Sensович Toris'а

Автор Toris, 19 Лютого 2021, 22:25:17

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 10 Гостей дивляться цю тему.

User2108

Різні кольори не мішають просто через те, що утворюється бурда незрозумілого кольору. Відповідно, якщо станеться якась халепа з системою охолодження, то по зміні кольору рідини нічого не буде помітно. Ну і чисто естетичний бік, споглядати буду в бачку якось не приємно.

vladishtm

Цитата: User2108 від 16 Лютого 2023, 14:16:03що утворюється бурда незрозумілого кольору.
В мене буквально за місяць два  стає "незрозумілого кольору". Наче ж при оновлені і промиваю не жалію діст. воду. Можливо залишки лимонної? треба спробувать просто кинути її в остаток ОР. Заливаєш такий красивий ОР як наче  крашанка  :yahoo: ,  і стиць - :sad: Було дві заміни вже після тосолу і отаке.  :hysterics:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Toris

#932
Цитата: vladishtm від 16 Лютого 2023, 13:26:14Від продаванів завжди чув - не можна зелене з червоним
Бачите, є люди, котрі шукають знання, а є люди (їх переважна більшість), котрі шукають суспільної думки - часто це зовсім різні речі. І тому міфи про кольори антифризів та "рідку" синтетику у двигун не щезнуть ніколи...

Коли вперше побачив жовтий антифриз - здивувався, повертів руками. Потім вже на базарах роздивлявся. Погугліть "жовтий антифриз G11", "жовтий антифриз G12", "жовтий антифриз G13", потім так само червоний, зелений, ліловий та синій кольори - Ваш світогляд розшириться до горизонту. У всякому разі, мій саме так розширився. :-D І, якщо є жовтий G11 та жовтий G12, то, за логікою свідків кольору, їх можна змішувати - що, насправді, не можна робити за жодних обставин, там присадки не дружать.

(Тепер, якщо хочете перевірити співрозмовника на рівень пізнання антифризів, можете акуратно розпитати його за змішування. :rolleyes: )

І взагалі, мають бути маслобензостійкі патрубки для системи охолодження, металевий розширювальний бачок з сапуном та відкидною кришкою, кілька паралельних термостатів і синтетика 0W-16 у системі охолодження. Тоді не треба тиску в системі і ніколи не треба міняти та доливати той антифриз. А то понипридумували тих класів антифризних і компостують мізки чесному інженеру... Масла залив - тут тобі і охолодження, і антикор. А ще помпа не іржавіє! ;)

...Був у відпустці, то для розминки мізків трохи подивився Ютрубко про автоматичні коробки передач, про зчеплення, про гідроблоки, про системи змащування та охолодження гідротрансформаторної рідини (це така коректна назва масла для АКПП). То в АКПП як тільки не збочуються для нагріву та охолодження отих їхніх рідин! І радіатори окремі, і термостати, і комбінування з СО двигуна... Прямо ще один двигун у кузові.

Romka

Цитата: User2108 від 16 Лютого 2023, 14:16:03Різні кольори не мішають просто через те, що утворюється бурда незрозумілого кольору. Відповідно, якщо станеться якась халепа з системою охолодження, то по зміні кольору рідини нічого не буде помітно. Ну і чисто естетичний бік, споглядати буду в бачку якось не приємно.

Частіше всього, коли рідини сумісні, а різняться тільки кольором, проходить перехід у більш сильний колір, тільки насиченість менша. Бурда виникає коли змішали не змішуване і негайно треба зливати.  :)
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

User2108

Ага, ще люди думають що антифриз і тосол це різні речі.

Toris

Цитата: vladishtm від 16 Лютого 2023, 14:52:11В мене буквально за місяць два  стає "незрозумілого кольору".
Це нормально після "тосолів", кислот та іншої срані. Кажуть, до шести замін може таке відбуватись. Щоразу термін до бурди подовжується. Кажуть, що треба перед антифризом промити содовим розчином, котрий нейтралізує кислоту і антифриз уже не деградуватиме від кислоти. Антифриз не конфліктує із залишками содового розчину.

User2108


User2108

Враховуючи Ваш підхід до вибору оливи та ОР, пропоную ще таке:

Toris

#938
Лампа підсвітки салону.

У кінці лютого вийшла з ладу світлодіодна лампа підсвітки салону. Попередник каже, що він її встановив майже одразу після купівлі авто у 2006 році.

28 лютого 2023 року, вівторок.
Після роботи, надивившись відео про розбирання ланосячого плафона підсвітки салона, зібрав волю в кулак та розібрав нарешті того плафона. Зняв лампу. Лампа зібрана з діодів "піранья", ось вона:

Spoiler

[close]

Окрім лампи потребує чистки або заміни рамка плафона. Рідний пластик FSO має властивість дуже швидко жовтіти та бруднитись, на форумах усі власники ланосів-сенсів про це кажуть. Була думка пофарбувати пластик у сріблястий колір. Але спочатку слід зачистити наждачкою, щоби зняти бруд і заматувати. Знайшов у багажнику наждачку, якою клеми акумулятора чистив. Наждачка виявилась надто дрібною для пластика. Треба буде пошукати по ничках більшу грітність або купити...

