на яких падіння напруги було на 1,5 В менше! та струм випрямлення 100А, якщо не помиляюсь. Все було куплено. Контакти перечистив, переобжав, пропаяв. Поставив сучасні РН і підкову. Підшипники не міняв.
І цей генератор служить до сих пір. Видає 14.4 В на 900 об з ближнім світлом і 1 швидкістю пічки + птф. Якщо включити все на максимум і всі обігріви та магнітолу з сабом на 70 Вт, то просідає до 13.8 В, що є допустимо по тех вимогам. При 1100 об повне навантаження дає просадку до 14 В.
В генераторі на 55 А обмотки та якір мають достатній потенціал.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

vladishtm

Цитата: Romka від 11 Січня 2022, 20:52:02Перший генич замінили по гарантії через 1 р роботи , бо напруга інколи сягала 17 В. Другий прожив десь 2 роки

Другий це і є той
Цитата: Romka від 11 Січня 2022, 20:52:02генератора 2108 на 55 А.
чи з 2108 це третій?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Toris

#637
Додаткова світлодіодна фара RS S25W.

Нарешті зняв якісь приблизні характеристики додаткових LED-фар RS S25W, якими цікавився ще при Славутику два з половиною роки тому https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=14724.msg529971#msg529971 , які врешті решт купив на Базі автозвуку останні екземпляри (2 шт.) за пів-ціни, одну фару розібрав для вивчення і ось нарешті вільний час та натхнення вдало суперзпозиціонувались.

Для уяви, що ж то за фари, викладаю відео з розпаковкою та оглядом продавців.


Фотки свиснув у продавця, авторські права належать правовласникам фото. Перше фото - то моя фара на 5 діодів по 5 Вт кожний. Два наступні фото - то вже 50-ватна версія, додав їх для уявлення про геометрію.
Spoiler


[close]

Самі фари краще розвернути "габаритами" доверху, таке світло, мабуть, буде логічніше. Втім, якщо фара не на даху, то, може, воно й краще буде так, як на фото поставити. Або на дах буду виставляти. Практика покаже.

Точки кріплення знаходяться перед центром мас, при послабленні фіксаторів фара буде завалюватись назад і пучок поповзе догори. У ширшій базі по центру проходить щось типу інтерфейсу під планку Пікаттіні або Т-пазу, як у фрезерних столах; туди можна завести головки пари болтів та прикрутити до свого кріплення.

З коробки це фари дальнього світла з максимумом світлової енергії пучка з того боку, де бачимо білу матову трубку габаритів (трубка у розібраній фарі витягається). Такий собі псевдоближній дальній пучок. :-D Із зустрічного напрямку вище максимуму бачимо приємну жовту засвітку, але її градус малий і коли пучок по оку пройдеться, то хай йому грець. Світло холодне, ксенон, зварка чи щось таке. Треба пробувати, як воно буде разом зі штатним чистим галогенним дальнім Philips H4 Vision +30% 12342PRC.

Експеримент проводив у домашніх умовах. Фару (1 шт.) під'єднав до акумулятора (без "габариту"), прогрів зо 5 хвилин і почав заміри. Вимкнув усе світло. Приблизно з 5 м дистанції Android-додатком Smart Luxmeter у максимумі виловив 3800+ люкс. Це майже у два рази перевищує максимум ближнього світла галогенних філіпсів, а перевищення по дальньому буде ще більшою. Засвіти за межами пучка у кімнаті ніби достатні для впевненої орієнтації, але треба пробувати у реальних дорожніх умовах.

Через хвилин 15 при кімнатній температурі фара у руці приємно тепла. Напруга акумулятора була 12,2 В, струм 2,1 А. Обчислена потужність споживання складає 25,62 Вт.

На стіні з відстані 3.5 м ширина максимуму приблизно 25 см, а ефективний пучок приблизно 70 см. На дистанції 35 м це буде відповідно 2,5м/7м, на дистанції 70 м максимум/ефективний матимиме ширини 5м/14м, на 140 метрах відповідно 10м/28м. Думаю, що то непогане доповнення до штатного дальнього. І ще маю заміряти люксметром штатний дальній на галогенках.

До речі, про галогенки: щоби дальній реально світив вперед, а не в зорі, мусив опустити коректором ближній, щоби світив не далі 50 м. :-D Тобто оті 1,4% нахилу для ламп H4 у таврійських та ланосячих фарах вказують не просто так. Мабуть, геометричне рознесення спіралей не дозволяє нормально сфокусувати дальній у малих габаритах рефлектора, мала фокусна відстань для збереження малої апертури.

Toris

#638
Romka, Ви офігенно обслужили генератор!

Коли я зпакував старий генератор 55А у коробку від 73А, то виявилось, що їхні габарити однакові чи майже однакові. Спеціально не важив обидва генератори, але по мануальних відчуттях маси вони також однакові або майже однакові. Після такого відкриття ходив до зв'язківців і пристрасно допитувався, чи може бути там різниця по металу (товщина/довжина дроту)? Воно ж при однакових масах якщо дріт товстіший, менша довжина, менший опір, більший ампераж, але вольтаж до перетворення менший, тобто потужність, мабуть, не зміниться. Якщо залишити таку ж довжину обмоток, але збільшити товщину дроту, то маса неминуче має зрости на величину 73/55=1,33, тобто маса міді та об'єм міді мають зрости на 33%.

Втім, у повній масі виробу цей відсоток менший і мануально при розриві у часі кілька годин точно не виявиться, я вже колись проколовся на мануальних відчуттях зусиль. Полюбе треба переважити вагами чи безменом, щоби побачити або не побачити відносну різницю мас.

...Ще може бути різниця у провідності матеріалу дроту, тоді 33% провідності досягнуться без зміни маси та об'єму... Тілько то має бути навіть не срібло, яке по питомому опору майже таке, як хімічно чиста мідь... Погано бути необізнаним та не поінформованим...

P.S. Не можна спати у стані необізнаному та непоінформованому! Вийняв з коробки старий генератор, роздивився з усіх боків і ТАКЕ побачив! :psih: Цікаві місця для кращої фотогенічності промив спиртом етиловим 96%. Пофоткав.

Зараз фото опрацюю та викладу - і ви також побачите те, що побачив йа.

Дивимось сюди:
Spoiler


На фото ми бачимо металевий корпус, на литві якого читаємо модель та пареметри виробу "14В 55А".

Саме на підставі цієї інформації я приймав рішення про купівлю нового генератора.
[close]

А тепер дивимось сюди:
Spoiler

14В 73А! :wallbash:

Це етикетка, яка на змонтованому генераторі дивиться у сторону двигуна і трохи вниз, трохи припала пилом і у проміжку між генератором та двигуном її геть не видно.
[close]

На двох маркуваннях співпадає лише логотип заводу та інформація "сделано в россии". А модель виробу та технічні параметри вибирай, які припадуть до душі. :wallbash:
Spoiler
У цьому місці я мав би вибухнути політичною радикальною лайкою в адресу проклятущих лінивих совків та москалів, але не буду.

У своє виправдання скажу, що я не бачив та не міг бачити етикетки. Але це ще треба перевірити днями, як у гараж втраплю.
[close]

"Как говорит наш любимый шеф, если человек идиот - то это надолго" (С) Лёлік.
Spoiler
[close]

Так, старий генератор має трохи припалені обмотки, так, там стоїть не найкраща електроніка - але ж не міняти його на новий вартістю 1700 грн! :wallbash:

Оце так поінформувався та вніс ясність... :facepalm: Зате тепер немає загадок з приводу габаритів та маси. :-D

Можливо, старий генератор просідав саме внаслідок підпаленої обмотки і регулятор не витягував напругу? Автоелектрик обслужив один підшипник старого генератора і сказав, що якщо обслужити ще й інший підшипник, то самого генератора має вистачити щонайменше до продажу Сенсовича.

Тепер треба розбирати обидва генератори, як мінімум, за потреби купувати на один з них правильну "підкову" та регулятор, модернізувати новий, а старий генератор продавати за зниженою ціною з інформуванням про такі особливості.

