Подготовка машины к зиме внешне и технически

Автор Asikqq, 20 Вересня 2022, 17:45:12

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Asikqq

Всем доброго дня, подскажите пожалуйста,как правильно подготовить машину к зиме как внешне так и технически,и когда начинать готовить, машина стоит без гаража, Славута, заранее спасибо ukr  ukr  ukr
Слава ЗСУ

Toris

1. Двері.

1.1.  При сухій погоді натерти силіконом ущільнюючі гуми на дверях і також силіконом намастити місця кузова, куди ці гуми притискаються. Гуму ляди багажника опрацювати аналогічно. Як стартують морози - процедуру повторити. Силікон може бути будь-який, від наливного з поролоном до аерозольного. Ця процедура запобігає примерзанню гумок дверей до кузова при заморозках та морозі. Навіть, коли був дощ та мороз і двері трохи примерзли, вони відчиняться значно легше.
Якщо ж двері таки примерзли, слід пробувати відкривати усі дверки, одна відчиниться найлегше. Після того, як одна дверка відчинилась, слід повідчиняти інші двері з салону, виштовхуючи їх зсередини - так ми не пообриваємо зовнішні металеві ручки.

1.2. Розібрати, прочистити і змастити усі механізми дверних замків (ляду також обслужити). Після процедури частини не примерзнуть одна до одної, замки працюватимуть і власник потрапить до салону.

1.3. Всередину личинок передніх замків та замка ляди набризкати спеціальної змазки або, згідно заповідей старих жигулістів, тормозної рідини з медичного шприца з кембриком. Після процедури вода від дощу у личинках не перетвориться на лід. Якщо в автомобілі встановлено центральний замок, то личинки не настільки актуальні, але якщо в морози здохне акумулятор, то відкривати доведеться саме ключом. Тому личинки обслужити обов'язково. Особисто я свої личинки силіконом заливав. Потім той силікон витікав з личинок і плакав по кузову; я витирав силікон на кузові, обтирав ключі після встромлювання у личинки - але своє завдання силікон виконав.

1.4. Демонтувати тросики задніх дверей та встановити тяги. У тросиках набирається бруд з вологою і в мороз вони примерзають, унеможливлюючи рух солдатиків на дверях та, відповідно, відкриття задніх дверей. Заміна тросиків на жорсткі тяги вирішує проблему морозної блокади задніх дверцят.

1.5. Встановити дефлектори (вітрозахисні козирки) на задні двері. Під час їзди одне чи обидва задні скла мають бути трохи приспущені на 2 сантиметри для кращої вентиляції. Дефлектори запобігають потраплянню дощу та снігу до салону під час вентилювання. У мене стояли дефлектори на усіх вікнах і я завжди привідкривав усі вікна - тому рішником витирав вікна вкрай рідко, лише коли повний салон людей брав на роботу, а двигун іще не прогрівся. Якщо вітер, а напрямок руху не змінюється, вікна з боку вітру закривав, щоби не було протягів.

1.6. Добра звичка перед залишенням автомобіля на ніч при заведеному двигуні провітрити салон протягом кількох хвилин з відкритими дверями, якщо дозволяє погода: так ми виженемо вологе повітря з салону та знизимо поріг утворення інію в салоні. В морози, коли повітря сухе, це не так критично, а от коли погода волого-соплива, то допомагає дуже. Якщо погода не дозволяє провітрити з відкритими дверями, то увімкнути максимальну швидкість вентилятора, вийти з салону та прикрити двері. Хвилин за 4-5 підняти задні вікна, вимкнути вентилятор, заглушити двигун, замкнути салон, рухатись додому. Якщо забути закрити задні вікна, то сніг залітає до салону; також і дощ залітатиме, якщо сильний вітер.

2. Пічка.

2.1. Замінити рідний двигун пічки на "москвичовський"/"волгівський" двигун з шарикопідшипниками - та завжди користуватись вентилятором, коли заведений двигун. Відкриті задні вікна з дефлекторами (див п.1.5) забезпечать нормальну тягу в салоні та вихід зволоженого легенями повітря.

2.2. Під капотом замінити кран пічки, якщо існуючий не працює.

2.3. Промити або замінити радіатор пічки, якщо пічка погано гріє. Гарно обслужена пічка гріє так, що при -15°C за бортом на прогрітому двигуні у салоні спокійно можна сидіти у кімнатному одязі. Це при вентиляторі на швидкості 1 та привідкритих для вентиляції задніх вікнах з дефлекторами. Коли був перший ковід, то я мав дуже гарну нагоду оцінити пічку та вентиляцію, коли усі сім'я з температурою возилась до лікарні: пічка гріє дуже добре, але вентиляція салону нікудишня, якщо закрити вікна.

2.4. Полагодити систему шторок, якщо не працює.

2.5. Повернути перемикач пічки "літо/зима" у положення "зима" (на пічці біля ніг правого переднього пасажира). Люк на обігрів салону я відкривав дуже рідко. Решітки обдуву водія та пасажирів завжди закривав, щоби усе повітря йшло на обдув лобового скла та на обдув бокових вікон.

2.6. Оновити салонний фільтр, якщо такий передбачено.

3. Салон.

3.1. На сидіння під сраки всім покласти тепленькі коврики (фліс, шерсть). Можна влаштувати електропідігрів, але то зайве, як про мене. Також можна утеплити коврик водія. Коврики я не утеплював, бо славутко моє їздило практично завжди на короткі дистанції, тож замерзнути ми просто не встигали.

3.2. Натерти лобове скло спеціальним аерозолем проти запотівання скла або звичайною піною для гоління типу Gilette. Ця процедура відчутно зменшує запотівання, поки обдув не прогрівся. Я брав зовсім крапельку якогось крему для гоління і натхненно розтирав чистою сухою ганчіркою. Терти треба так, щоби скло стало повністю прозорим. Але у сутінках та вночі все одно ореоли навколо зустрічних фар та ліхтарів видно, тому варто зважити доцільність процедури, якщо поїздки переважно у темноті та за межами міста. Я надаю перевагу вентиляційним заходам: так і видно добре, і люди у салоні завжди мають свіже повітря, що сприяє здоров'ю.

3.3. Також непогано обробити скло зовні засобами типу "антидощ", воно трохи зменшує кількість крапель, з яких утворюється лід. Однак у мене цей спосіб чомусь не прижився - все одно, коли валить мокрий сніг, то вранці треба відшкрябувати.