Вибрации при торможении.

Автор megaDok, 21 Січня 2008, 09:43:15

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: РомеоВолодимир про які колодки йде мова?  Назва, виробник? Мені в Тернополі пропонували якісь, просто в пекетик запаяні але ні назви, ні виробника продавець не знає і на колодках нічого не написано. Кооперативам в питаннях безпеки в тому числи гальма не довіряю, ще жити хочеться!
    Щоб притерти диск потрібен якійсь станок з вимірювальною апаратурою, щось на зразок балансувального приладу, але таких я не зустрічав. В гаражі руками ти нічого не притреш, навіть починати не варто, бо в вкащому випадку результат буде=0 а в гіршому-вібрації посиляться!

Вибачаюсь забув вставити малюнок, поправив. Раніше вони не були крашені а метал був чи нікелем покритий, чи якимось іншим металом, і коштували 2 грн штука.

Ці колодки йдуть без упаковки, щодо безпеки то ці мною перевірені і я їх беру вже третій раз і жодних нарікань, тормозят саме краще.  Якщо порівнювати з крутими дафмі то до педалі тормозу потрібно прикладати зусилля процентів 30 того що потрібно було прикласти з дафмі.

Ще одне хочу добавити, що заводські диски не всі одної якості, в мене жодне з передніх коліс не приторможує, машина котиться що велосипед, але праве колесо якщо зняти ковпак чисте, а ліве має чорний наліт від колодок. Незнаю, може коли міняв колодки варто було почистити фланці і диски в районі прижимання, короче треба глянути.

--------------------------------

Так виглядають диски при експлуатації з вищеописаними колодками, сліди задирів від кододок дафмі ще не затерлись, занадто глибокі вони, на одному диску навіть видно повний відбиток колодки. Але диски мають дзеркальну поверхню, після дафмі вони мали вигляд як після проточки на токарному стаку дуже тупим різцем.





На цьому фото видно повний відпечаток колодки дафмі.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Ромео

Володимир, ти приможливості фото самих колодок скинь, щоб знати як саме вони мають виглядати.

Володимир

Хочу поділитися результатами ревізії своїх передніх тормозів.

Коли знімав колесо то замітив що колидки лівого колеса всунув не тим боком, тобто скосами вниз, скажу зразу що при такому положенні це колесо при тормозінні блокувалось першим хоча решта крутились і особливого відчуття що машини тормозить не було, тобто не було рівноваги в тормозах, нажимаю на тормоз, колесо заблокувалось а машина ще не збирається тормозити. В процесі перестановки було почишено і диск і фланець від наліту по кругу в місці прилягання диска до фланця.

В процесі розборки замітив що диск не крутиться рівномірно з фланцем, а літає відносно нього, коли не закручені болти кріплення диск має люфт відносно фланця, за рахунок зазорів в отворах фланців де стоять шпильки. Тому легенько закрутивши болти кріплення, постукуванням молотка по диску відцентрував диск відносно фланця (можливо це і є секрет встановлення описаний вище), коли диск почав крутились рівно затягнув болти. Ту саму операцію провів і з іншим колесом.

Результат, всі колеса тепер тормозять рівномірно, а також до цього в тормозах в мене чуть-чуть відчувався такий звук як биття, то тепер тишина повна.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Space

Доброе время суток.
Проблема в следующем, при торможении начинают вибрировать (гудеть) задние колеса!
Началось с того что я подтянул тросик ручника до 5-6 щелчков, до этого было около 10-ти, результат очень понравился педаль стала выше, и тормозить стала лучше, НО я его не перетягивал, в момент регулировки проверял на свободное вращение колес в опушенном состоянии.
Что интересно, когда залез туда, износ задних колодок был не очень равномерный (правая немного больше левой ну или наоборот), ну вообщем не зная что делать дальше я поменял местами колодки и О ЧУДО! все стало замечательно, вибрация пропала!
Самое плохое что со временем она опять появилась и я тепер хз что делать...
ПОМОГИТЕ... :|

Сергей

колодки на томекс поменяй!
сто  ремонт и техническое обслуживание вашего автомобиля любой сложности! 063-44-20-375 Сергей!

LonelyWolf

Цитата: serdgioколодки на томекс поменяй!
Щас ТомеХ очень тяжело найти. По крайней мере в Донецке. Особенно задние.

Евгений

Цитата: ВолодимирХочу поділитися результатами ревізії своїх передніх тормозів.

Коли знімав колесо то замітив що колидки лівого колеса всунув не тим боком, тобто скосами вниз, скажу зразу що при такому положенні це колесо при тормозінні блокувалось першим хоча решта крутились і особливого відчуття що машини тормозить не було, тобто не було рівноваги в тормозах, нажимаю на тормоз, колесо заблокувалось а машина ще не збирається тормозити. В процесі перестановки було почишено і диск і фланець від наліту по кругу в місці прилягання диска до фланця.

В процесі розборки замітив що диск не крутиться рівномірно з фланцем, а літає відносно нього, коли не закручені болти кріплення диск має люфт відносно фланця, за рахунок зазорів в отворах фланців де стоять шпильки. Тому легенько закрутивши болти кріплення, постукуванням молотка по диску відцентрував диск відносно фланця (можливо це і є секрет встановлення описаний вище), коли диск почав крутились рівно затягнув болти. Ту саму операцію провів і з іншим колесом.

Результат, всі колеса тепер тормозять рівномірно, а також до цього в тормозах в мене чуть-чуть відчувався такий звук як биття, то тепер тишина повна.
+1 я тоже когда меня передние колодки, после замены появился гул и вибрация при торможении,разобрал снова и действительно заметил тоже самое что пишет Владимир,отрегулировал аналогично и наступило счастье!
1.2 Li  М 10.3 chip ГБО 4 143000км

Space

Цитата: LonelyWolf
Цитата: serdgioколодки на томекс поменяй!
Щас ТомеХ очень тяжело найти. По крайней мере в Донецке. Особенно задние.

А точно ли это проблема в колодках?
Есть подозрение, что барабаны повело т.к. имеются небольшие продольные бороздки на диске.
Вариант с покупкой новых не очень подходящий т.к. цена вопроса слишком велика...
Вариант с проточкой не внушает доверия! Ктонибудь уже протачивал задние барабаны? Какие результаты?
Каким образом токари крепят барабан к патрону и как они его центруют? :/

YUKON

Цитата: SpaceКаким образом токари крепят барабан к патрону и как они его центруют?
Я в прошлом токарь - отвечу так - я бы закрепил на центрах т.к. основа это посадочные места под подшипники! брать резцом нужно понемногу, думаю не более 0,5 мм за раз, последний проход слегка нужно повысить обороты шпинделя и уменьшить подачу чтоб дать чистоту, потом прошкурить мелкой наждачкой! Это если ты говоришь о проточке! А если снять бурт барабана,то здесь гемора мин 20 и все в порядке будет!

Ромео

Цитата: ВолодимирТому легенько закрутивши болти кріплення, постукуванням молотка по диску відцентрував диск відносно фланця (можливо це і є секрет встановлення описаний вище), коли диск почав крутились рівно затягнув болти. Ту саму операцію провів і з іншим колесом.
Молотком постукував по диску тільки в місцях кріплення шпильок, чи прокручуючи постукував в місцях, де помічав несосність з фланцем тобто по всій окружності? Я так зрозумів, що стукав в торець тормозного диска, тим самим посуваючи його в верх-вниз відносно фланця чи я помиляюсь?  Поясни для загального розвитку, пліз...  :)