Усім добраніч! І не втрапляйте у такі ситуації, як ото я ненавмисно втрапив. ;)

Володимир

На форумі не раз писали що були партії генераторів на інжекторних авто де на лиття написано 55А, а по факту і наклейці 73А. У нас Ромео здається є таким щасливчиком, його славута 2008 рв, моя також 2008 рв, але генератор 65А.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Так, це капЕць!.. :facepalm:
Сьогодні показав попереднику (першому власнику) Сенсовича цей прикол - він також вражений.

Romka

Буває, 1700 грн це все ж не 1700 $ !
Не засмучуйтесь та й деталь справна.

Цитата: vladishtm від 11 Січня 2022, 21:04:18Другий це і є той
Це той, що поставили по гарантії. Для авто це другий по рахунку, так 55 А.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

drone

Цитата: Toris від 11 Січня 2022, 22:00:11Можливо, старий генератор просідав саме внаслідок підпаленої обмотки і регулятор не витягував напругу? Автоелектрик обслужив один підшипник старого генератора і сказав, що якщо обслужити ще й інший підшипник, то самого генератора має вистачити щонайменше до продажу Сенсовича.
Интересный автоэлектрик. Если обслуживать (это так называется замена смазки?) один подшипник в разобранном генераторе то чего не обслужить и другой?
А щетки он не менял? 150к - это уже солидный пробег для токосьемных колец.
З.Ы. https://www.drive2.ru/c/2116910/
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Toris

#643
Цитата: drone від 12 Січня 2022, 15:42:13Интересный автоэлектрик. Если обслуживать (это так называется замена смазки?) один подшипник в разобранном генераторе то чего не обслужить и другой?
А щетки он не менял? 150к - это уже солидный пробег для токосьемных колец.
Автоелектрик правильний. Була оказія, коли в ніч з суботи на неділю на півдорозі здох генератор, лампа у панелі не контачила і не показала несправність. На вольтметр ніхто не дивився, ми повечеряли та під музичку їхали собі. Висадили акумулятор в 7,5 В і заглохли посеред поля. Нас дотягли 47 км до готелю. Вранці неділя, велике православне свято, там усі люди до церкви поз'їжджались звідусіль. Автоелектрик увійшов у наше положення, поремонтував генератор та підзарядив акумулятор, наскільки можливо, щоби ми самостійно добрались до бази. До іншого підшипника треба було чи то довше добиратись, чи то випресовувати, а нас піджимає час, треба повернутись та ще встигнути на міроприємство. У попередника підкова горіла двічі і в генераторі вже до нас було замінено усе, що треба. Я купував лише нову підкову та оплатив працю. Автоелектрик Юра шикарний, підхід до праці правильний, майстерня та обладнання правильні. У тій місцевості він найкращий та непитущий, село Стара Гута за 5 км від смт. Баранівка. Відтоді я знаю два путящих електрика, Олександр 1968 у Хмельницькому та Юрій у Старій Гуті.

Треба передивитись бортовик і розписати цю подію, якщо ще не оприлюднював.

До речі, акумулятор тоді здох недалеко від того місця, де на початку грудня заєць об наш бампер захаракірився. Партизанські ліси смт. Баранівка Житомирської області, місцевість уже трохи схожа на Білорусь.

Цитата: drone від 12 Січня 2022, 15:42:13З.Ы. https://www.drive2.ru/c/2116910/
За сцилочку - дякую!
Там також на литві показує 14В 55А, тепер, коли бачу це литво, #миняажтрисёт! :-D
То це мені тепер треба купити такий ось правильний регулятор (якщо у генераторі стоїть інакший), підключити його - і буде правильна напруга бортмережі? :o

drone

Цитата: Toris від 12 Січня 2022, 16:04:25За сцилочку - дякую!
Там також на литві показує 14В 55А, тепер, коли бачу це литво, #миняажтрисёт!
То це мені тепер треба купити такий ось правильний регулятор (якщо у генераторі стоїть інакший), підключити його - і буде правильна напруга бортмережі
На деталях пишут, что да https://detali.zp.ua/ua/catalog/9639-reguljator_naprjazhenija_2108_starogo_obrazca_s_prov_vtn/#comments
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"