Лямбда зонд

Автор doomu, 13 Серпня 2009, 21:37:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Max 55

Цитата: Abadshi
Цитата: ВолодимирШвидкість обміну зменш, 10.3 на відміну від 11.3 не любить швидкостей.
Да игрался со скоростями и вдоль и поперек, даже три разных ноута пробовал... кабелек ваг ком... может в драйверах проблема?
ваг комы с микасами не дружат, они под другой протокол сделаны, у нас на Форуме Evgen911 продает адаптеры вот и купите у него, и не нужно играться с ваг комом

а вообще давай фотку своего адптера, а так ничего не понятно!

Дмитрий

а что его фотать.. синий прозрачный на микрухе ftdi232bm брал вот тут http://motorstate.com.ua/item/K-LINE-adapter там и фотка

Сергей

Цитата: Abadshi
Цитата: ВолодимирШвидкість обміну зменш, 10.3 на відміну від 11.3 не любить швидкостей.
Да игрался со скоростями и вдоль и поперек, даже три разных ноута пробовал... кабелек ваг ком... может в драйверах проблема?
должно всё работать,или адаптер кривой или руки))работает адекват только под XP.
Мой стиль вождения,зависит от
количества бензина в баке.

Дмитрий

Ходил к травматологу... руки выровняли...)) беда в дровах крылась... поставил последние с сайта фтдай и чиплодер заработал, хотя на старых дровах все диагностические программы работали на ура

Сергей

Цитата: AbadshiХодил к травматологу... руки выровняли...)) беда в дровах крылась... поставил последние с сайта фтдай и чиплодер заработал, хотя на старых дровах все диагностические программы работали на ура
все  :D  наверное у вас и чиплоадер  офф  *ROFL*  *ROFL*  *ROFL*
Мой стиль вождения,зависит от
количества бензина в баке.

Fulcrum

Цитата: vol4ok7Здравствуйте всем подскажите пожалуйста какой у нас лямбда зонд-стандартный зонд по напряжению(0 V бедная),или UEGO широкополосный зонд по напряжению -токовый!

Заводський стоїть Delphi 25368889 цирконієвий 4-проводний.
Автомобілі є BMW і все решта

Дмитрий

Цитата: rojok.svвсе  :D  наверное у вас и чиплоадер  офф  *ROFL*  *ROFL*  *ROFL*
А чег смешного? нет не офф... купил бы офф и не только чиплоадер но и сканматик еслиб на то была нужда.... и целесообразность... а поскольку я только своей машиной занимаюсь, в сервисе не работаю и не планирую работать... то и ломанные версии покатят

ВКБ

Коли після запуску ДВС повинен працювати ДК? У мене він після саморемонту невеликого (контакти у ДК) Працює, але починає регулювати десь після 40-60 градусів ДВС, або 3-5 хвилин. Це нормально?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Евгений

1.2 Li  М 10.3 chip ГБО 4 143000км

ВКБ

Доречі верхній край, там де провода входять у ДК, один провід надірвався, я його підпояв, і десь 10см від верху з проводом заліпив епоксидкою (гулю зробив) і завернув в ізолєнту. Хтось сказав, що не буде працювати. Ну робить, так, як я вище писав. Цікаво, ДК часом пробу повітря з вулиці не з того місця бере, де я заліпив. :D  Робить, хай робить. pletenets заспокоїв.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: 6980148Доречі верхній край, там де провода входять у ДК, один провід надірвався, я його підпояв, і десь 10см від верху з проводом заліпив епоксидкою (гулю зробив) і завернув в ізолєнту. Хтось сказав, що не буде працювати. Ну робить, так, як я вище писав. Цікаво, ДК часом пробу повітря з вулиці не з того місця бере, де я заліпив. :D  Робить, хай робить. pletenets заспокоїв.
Там провода багатожильні, і через них просочується повітря, якщо їх не перекрив то працювати буде.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Значить не перекрив, якщо працює. Сфоткаю, виложу, все ж треба думка на рахунок цього, може я неправильно зліпив ізоляцію.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: vol4ok7Всем здравствуйте .Подскажите пожалуйста правильно ли я понимаю-коэфициент лямбда коррекции если меньше единицы смесь богатая и он ее обрезает,если больше бедная и он ее увеличивает.то есть происходит умножение на коэфициент?Спасибо заранее!
Правильно.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Тобто якщо кооф. 1,028, то приблизно 1,028*14,7=15,11 співвідношення воздух-паливо по масі?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: 6980148Тобто якщо кооф. 1,028, то приблизно 1,028*14,7=15,11 співвідношення воздух-паливо по масі?
Якщо коефіцієнт 1,028 то нема в системі співідношення 14,7, а є 14,7/1,027=14,31 Тому щоби це підправити виконується дія 14,31*1,028=14,7. Хоча в реалі загальна паливоподача Gt множиться на коефіцієнт лямбдарегулювання клз.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion