Лямбда зонд

Автор doomu, 13 Серпня 2009, 21:37:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Тоді чисто теоретично за допомогою мого датчика можна перевірити  карбюраторну сусідньостоячого авто? Понятно що впливає довжина кабелю і взагалі нелінійність процессу у карбовій. При цьому у мене буде заведений чи ні? Це можливо?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: 6980148Тоді чисто теоретично за допомогою мого датчика можна перевірити  карбюраторну сусідньостоячого авто? Понятно що впливає довжина кабелю і взагалі нелінійність процессу у карбовій. При цьому у мене буде заведений чи ні? Це можливо?
Не перевіриш, ще потрібно як мінімум сигнал від датчика колінвалу та датчика температури повітря, тому що ДК починає свою роботу через певний час після старту і за певних температур. Хіба що запустиш свій двигун, ну і звісно датчик має бути або на штанах, або на вході в резонатор.

-----------

Якто кажуть що хороша думка приходить потім.

Перевірити не зможеш, тому що щоби визначити рівень вмісту кисню системі потрібно міняти ще й паливоподачу, без керування паливоподачею, система зможе визначити тільки одне, чи суміш зараз багата чи бідна. Хіба чисто теоретично орієнтуватись на напругу датчика.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: KOTУ ЗАЗов стоят датчик узкополосные, поэтому для настройки карбюратора не походит, он будет показывать богато или бедно. А вот на сколько богато или на сколько бедно вы не сможете определить.
Потрібно мікроконтролер до лямбди чіпляти, щоби той вичисляв по кількості скачків багато/бідно в яку сторону потрібно крутити карб, а мікасом ніяк не вичислиш.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: ВолодимирХіба чисто теоретично орієнтуватись на напругу датчика.

Хай лямбда в штанах, двигун заведений. Напруга повинна, наприклад на ХХ зайняти свій діапазон, невже він такий величезний буде. Не в діапазоні напруга явно підвисне на одному значенні, що буде зрозуміло, або надбідна, або надбагата. Хоча по двигуну це буде й так відчутно, почне дохнути. Фантазую.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: 6980148
Цитата: ВолодимирХіба чисто теоретично орієнтуватись на напругу датчика.

Хай лямбда в штанах, двигун заведений. Напруга повинна, наприклад на ХХ зайняти свій діапазон, невже він такий величезний буде. Не в діапазоні напруга явно підвисне на одному значенні, що буде зрозуміло, або надбідна, або надбагата. Хоча по двигуну це буде й так відчутно, почне дохнути. Фантазую.
Подивись в себе на ХХ як міняється напруга на ДК і ти все зрозумієш. Давай свій емайл, я тобі кину мурзілку по мікасу почитаєш про принцип регулювання.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Скаче, бачив, за секунду багато разів і порядку 0,3V туди сюди.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Max 55

не тратьте время на игры с лямбдой, правильно выше сказали, что чисто богато бедно, индикатор просто

ts_w

Всем привет! Извините что вторгаюсь в Вашу беседу, прочитал всю ветку и запутался..

Есть Славута 1,2 инжектор. Лямбда не исправна, горит чек. Выяснилось подключением к Микасу ПК. Расход вроде обычный, на исправной лямбде не ездил никогда.

Спецы, подскажите, какие есть плюсы и минусы по расходу топлива и финансам на модернизацию:
1. Удалить лямбду, и удалить из программы Микаса, чтобы не горел Чек.
2. Удалить лямбду, и поставить эмулятор.
3. Удалить попутно катализатор и резонатор и поставить от карбюраторной Славуты,  т.к. часто езжу по лесам-рыбалкам...

Какой вариант оптимальный? Спасибо!

ts_w

А здесь описать что к чему можете? Думаю эта информация полезна не только мне, но и многим другим владельцам Славутки

Володимир

Цитата: ts_wА здесь описать что к чему можете? Думаю эта информация полезна не только мне, но и многим другим владельцам Славутки
Я за ДК, минулого літа робив експеримент їздив з відключени ДК, мені не сподобалось.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ts_w

Вова спасибо!
Тогда какой ставить? Родной был Делфи, я его распилил, пробовал ремонтировать. Контакты обгорели...
И хочу убрать банку из под днища, цепляю люк под подъездом и выглядит пахабно..

Петро

Цитата: Володимир
Цитата: ts_wА здесь описать что к чему можете? Думаю эта информация полезна не только мне, но и многим другим владельцам Славутки
Я за ДК, минулого літа робив експеримент їздив з відключени ДК, мені не сподобалось.
Пробував багато прошивок з відключеним ДК та зробив для себе висновок що з ДК машина мае своі переваги плавний розгін  і економічніша.Це моя думка.Відключаю тільки тоді коли вже ДК кардик.
к.п.м.

Max 55

С ДК туповата немного машинка
без него хоть едет лучше

Петро

Я не спец в прошивках купляю  MGL та Дениса Супроненка з ДК  та без.І як що ДК ще живий мені більше до вподоби.
к.п.м.

Max 55

Цитата: petay59Я не спец в прошивках купляю  MGL та Дениса Супроненка з ДК  та без.І як що ДК ще живий мені більше до вподоби.
у MLG хорошие прошивки, но все равно УОЗ нужно подгонять,
а переходные режимы вылизаны базара нет!