Плохая работа тормозов

Автор Стас, 09 Січня 2008, 09:36:34

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Андрій

А цікаво, для славки реально поставити вакуумик від іншого авто?
У мене пару місяців тому перестав працювати вакуумник
а в магазині були тікі галимі, китайські
поставив. АТ помоіму фірма.
Перші два тижні машина гальмувала що дурна. Легенько натискаєш на педаль машина моментально гальмує
Не міг нарадуватися.
А пройшло два тижні все тупіше і тупіше
зараз вже реально жорстко гальмувати....
Я так розумію що хороше підсилення всетаки можливе ж ..
Може підходять від інших авто більш потужні вакуумники?


[img]http://s

Володимир

Цитата: Андрій від 20 Травня 2017, 16:27:15
А цікаво, для славки реально поставити вакуумик від іншого авто?
У мене пару місяців тому перестав працювати вакуумник
а в магазині були тікі галимі, китайські
поставив. АТ помоіму фірма.
Перші два тижні машина гальмувала що дурна. Легенько натискаєш на педаль машина моментально гальмує
Не міг нарадуватися.
А пройшло два тижні все тупіше і тупіше
зараз вже реально жорстко гальмувати....
Я так розумію що хороше підсилення всетаки можливе ж ..
Може підходять від інших авто більш потужні вакуумники?
Подивись може перепускний клапан вакуум не тримає, чи зазор треба підрегулювати.



Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Андрій

Зрозумів, обов'язково гляну
Пошукав в неті нових замінити його взагалі не продають :( де його цікаво, на ринку можна пошукати якщо вдруг що...

А ні, знайшов
він називається чомусь Штуцер
https://detali.zp.ua/catalog/88025-shtucer_vakuumnogo_usil_torm_2101/


[img]http://s

Володимир

Цитата: Андрій від 21 Травня 2017, 09:59:04
Зрозумів, обов'язково гляну
Пошукав в неті нових замінити його взагалі не продають :( де його цікаво, на ринку можна пошукати якщо вдруг що...

А ні, знайшов
він називається чомусь Штуцер
https://detali.zp.ua/catalog/88025-shtucer_vakuumnogo_usil_torm_2101/
Не обов"язково він може бути поганим, він вставляється в резинове ущільнення на ВУТ, тому там може бути підсос, я собі робив спеціальний кнонштейн щоби його постійно прижимав, відтоді проблем нема, бо до того були випадки що проблематично було стормозити.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Андрій

старий працював нормально, але я всеодно новий поставив (ціна питання 9 грн). перевірив кріплення шлангу з обох сторін...
результат такий самий :(


[img]http://s

Григорий

При заглушеному двигуні злегка держиж ногу на педалі тормозу і заводиш авто, педаль повинна трохи провалитись -- вакуум в нормі, підтягнути хомути на шлангові це нічого не значить -- в шлангові буває тріщина навіть посередині ( це зустрічав не один раз), при робочому двигуні попробуй зняти шланг вакуума - оберти повинні впасти або двигун заглохне повнісю -- діафрагма вакуума ціла.
СЛАВУТА -- конструктор для дорослих, але дуже простий.

Володимир

Цитата: Григорий від 21 Травня 2017, 15:39:51
оберти повинні впасти або двигун заглохне повнісю -- діафрагма вакуума ціла.
Інжектор навпаки буде газувати.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Андрій

ну це ясно і так що педаль після запуска повинна впасти..
я помоїму писав що вакуумний працює, але малоефективно


[img]http://s

Григорий

Мржливо причина в чомусь іншому.
СЛАВУТА -- конструктор для дорослих, але дуже простий.

Андрій



[img]http://s

Володимир

Цитата: Андрій від 22 Травня 2017, 18:07:16
ну це ясно і так що педаль після запуска повинна впасти..
я помоїму писав що вакуумний працює, але малоефективно
Якщо при нажатій педалі ти не чуєш як через ВУТ двигун сосе повітря, то ВУТ справний, тут або розрідження замало, або причина в іншому. Попробуй для початку зробити кронштейна як я, щоби прижати клапан до ВУТ, можливо там є слабенький підсос, тому розрідження в ВУТ не буде максимальним. Я доки так не зробив, то також інколи було проблематично стормозити, зараз зусилля на педалі не відчуваю.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Андрій

Грубо кажучи ти просто шланг що іде до клапана ВУТа стягнув до трубки, вибрав таке положення щоб він притискав сильніше?


[img]http://s

Володимир

Цитата: Андрій від 23 Травня 2017, 14:06:58
Грубо кажучи ти просто шланг що іде до клапана ВУТа стягнув до трубки, вибрав таке положення щоб він притискав сильніше?
Подивись уважно фотку, на одній з шпильок кріплення ГТЦ закріплено Z-подібний кронштейн, який прижимає клапан до ВУТ.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

Вовчик, обведи того "язичка" що прижимає якимсь кольором, бо я то бачу його, а мо хто не бачить.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion