мпзс vs инж ?

Автор Winnie, 30 Липня 2021, 13:37:04

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Андрій

Або так.
Я сам колись спокусився на МПСЗ. Да - стало трошки краще. АЛе воно не варто тих грошей. Таке..
А вот інжектор - оце я відчув різницю... просто два різних авто.
Тому або пан або пропав.


[img]http://s

Toris

То є так, інжектор - це зручно. Як на сенса пересів, то аж нерви брали спочатку через відсутність підсосу, навіть заглох кілька разів. А потім вкурив тему і розслабився. Інжектор, виявляється, підгазовує, якщо зчеплення не кидати швидко. :-D

Андрій

І добре підгазовує. І на низах краще витягує
У мене двір на спуску. Тобто ставимо машину а спуск добрячий.. реально добрячий
Я раніше на карбі коли виїжджав то  педалькою качав - щоб прискорювальний насос давав двиглу оберти. (ну між машинами на підйом задом виїхати).
А інжектор я як перший раз виїжджати - натиснув на педаль - а воно як поперло..!!!)))) І нічого підкачувати не треба. Просто само поперло)))


[img]http://s

Toris

Авжеш, я навіть трохи зловживав, коли відкрив це, перевіряв, як воно тягне вгору на вищій передачі. Тягне до останнього. :facepalm:

Андрій

Якщо чесно  - без образ - на мою думку, славка тягне краще чим сенс!


[img]http://s

Toris

Це є об'єктивний факт. Моя карбова славутка 1.2 по відношенню маса/потужність взуває сенса на 5%. Інжекторна 1.3 - то взагалі болід у порівнянні із сенсом. А якщо ще й тавруха... :facepalm:

https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=17358.msg554247#msg554247

Андрій

Славка 1,3 інж - конкорд! Особливо якщо вміти користуватися нею і крутити як треба)


[img]http://s

Toris

Колегу маю на роботі, у нього славутка інжова 1.3. То, капосник такий, кілька раз взув Сенсовича. То тримаю тепер Сенсовича у гаражі на дальняк, а до роботи ходжу пішки або славуткою, якщо дощ. :-D

Romka

Цитата: Toris від 01 Серпня 2021, 22:26:45
Виходить, що МПСЗ недостатньо, а інжектор дорого - то, може, ну його нафіг? Хай їздить, як є? :-D

Тим більше, що тренд у славутки такий собі і наступний покупець все одно не оцінить авто на суму вкладень.
Якщо людина має кошти, бажання та руки, то хай ставить інжектор та отримує задоволення. Це ж він для себе, а не як перекуп, щоб потім дорожче.

А якщо ні грошей, ні рук, то не має чого стяжатись. Треба їздити на карбі, бо потратить гроші, а іномаркою Славута не стане і все - психологічна травма.
ПС. А для МПЗС ,  здаеться теж  треба інжовий маховик чи я помиляюсь?
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

igo61

Цитата: Romka від 02 Серпня 2021, 12:51:22
для МПЗС ,  здаеться теж  треба інжовий маховик чи я помиляюсь?
Не обов*язково. Є багато різновидів МПСЗ, які працюють як з ДХ, так і з інжовим маховиком.
Свого часу я починав з МПСЗ на ДХ. Згодом захотілося більшого - перейшов на варіант з маховиком.
Цитата: Toris від 01 Серпня 2021, 22:26:45
Виходить, що МПСЗ недостатньо, а інжектор дорого - то, може, ну його нафіг?
На кожен товар є свій покупець. Треба тільки цей товар правильно налаштувать.

Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Winnie

Разговаривал сегодня с мотористом, карб, или инж, говорит, что у инжа если датчики выпендривается, то расход стратосфера, и то, если заведеться. Карбы чихают-пыхают, но до сто сами доезжают с гораздо большей вероятностью. Я все так же хз, насколько целесообразно закупать гбо-4 и инж, так как гбо-2 уже стоит. Правда сказали, что распредвалу баста, и его под замену скорей всего, судя по звуку, но движок еще не вскрывали.
https://www.drive2.ru/users/winniewinnie/ инст и телега @vkurnitskiy

Toris

Winnie, вкласти бабло в метал завжди встигнеться. Для початку доведіть "до ідеалу" те, що є. Воно завжди хочеться чогось кращого, це нормально. Однак, якщо подумати про вихлоп на кілометр шляху, то все одно раз на годину-другу треба зупинятись і розминати тіло - тобто з додатковим балоном можна не спішити, дешевше просто зупинитись і заправитись.

Доведіть Вашу славутку до ідеалу.

igo61

Цитата: Winnie від 02 Серпня 2021, 20:52:39
Разговаривал сегодня с мотористом... Карбы чихают-пыхают
Бред собачий. При правильных настройках и живом "железе" ничего не пыхает и не чихает.  ;)
Кстати, чичас расход город - 7,3л/100км, "загород" - 5,2л/100км.  :beee: Ну то таке.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Володимир

Цитата: Winnie від 02 Серпня 2021, 20:52:39
Разговаривал сегодня с мотористом, карб, или инж, говорит, что у инжа если датчики выпендривается, то расход стратосфера, и то, если заведеться. Карбы чихают-пыхают, но до сто сами доезжают с гораздо большей вероятностью. Я все так же хз, насколько целесообразно закупать гбо-4 и инж, так как гбо-2 уже стоит. Правда сказали, что распредвалу баста, и его под замену скорей всего, судя по звуку, но движок еще не вскрывали.
Якщо вже стоїть ГБО, то став МПСЗ що має підтримку двох прошивок, газ\бензин.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vadim_K

Цитата: Winnie від 02 Серпня 2021, 20:52:39Разговаривал сегодня с мотористом, карб, или инж, говорит, что у инжа если датчики выпендривается, то расход стратосфера, и то, если заведеться. Карбы чихают-пыхают, но до сто сами доезжают с гораздо большей вероятностью.
Бред сивой кобылы(прошу прощения, никого не хотел обидеть).
Откатался на карбе с 1995 по 2016(или 2017). Сначала на 1,1, потом на 1,2.
В 2016(или 2017) установил инж на 1,2, потом сменил двиг на 1,3.
И МПСЗ было пару-тройку лет, и до этого АД-5+.
Ничего такого не было. Нужно следить за автомобилем, будь то карб или инж.
Видел реально "загнанные" что карбовые что инжевые машины. Все зависит от прокладки между рулем и сидением.

По сути вопроса, то я за инж. МПСЗ то "полумера"ИМХО.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49