Настройка зажигания!

Автор Владимир, 08 Жовтня 2009, 20:39:42

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: Valeriy від 22 Липня 2018, 08:21:30
Скажите пожалуйста что это может быть с катушкой зажигания?(фото прилагается)
Машина їде, що не подобається?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Григорий

Валерій в мене була ще хуже, взяв балончик з фарбою під хром і пофарбував -- в машини декілька кінських сил добавилось, НЕ МІШАЙ МАШИНІ ЇЗДИТИ.
СЛАВУТА -- конструктор для дорослих, але дуже простий.

Toris

Пацанюри, привіт!

В анамнезі маємо: відносно справну славутку з карбюраторним двигуном 1.2л МЕМЗ-2457, повний бак якісного бензину А-95 і Торіса з рогатим ключом на 13, який дивиться на розподільник запалювання під позивним "трамблёр".

Оскільки Торіса постійно відвідують думки про тотальну рацуху, то не дивно, що цього разу прийшло розуміння того, що 95-й бензин недокомресовується у двигуні, який сконструйований під бензин А-92. А в наслідок недокомпресії швидкість згорання високооктанового палива дещо сповільнена, бензин догорає пізно, двигун не тягне, витрати палива збільшуються і взагалі не харашо. Тому треба щось десь змінити, щоби стало зашибісь.

Зменшувати камеру згорання, міняти колінвал, нагнітати повітря турбіною не хочеться, бо затрати праці та фінансові вкладення перевищать економічний ефект. Тому заводжу двигун, трохи відкручую болти випередження запалювання і пробую крутити у сторону "+" та "-". Якщо в сторону "-", то оберти падають і двигун хоче заглохнути. А якщо вертіти в "+", то двигун переможно розганяється. Плюсанув трохи, погазував з кабіни - звук такий, як звичайно. Вивернув скільки було ходу на максимум "плюса", погазував з кабіни - нормальний звук. Про всяк випадок прикрутив назад, на останню плюсову поділку.

Катаюсь так уже кілька днів, ніби все гут, звук двигуна без змін. Двигун заводиться легше. На холостому ходу коли вимикаю запалювання, то двигун глохне не одразу, а бубнить десь до секунди. Коли їду на 4-й передачі 40 км/год при ударі по педальці "газу" детонації не помічаю, дзвону двигуна не чую або не знаю, що слухати.

Тепер питання: чи не зашкодять таки налаштування двигуну? Може, ще щось десь підкрутити?

Олександр 1968

Руководство по эксплуатации автомобилей заз-110206,1103,1105 и их модификаций(издание второе).Стр.11.Техническая характеристика силовых агрегатов.Рекомендация для Мемз 2457-АИ-93.Для Мемз 3011(1,3)-А-95.Степень сжатия для обеих одинаков-9,5.Завод сам не знає що воно краще,а з приміненням всякого гімна в бензинах і поготів ніхрена не зрозуміло на чому їздити.Але якщо хочеться і є час на танці з бубном то можна ,головне не забудь потім поділитись досвідом

Володимир

Цитата: Олександр 1968 від 26 Лютого 2019, 14:03:06
Руководство по эксплуатации автомобилей заз-110206,1103,1105 и их модификаций(издание второе).Стр.11.Техническая характеристика силовых агрегатов.Рекомендация для Мемз 2457-АИ-93.Для Мемз 3011(1,3)-А-95.Степень сжатия для обеих одинаков-9,5.Завод сам не знає що воно краще,а з приміненням всякого гімна в бензинах і поготів ніхрена не зрозуміло на чому їздити.Але якщо хочеться і є час на танці з бубном то можна ,головне не забудь потім поділитись досвідом
Моя машина з двигуном 1.2 різниці між 92-им і 95-им не відчуває. В мене як була таврія 1,1 то також різниця не відчувалась незалежно від того куди крутити трамблер, але різниця відчулась коли залив А-80, в двигуні відчутно додалось конячок, і відтоді інший бензин я в неї не лив.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

#215
Цитата: Володимир від 26 Лютого 2019, 16:52:09В мене як була таврія 1,1 то також різниця не відчувалась незалежно від того куди крутити трамблер, але різниця відчулась коли залив А-80, в двигуні відчутно додалось конячок, і відтоді інший бензин я в неї не лив.
Холєрисько... Доведеться турбіну мантулити... :facepalm:

Навіть вже не знаю, які дані мені треба... Все вказує на перехід з карбюратора до інжектора...

