Лямбда зонд

Автор doomu, 13 Серпня 2009, 21:37:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Петро

Згоден на всі 100.Параметри потрібно підганять конкретно під кожне авто.Одінакових авто не бувае.
к.п.м.

ВКБ

Цитата: petay59
Цитата: Володимир
Цитата: ts_wА здесь описать что к чему можете? Думаю эта информация полезна не только мне, но и многим другим владельцам Славутки
Я за ДК, минулого літа робив експеримент їздив з відключени ДК, мені не сподобалось.
Пробував багато прошивок з відключеним ДК та зробив для себе висновок що з ДК машина мае своі переваги плавний розгін  і економічніша.Це моя думка.Відключаю тільки тоді коли вже ДК кардик.


І шо, кирдики часто бувають?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Петро

Нажаль, з нашим якісним бензином це трапляеться часто.
к.п.м.

Сенсыч

Цитувати виділенеу MLG хорошие прошивки, но все равно УОЗ нужно подгонять,
а переходные режимы вылизаны базара нет!
Для Шанса у него идеальные прошивки.

Володимир

Цитата: ts_wВова спасибо!
Тогда какой ставить? Родной был Делфи, я его распилил, пробовал ремонтировать. Контакты обгорели...
Якщо з бюджетних варіантів, то бери той що на заводі ставлять, кажуть довше ходить.
Цитата: ts_wИ хочу убрать банку из под днища, цепляю люк под подъездом и выглядит пахабно..
В мене звичайний карбовий резонатор з ввареною ступічною гайкою під ДК. Резонатор раджу брати Босал, в порівнянні з прямоточними працює тихіше.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Володимир, А навіщо на новій авто викинув нейтралізатор (каталізатор) як його там?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: 6980148Володимир, А навіщо на новій авто викинув нейтралізатор (каталізатор) як його там?
Там така система що резонатор не досить того що висить на вистоті 10 см від дороги, то щей по середині машини, то я ним часто зачіпав за дорогу. Тому вирішив доки не обірвав все, починаючи від штанів і закінчуючи глушаком, поставив карбовий резонатор, а новенький каталізатор з резонатором стали домівкою для павуків.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Поняв, у бортовику бачив. Думав щось пов.язано з розходом.
Цікаво, чого Мемз не розродився на 16- ти клапану голівку циліндрів. Знайшли десь би 10-13 коней. А взагалі догадуюсь.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: 6980148Поняв, у бортовику бачив. Думав щось пов.язано з розходом.
Цікаво, чого Мемз не розродився на 16- ти клапану голівку циліндрів. Знайшли десь би 10-13 коней. А взагалі догадуюсь.
Їм простіше купити готове в китаї, ніж розробляти своє.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Це кідок для хохлів. А що ж нам робити? В землі порпатись, і то запчастини на СХ вже кітайські є. Сумно.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Юра 1983

Цитата: vitos1256і в мене в планах викинути кат от тільки який краще купити резонатор мотор січ чи польський алюмінізований. цей польський повиду нач трохи кращий але є сумніви чи буде він варитися полуавтоматом .
да

gamp

добрый день. провод перетерся зеленый...  могу я провода спаять и удлиннить? или врать все будет? мож сопротивление какое лишнее получится... в электрике не думаю совсем) спасибо.

Fulcrum

Цитата: gampдобрый день. провод перетерся зеленый...  могу я провода спаять и удлиннить? или врать все будет? мож сопротивление какое лишнее получится... в электрике не думаю совсем) спасибо.

Проводи паяти НЕ можна, є для цього спеціальні обжимки, як мідна трубка на вигляд.
Автомобілі є BMW і все решта

gamp

да нет, провод что от лямбды к разъему идет, он там внатяг.  вот и перетерся, удлинить хочу чтоб свободнее, он тонкий очень, там только паять.

Петро

Цитата: gampда нет, провод что от лямбды к разъему идет, он там внатяг.  вот и перетерся, удлинить хочу чтоб свободнее, он тонкий очень, там только паять.
Скрутка ,а лутше обжим самой  скрутки как советуют люди.
к.п.м.