.Коммутатор и проблемы с ним

Автор Алексей', 27 Лютого 2010, 22:28:55

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

jorjuk64

Пивіт всім! Та сама ситуація.... Підтікав тосол....Комутатор стояв 0529.3734  Почала сіпатись на холостих...поміняв датчик ХХ-взагалі стала глохнути на перехрестях (на нейтралці). Почав шукати причину і додивився, що старий датчик ХХ з обломаною головкою. :dancer:
І на нього напруга взагалі не подається...Дійшов до комутатора0529.3734....А він не дає виходу на датчик ХХ і вимикач дросельної заслонки...
Якийсь Кулібін просто зламав датчик ХХ і накрутив карбюратор...

Думаю купити іі поставити комутатор 1103.3734 і вже куплений новий датчик ХХ...
Хто що скаже??? :-D

Григорий

Чим перевіряв вихід напруги з комутатора? Якщо в тебе стояв електроклапан з виламаною головкою то це є признак що в карбові забився канал або жиклер ХХ. 
СЛАВУТА -- конструктор для дорослих, але дуже простий.

jorjuk64

Цитата: Григорий від 16 Липня 2016, 18:53:59
Чим перевіряв вихід напруги з комутатора? Якщо в тебе стояв електроклапан з виламаною головкою то це є признак що в карбові забився канал або жиклер ХХ.

Електрик прибором...я так зрозумів, що після діда їздив внук, а потім купив я...Музика понакручувана(провода)+ ще признаки ...
Клапанець він зламав 100% , щоб не лізти глибше...Машина 2006р. 1,2 карб....Мій друг- майстер сказав знайти комутатор 1103 після чого він настроїть карб по новій при мені і покаже як...

Григорий

Якщо візьмеш нормальний комутатор то і працювати буде добре, в мене стоїть два (через довгі шпильки один на другому) Вінницький працює добре на всіх режимах, а другий не зовсім мені подобається хотя і робочий, я в любий час можу перекинути клемну колодку з одного на другий, моя особиста рекомендація -- промити та продути карб.
СЛАВУТА -- конструктор для дорослих, але дуже простий.

jorjuk64

Цитата: Григорий від 17 Липня 2016, 06:27:55
Якщо візьмеш нормальний комутатор то і працювати буде добре, в мене стоїть два (через довгі шпильки один на другому) Вінницький працює добре на всіх режимах, а другий не зовсім мені подобається хотя і робочий, я в любий час можу перекинути клемну колодку з одного на другий, моя особиста рекомендація -- промити та продути карб.

буду, після установки комутатора.... ще заміню голку... :mitsu:

jorjuk64

Поки купив комутатор 1103- Славка стала... Просто заглухла на перехресті і все, навіть з толкача....
Поміняв комутатор- тиша... Не заводиться....
В кого , які думки????   :wallbash:

ПС: перевіряти іскру, та чистити карбюратор- поки не було часу...

Сергей

Цитата: jorjuk64 від 02 Серпня 2016, 18:38:56
Не заводиться....
В кого , які думки????   :wallbash:


Перескочил ремень ГРМ, оборвался ремень, Датчик Холла, катушка, крышка трамблера, бензонасос, в конце концов закончился бензин...

\"Только дураки учатся на своих ошибках\" Отто фон Бисмарк

Володимир

Рознощик іскри могло пробити на віську, в мене колись так було, приїхав додому, поставив машину, а наступного дня вже завести не можу. Тобто двигун працював без проблем до зупинки, зупинив, а запустити вже неможливо.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Сергей

Цитата: Володимир від 03 Серпня 2016, 08:05:57
Рознощик іскри могло пробити на віську, в мене колись так було, приїхав додому, поставив машину, а наступного дня вже завести не можу. Тобто двигун працював без проблем до зупинки, зупинив, а запустити вже неможливо.
Тож так было: приехал в маГазин без проблем, а через 15 мин. крути не крути, а оно не сместа. Два часа танцы с бубнами, а оказалось пробой в крышке трамблера ( и всего-то 40 тыс. пробега) Ещё может быть сопротивление в бегунке.  ;)

\"Только дураки учатся на своих ошибках\" Отто фон Бисмарк

jorjuk64

Знайшов причину...
Забитий паливний фільтр...Бувший власник його так розмістив, що не зразу знайшов....
викинув і поставив трубку. Машина з новим комутатором, робить , так - як раніше ...
Буду крутити далі. Часу мало , на жаль... :mitsu:

Vitaliy.

Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

jorjuk64

Поставил все (топливый фильтр, датчик холостого хода) Все заработало....
Но , машина снова неравномерно работает на холостых.... если газонешь резко- то типа давится....То есть -основная причина не устранена............. :(
Теперь с другом будем чистить карбюратор и менять иглу.... :mitsu:

Сергей

Цитата: jorjuk64 від 05 Серпня 2016, 18:25:38
Все заработало....
Но , машина снова неравномерно работает на холостых.... если газонешь резко- то типа давится....

Это уж точно похоже на карбюратор.

\"Только дураки учатся на своих ошибках\" Отто фон Бисмарк

jorjuk64

Цитата: Сергей від 05 Серпня 2016, 18:37:38
Цитата: jorjuk64 від 05 Серпня 2016, 18:25:38
Все заработало....
Но , машина снова неравномерно работает на холостых.... если газонешь резко- то типа давится....

Это уж точно похоже на карбюратор.

Вот и отпишусь потом...
Самая  главная проблема: выезжаешь на главную... помеха далеко ...газнул- а она дергается...и тупит...ВОТ И ПОПАЛ...
Не , постараюсь завтра вскрыть... :-D

Володимир

Цитата: jorjuk64 від 05 Серпня 2016, 21:03:29
Цитата: Сергей від 05 Серпня 2016, 18:37:38
Цитата: jorjuk64 від 05 Серпня 2016, 18:25:38
Все заработало....
Но , машина снова неравномерно работает на холостых.... если газонешь резко- то типа давится....

Это уж точно похоже на карбюратор.

Вот и отпишусь потом...
Самая  главная проблема: выезжаешь на главную... помеха далеко ...газнул- а она дергается...и тупит...ВОТ И ПОПАЛ...
Не , постараюсь завтра вскрыть... :-D
Ремінь ГРМ часом не перескочив?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion