Плюс на педалі зчеплення

Автор IvanHinchuk, 19 Грудня 2021, 16:08:56

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

IvanHinchuk

Коротше пару днів назад переміщував свою п'яту точку з одного пункту в інший було це ввечері. Тут ніз того ні з сього пропадає світло і запалювання, коротше ВСЕ через секунду вертається і так хвилину, потім я зрозумів що це зв'язано з педаль'ю зчеплення - прожимаєш на пару см і все з'являється. Дослідним шляхом вияснив що на педалі є плюс, крім того плюс при ввімкненому запалюванні є і на двигуні якого чорта не понятно ніякий провід не лежить на тросику на самій педалі вроді як теж. За пару днів перед цим випадком були проблеми з пічкою і двіриками (при включенні пропадало запалювання ) це я вроді як рішив просто поворушивши контакти в замку запалювання. Незнаю може це якось зв'язано. Поможіть хто знає як   

Kudrik

Проверь черный тонкий провод. От минус акум.....до болтика на кузове, это под гнездом акума.

Может отгнил уже ,     и масса/минус на бортовую сеть идет через блок мотора и трос сцепления

IvanHinchuk

Цитата: Kudrik від 19 Грудня 2021, 16:34:33
Проверь черный тонкий провод. От минус акум.....до болтика на кузове, это под гнездом акума.

Может отгнил уже ,     и масса/минус на бортовую сеть идет через блок мотора и трос сцепления
Дякую, як оказалось цей провід вже хтось до мене роз'єнував і на місці з'єднання він просто відвалився, ще й схований так противно був

vladishtm

Цитата: IvanHinchuk від 19 Грудня 2021, 17:14:40і на місці з'єднання він просто відвалився, ще й схований так противно був
Зроби поновому, сам, від клеми "-" акума новим проводом на передок. Там над акумом і дірки є, і під візуальним контролем цей "-" буде.  Добре зачисти площалку під клему.
При закручуванні змаж пушечним салом -буде вічний контакт. Ділов на 30хв. і на все життя забудеш. Навіщо було ту  точку "-" так низько ховати?  :dunno:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Vitaliy.

Цитата: vladishtm від 20 Грудня 2021, 12:49:51Навіщо було ту  точку "-" так низько ховати?
Чтобы владельцам жизнь мёдом не казалась )
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Володимир

Цитата: Vitaliy. від 20 Грудня 2021, 22:40:52
Цитата: vladishtm від 20 Грудня 2021, 12:49:51Навіщо було ту  точку "-" так низько ховати?
Чтобы владельцам жизнь мёдом не казалась )
В таврославутах дуже багато інженерних рішень що не піддаються логіці.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 21 Грудня 2021, 10:24:51В таврославутах дуже багато інженерних рішень що не піддаються логіці.
Можна подумать в тазіках краще.... та й євробляхах досить всякого. Просто коли тих СТО багато і гаманець дозволяє, то воно й по барабану. А от коли навпаки, то  для власника  любого авто, ну може крім індійського тук-тука - "
Цитата: Vitaliy. від 20 Грудня 2021, 22:40:52Чтобы владельцам жизнь мёдом не казалась
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

stepankarcev

Цитата: Володимир від 21 Грудня 2021, 10:24:51В таврославутах дуже багато інженерних рішень що не піддаються логіці.
На одном сайте видел красивую фразу по этому поводу.
"(Про инженеров-конструкторов ЗАЗа) не секрет, что эти ребята отличаются своими не стандартными решениями-идеями, в которых прорисовываются их садистские наклонности."
Цитата: vladishtm від 21 Грудня 2021, 12:41:07
Можна подумать в тазіках краще....
Хорошее замечание. Кран печки, например, в таврии расположен вообще идеально, в отличии от девятки.

Toris

Зате про клапани потурбувались: їх реально не гне, навіть на МеМЗ-307 з геометричним стисненням 9.8, перевірив на власному досвіді.

stepankarcev

Цитата: Toris від 21 Грудня 2021, 14:14:56
Зате про клапани потурбувались: їх реально не гне, навіть на МеМЗ-307 з геометричним стисненням 9.8, перевірив на власному досвіді.
Тоже весомый плюс. На вазовских двигателях далеко не на всех не гнёт, а истории про внезапный обрыв ремня там часты. Даже на современных

Володимир

Цитата: stepankarcev від 21 Грудня 2021, 14:10:24
Цитата: Володимир від 21 Грудня 2021, 10:24:51В таврославутах дуже багато інженерних рішень що не піддаються логіці.
На одном сайте видел красивую фразу по этому поводу.
"(Про инженеров-конструкторов ЗАЗа) не секрет, что эти ребята отличаются своими не стандартными решениями-идеями, в которых прорисовываются их садистские наклонности."
Та тут одна ходова чого варта де основна маса отворів на 1 мм більша за діаметр болта, в результаті люфт деталей, а ти ліпи як тобі подобається.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vitaliy.

Цитата: Володимир від 21 Грудня 2021, 10:24:51В таврославутах дуже багато інженерних рішень що не піддаються логіці.
Ой та ладно, мерседесы прямо идеальное корыто  :-D
Цитата: stepankarcev від 21 Грудня 2021, 14:10:24Кран печки, например, в таврии расположен вообще идеально, в отличии от девятки.
Да и в жигуле класике кран тоже не алё. Незнаю как кому, но мне нравится чтобы всё было отдельно от другого. Но без маразма.
Цитата: Володимир від 21 Грудня 2021, 15:49:16де основна маса отворів на 1 мм більша за діаметр болта,
Это заметно упрощает сборку и даёт возможность поиграть туда сюда, в зависимости от ситуации.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх