Распорки

Автор Alex Miha, 03 Грудня 2007, 22:13:54

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Alex Miha

Олежка, ставь распорку, трошки покрути болт шоб она не стягивала, а распирала. И всё.

Alex Miha

а ты пробуй по распорке - если она слабо растопырина - она раскачивается вверх-вниз. растопыривай до тех пор, пока она не будет как струнка затянута. больше тянуть ненадо.

BELS

Цитата: serdgioа если её пропустить не за мотором как на рикаровской а перед с креплением на перёд!
Получится ток металл потолще нужен. Я пятаки с тройки сделал,пришлось усиливать .

BELS


Сергей

хорошо зделано мне нравится! такая роспорка и должна быть! а не то фуфло рикаровское с пятью изгибами! только вот пока я не представляю как и какую ставить! так как под капотом надо фильтр где то разместить воздушный! от лайноса + у меня жижектор! а там сверху ресивер! короче дособираю мотор там ыидно будет! НО ТВОЯ МНЕ НРАВИТСО! посщюпать бы в реалии!
сто  ремонт и техническое обслуживание вашего автомобиля любой сложности! 063-44-20-375 Сергей!

BELS

Не вопрос , если есть желание можем встретится.

Анатолий

Привет. Поставил вперед риккаровские распорки: нижнюю и верхнюю /простую, без доп. опоры/. Результатом очень доволен - все так, как здесь многие и писали. Нижняя стала без проблем. Верхнюю пришлось уговаривать. Возникла проблемка с резьбовым креплением - шпильки сделаны из очень мягкого металла и резьба легко \"плывет\".  Зазор между роликом и распоркой оказался 5-7мм. Как разобрался показал на фотографиях.



Vishnujana

Перечитав всі 17 сторінок і так не зрозумів навіщо розпорка треба.
Навіщо жорсткість кузова? Кому це потрібно? Якщо \"плаває\" трохи кузов, так значить такий інженерний задум. Навіщо якось штучно притримувати коробку передач від природних вібрацій? Якщо просто це все заради так званого комфорту, то це самодурство. Щось подібно до тупої наклейки ззаду авто тіпа: \" Плюю у вікно\", чи \"Плутаю педалі\".
Невже ця перекладина зробить зі Славути Мерседес?

Я живу біля площі Шевченка і пан Янукович постійно льотає туди-сюди зараз і їздив колись, коли був урядовцем.

Навряд чи там під капотом стоїть якато небуть розпорка, і чотких наклейок на машинах також немає.

Хіба що ці всі причандали можуть бути корисними тому хто приймає участь в яких-то небудь змаганнях, чи в нього дурні гроші, що він рве зі світлофору та йому заважає певна відбрація від цього. Тоді ще треба додати гуркіту двигуна аби більше люду звертало уваги на такого гумориста, що зі старту випереджує машини які в п\'ять і більше разів дорожчі ніж Славута чи Жигулі.

Edem das seine

Max 55

Vishnujana друг, если ты бы попробывал проехаться, со всеми тремя распорками ты бы понял для чего, поверь это кайф, нет такого крена на поворотах, как правило об распорках плохо говорят те кто не попробывал ;)

Мазур Сергей

а у мерса между прочим распорки стоят!!! и не только на стаканах!!

Святослав

Цитата: Лёшкамне вытягивали колёса на середину простыми болтами 1.5 или 2см
Опиши пожалуйста сие мироприятие.
Славутовод - это способ жизни!!!

Vishnujana

Max 55

Ви праві, я не їздив на вказаних Вами розпорках але я так і не зрозумів з даного форуму в чому практичний смисл таного устаткування. Щоб кузов був жорстким, то його треба липити з високолегованої сталі, а щоб взагалі кузов втратив будь-яку пружність то краще вже з кераміки чи то з ебоніту -- буде наче панцир.

Як в кожного є право вважати свою дружину, як саму вродливу жінку на планеті -- так само в кожного є право встановити на Славуту будь-що і взвести це в ступінь досконалості.

Стосовно задоволення від керування автомобілем Славута, так на це впливає декілька факторів.
Скажімо діти катаються на таких пластикових машинках, можливо Ви такі бачили, треба ногами відштовхуватись від землі. І вони досить задоволені, якщо в них спитати. Так що задоволення будь від чого це суто суб\'єктивна річ. Собака гріється та спить на люку від каналізації, тоді як людина спить під ковдрою у власній кімнаті -- обидва задоволені.

Щодо перекладин, так не бачу практичного смислу від них на Славуті -- така моя думка.

Дякую за увагу.

Сергей

Vishnujana  в чём то ты прав а в чём то и нет!   я для себя ставлю распорки и стаб по одной причине! не люблю желе и валкость! мне стаб уже один раз помог ! я чють на скорости 80 не встрял в бок выскочевшей славуты! я на 100% могу сказать небылоб стаба( учитывая какой там был пирует) меня после обьезда на такой скорости пыталось развернуть поперёк дороги! но самое главное что пердние колёса даже в снос не пошли что меня удивило! на стаб чем больше усилие тем больше и лутше он работает! поэтому я решился на распорки! не для того чтоб машина танком была! а чтоб просто в такие моменты у меня колёса не свистели и я не мог ничего зделать!  ведь не сикрет ни для кого что с распорками и стабом в купе машина проедет в поворот на 20-30 км/час быстрей без риска полететь куберем чем без! и ставится это не для того чтоб так летать в (г) повороты по 80 км/ч! а просто чтоб комфортно себя чюствовать и знать ч то в кретический момент машина не подкачает!    я один не из многих кто с самого начала говорил что стаб нужен! весь форум гудел что гуано! а тепер многие поставили! так что решай сам!
сто  ремонт и техническое обслуживание вашего автомобиля любой сложности! 063-44-20-375 Сергей!

Володимир

Цитата: VishnujanaЩодо перекладин, так не бачу практичного смислу від них на Славуті -- така моя думка.
Ну якщо ваша машина окрім київських рімненьких доріг нічого не бачить то смислу від розпорок дійсно немає. Але не всім повезло жити в Києві і у нас провінції нормальних доріг немає, тому і ставимо розпорки. Скажімо в мене нова машина без розпорок з трьома пасажирами в машині проїзджаючи нерівності збивалася з курсу, доводилось крутити кермом щоби не опинитись в кюветі, потім я поставив розпорки, спочатку верхню потім нижню щоби перевірити чи є він нижньої якась користь. Зараз в мене машина проїзджає будь які нервності на будь якій швидкості не збиваючись з курсу, просто собі сидиш і віддихаєш, а користь нижньої дуже відчутно на бруківці, коли раптом після встановлення вже не відчуваєш вібрації підлоги під ногами.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vishnujana

serdgio

Я з Вами згоден але ця приспособа не панацея для Славути. Це наче як у грі + 0.5 до моралі чи то до броні т.п.
Ситуації бувають різні як в житті, так і на дорозі, бо це рух. Перші машини з\'явилися в Лондоні, їх було всього дві штуки і ті врізались між собою.
Щоб уникнути негараздів на дорозі є силенна кількість факторів скажімо наприклад: шини, підвіска, покриття дороги, профіль шляху, напрямок руху (поворот), оглядовість, погодні умови, реакція водія, психічний стан водія, та  куча всього. Це не так що розпорки всунув і БОМБА, це не бомба а самодурство.

Також багато залежить від того який заряд має машина, позитивний чи негативний. Тобто наскільки часто Ви, чи хтось інший лаєтесь в машині, висловлюєте незадоволеність чи нема часом суперечок з дружиною коли Ви в машині.
Це все тонкі енегрії яку проеціюють себе в певний час на грубому плані.
Володимир

Не знаю що і скази Вам пане Володимир. Де Ви бачили в Києві рівненькі дороги?
Я би сказав, що в Києві дві відмінні покриття доріг це центральна вулиця Хрещатик (бо після кожних виборів її \"оздоблюють\") і автомагістраль Київ -- Бориспіль (аеропорт).

А щоб тримати дорогу для цього в машині передбачене кермо водія, а не розпорка. Тим більше не бачу здорового глузду поставити розпорку і їздити на любій швидкості по нерівностям.

Це щось на зразок того що вколоти лідокаїн (анестезію місцевого призначення) і попрасувати собі потім шкіру аби не відчути жару праски. Це повне безглуздя, біль і є тим сповіщаючим механізмом який уберігає нас від божевільних вчинків.

Пане Володимире не вбивайте Ваші гроші поїздками по пагорбам та ямам, краще минайте їх або збавляйте швидкість принаймні. Хоча воля Ваша добродію.

Нехай щастить.

Предупреждение за оверпостинг! LonelyWolf