Олександр 1968

Цитата: Володимир від 26 Лютого 2019, 16:52:09
Цитата: Олександр 1968 від 26 Лютого 2019, 14:03:06
Руководство по эксплуатации автомобилей заз-110206,1103,1105 и их модификаций(издание второе).Стр.11.Техническая характеристика силовых агрегатов.Рекомендация для Мемз 2457-АИ-93.Для Мемз 3011(1,3)-А-95.Степень сжатия для обеих одинаков-9,5.Завод сам не знає що воно краще,а з приміненням всякого гімна в бензинах і поготів ніхрена не зрозуміло на чому їздити.Але якщо хочеться і є час на танці з бубном то можна ,головне не забудь потім поділитись досвідом
Моя машина з двигуном 1.2 різниці між 92-им і 95-им не відчуває. В мене як була таврія 1,1 то також різниця не відчувалась незалежно від того куди крутити трамблер, але різниця відчулась коли залив А-80, в двигуні відчутно додалось конячок, і відтоді інший бензин я в неї не лив.
Аналогічно.Але на відміну від інжектора моя карбова дуже сильно реагує на низькосортне пійло.На газ тиснеш,багато галасу і дуже тупа динаміка.А одного чудового літнього дня на авіасі мені лийнули спиртового по ціні простого.Оце був квест.Машина банально глохла,трохи постоїть-охолоне,заведеться ,трохи проїде і вмирає.Знявши верхню половину карба побачив як при нормальній температурі двигуна в поплавковій камері кипить бензин !Аж булькає.Причому система запалювання ніяк не зреагувала,ні детонацією ні поганим розгоном

Toris

Хлопці, а який приблизно тиск повітряно-паливної суміші в циліндрах на момент закінчення фази всмоктування при холостому ході? Сильно менший атмосферного тиску?

igo61

Не знаю на момент окончания фазы всасывания, а на ХХ в НМТ при всасывании порядка 35...38кРа (килопаскалей). При том, что атмосферное давление = 100...105кРа.
При торможении двигателем (затяжной спуск) - порядка 25кРа.
Стоит МПСЗ (с датчиком разряжения во всасывающем коллекторе) и БК, показывающий напряжение с этого датчика (типа "эконометр")
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Toris

#219
1. Ооо! Зашибісь перспективи! :clap:
2. Хренасє, який вакуум... :wacko: До детонації - як до Пекіну пішки...
3. А в прогрітого двигуна на нейтралі при 5000 об/хв який тиск?

Володимир

Цитата: Toris від 26 Лютого 2019, 17:12:33Навіть вже не знаю, які дані мені треба... Все вказує на перехід з карбюратора до інжектора...
Краще вже перехід на газ.
Цитата: Toris від 26 Лютого 2019, 19:38:36
Хлопці, а який приблизно тиск повітряно-паливної суміші в циліндрах на момент закінчення фази всмоктування при холостому ході? Сильно менший атмосферного тиску?
Приблизно 40-50% від атмосферного.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

#221
От зрада, до максимального ККД двигуна нам не добратись ніяк... Лише перекомпресія, лише пряме впорскування... А це вже дизель/газодизель, у якого завжди повний тиск...

Йду до рубрики двигунів: https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=2794.msg523947#msg523947

igo61

Цитувати виділенев прогрітого двигуна на нейтралі при 5000 об/хв який тиск?
На нейтрали, при 4700об/мин давление порядка 45...47кРа.
Сначала удержал стабильные обороты, потом глянул давление.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Toris

Дякую вам, друзі! :drinks:

З цих "розборок" я так зрозумів, що детонація у наших двигунах буде виникати в спеку при великому атмосферному тиску та повністю відкритій заслонці. А при спокійній їзді без завантаження, як я катаюсь в основному, того трамбльора можна крутити в крайній "плюс" і не переживати.

igo61

Ты не сильно "плюсуй" трамблёр. Бензины они тоже разные бывают. Даже с одной и той же заправки - проверено. Иногда даже бывает полезно менять "колонку".
Очень выручает октанкорректор (крутилка в салоне, позволяющая подстроить угол опережения "налету", без кручения трамблёра) в таких слючаях
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?