...Вечір, сутеніє, йду до найближчої крамниці автомобілевої, показую демонтовану лампу та запитую аналогічну світлодіодну лампу у патрон C5W. Продавець робить засмучену міну, відповідаючи, що, на жаль, такі лампи раніше вони з Одеси возили, а зараз не возять і тому їм нічого мені запропонувати. Ну що ж, сьогодні, значить, буде Сенсович без підсвітки салону.

01 березня 2023 року, середа.
Повертаючись службовим автобусом додому, вийшов біля дорожчої автомобільної крамниці, у них більший асортимент та різноманітніша вітрина. На моє прохання продавчині видали мені три СД-лампи з кращих, компліментарні розмірам патрона демонтованої лампи. Йду в куток з акумуляторами, де вони обладнали дротик для перевірки ламп. А я ж фахівець в експериментах, перед тестом ламп запускаю додаток "Luxmeter" у смартфоні та розміщую смартфон на відстані 1 фут від робочої зони. Дві дешевші лампи дали освітленість 140...160 люкс. А от третя лампа показала 900...1000 люкс! Причому лампа світилась за будь-якої полярності підключення. Купив 2 таких лампи по 65 гривень кожна. Ще купив 1 силіконовий СД за 20 грн (також яскравий та неполярний) і патрон для нього за 10 грн.

Вдома знайшов два типи наждачки, ще з радянських запасів.  Одна має аж занадто велике зерно, інша дрібне, не сильно більше, ніж те, котре у гаражі.

02 березня 2023 року, четвер.
Після роботи зачистив наждачками рамку плафона. Таке собі... Треба буде купити новий плафон та перевстановити. Попередник додав дротів для живлення "пілотського" світла від "Daewoo Nexia" біля салонного дзеркала заднього огляду - і дроти надто тонкі, як про мене, треба переробити. Однак вирішив поки що не розбирати наколгосплену електричну мережу, щоби не загрузнути у нових задачах та вирішити початкову проблему.

Встановив у патрон придбану СД-лампочку футуристичного дизайну. Дизайн цікавий: з одного боку матовий пластик, з іншого боку радіатор чи то керамічний, чи то скляний. Ніби не сильно гріється. Світло у салоні зашибісь навіть при встановленому плафоні підсвітки.

Споживання лампи 0,13А при 12,26В на клемах лампи, що дає нам 1,59Вт.
Запустив двигун, кілька хвилин прогрів. При вимкненні запалювання яскравість лампи візуально не зменшилась, тобто у лампі є драйвер. Маю надію, що лампа має також температурний захист від перегріву.

03 березня 2023 року, п'ятниця.
У кінці робочого дня провів фотосесію придбаних ламп.

Spoiler



[close]

На пам'ять клацнув одометр (152576км):

Spoiler
[close]

Протягом усієї епопеї з підсвіткою салона Сенсович стояв у гаражі, а Toris ходив пішки та їздив службовим автобусом. Тому що фізкультура.

Бюджет епопеї 160 гривень при курсі долара хай 40 UAH/USD.

User2108

Щось вас довго не чути? Як там пошуки лабораторії?

Toris

1. Шостий тиждень джипами на повному приводі полями гасаємо, обслуговуємо магістральне обладнання. ukr
Сенсовичем не займаюсь, їжджу мало, лише деколи до_роботи/з_роботи...
Втомлююсь фізично, сюди приходжу рідко. Зараз пауза кілька днів через дощі, але за годину знову поїдемо.

2. Хочу повнопривідного гібрида з пониженими передачами та блокуванням усього, що треба. Або Rivian.


Toris

Після полів зайшов у "Літня резина" https://slavuta-club.info/forum/index.php?msg=563488 і, щоби не офтопити у тій темі, викладу сюди свої спостереження.

Пошукав на "Шини і диски" шини 155/70R13 А-брендів - у продажу немає ЖОДНОЇ шини у такому розмірі. Зняв фільтри з розмірів, залишив лише R13 та набір брендів - також голяк. Срака якась... Їм що, маленький розмір не вартий уваги? Чи то особливості місцевого попиту та пропозиції?

...На R14 уже щось є, але все одно вибір куций і моїх шин немає. Лише одна сторінка у наявності. Важкі часи...
На R15 пропозиції закінчились на кінці третьої сторінки. R16 - на закінченні п'ятої сторінки. R17 - на початку десятої сторінки. R18 - на закінченні дванадцятої сторінки. R19 - на початку дванадцятої сторінки. R20 - на середині десятої сторінки.

R14...R17 стартують з 2700 грн за шину, R20 фінішують на 21000 грн за шину (Ширина: 285, Профіль: 50, Діаметр: R20, Індекс навантаження: 116 - до 1250 кг, Індекс швидкості: W - до 270 км/год). За комплект топових шин R20 можна купити дві (!) славутки! :facepalm:

Я так розумію, що авто з розміром колес R17...R19 матимуть максимум пропозицій і по інших комплектуючих навіть у цей важкий час. Це явно якісь суперові авто...

User2108

Falken, Toyo цілком є нормальні шини. І так, наш розмір для контіків, мішок і решти розкручених брендів не цікавий.

User2108


Toris

User2108
+/- 50 доларів за шину - цілком гуманно для годящої гуми на початку сезону. Ось, порівняйте з моєю гумою, яку я придбав після спаду сезонного ажіотажу (45 доларів за шину річної давності): https://slavuta-club.info/forum/index.php?msg=554302