Володимир

Цитата: Ромео
Цитата: ВолодимирТому легенько закрутивши болти кріплення, постукуванням молотка по диску відцентрував диск відносно фланця (можливо це і є секрет встановлення описаний вище), коли диск почав крутились рівно затягнув болти. Ту саму операцію провів і з іншим колесом.
Молотком постукував по диску тільки в місцях кріплення шпильок, чи прокручуючи постукував в місцях, де помічав несосність з фланцем тобто по всій окружності? Я так зрозумів, що стукав в торець тормозного диска, тим самим посуваючи його в верх-вниз відносно фланця чи я помиляюсь?  Поясни для загального розвитку, пліз...  :)
Точно так як ти описав, фланець він же рівний, а коли фланець крутити то видно як тормозний диск відносно фланця гуляє. Тому легенькими стуками молотка по торцю тормозного диску центруємо диск відносно фланця. Головне болти не сильно зажимати перед центруванням, тільки щоби трохи стиснути гравери. Коли диск крутится рівномірно з фланцем, болти зажимаємо, але з чуттям щоби не обірвати.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Ромео

Так, Володимир, я зрозумів. Ти зможеш \"посунути\" тормозний диск відносно фланця рівно на стільки, на скільки це дозволить діаметр дзюрок під шпильки на фланці.
Але можно пійти іншим шляхом, тим самим відцентрувавши тормозний диск відносно фланця і без будь якого молотка. Фокус заключається у тому, що при установці фланця на тормозний диск (фланець одягається на три шпильни тормозного диску і затягується гайками), замість звичайних гайок я спочатку закрутив конусні гайки, якими закручується колесо. Тим самим конус, при затягуванні гайки, самостійно центрує тормозний диск відносно фланця. Потім тільки залишається конусні гайки замінити звичайними, викручюючи кожну конусну гайку окремо по черзі.  :)
Що скажеш про такий варіант?

Володимир

Цитата: РомеоТак, Володимир, я зрозумів. Ти зможеш \"посунути\" тормозний диск відносно фланця рівно на стільки, на скільки це дозволить діаметр дзюрок під шпильки на фланці.
Але можно пійти іншим шляхом, тим самим відцентрувавши тормозний диск відносно фланця і без будь якого молотка. Фокус заключається у тому, що при установці фланця на тормозний диск (фланець одягається на три шпильни тормозного диску і затягується гайками), замість звичайних гайок я спочатку закрутив конусні гайки, якими закручується колесо. Тим самим конус, при затягуванні гайки, самостійно центрує тормозний диск відносно фланця. Потім тільки залишається конусні гайки замінити звичайними, викручюючи кожну конусну гайку окремо по черзі.  :)
Що скажеш про такий варіант?
Також варіант, але є одне но, шпильки то в диску не мертво сидять, закрутивши гайки, ти просто шпильки відцентруєш з одного боку відносно отворів фланця, а диск залишится на місці. Інша справа якщо є болти м8 з конусною головкою (я веду мову про диски і фланці з 6-ма точками кріплення), закрутив їх а потім по одному замінюєш на стандартні. Але це можливо за умови що у всіх деталях дирки висверлені правильно.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Ромео

Так, без сумніву, тут є доля правди! Шпильки в тормозних дисках рухаються і навіть там при затягування конусних гайок можливий невеличкий перекос шпильки, що в кінцевому результаті призведе до невеличкої несоосності.
Нажаль не бачив диски з 6-ма точками кріплення, я так розумію там диски притягуються до фланця за допомогою болтів а не гайок зі шпильками, як у нас?
Ех, де мій вірний молоток....     :D

Евгений

на днях решил поменять передние тормозные колодки, потом оказалось что диски уже тоже стерты по максимуму, купил в магазине дафми плюс, других просто не было, а потом на базаре диски пиленга, поставил все это дело, и был в ужасе, мало того что переднее левое колесо затирало об колодки на свободном ходу, как я позже понял это скорей всего из-за того, что плохо очистил накипь на фланце, так еще и начались жутчайшие вибрации при торможении, на скорости 20-40 еще нормально, а начиная с 60 и выше руль просто выскакивал из рук, и машину трясло не по детски, думал притрется, фиг там, так дня три-четыре ездил и никаких улучшений. Почитав форум, заказал в запорожье колодки томекс, очистил хорошо фланцы от накипи, поставил томексы, и с первой же минуты все вибрации пропали, в первый же день тормозил с 80-90 никаких вибраций. Так что надо хорошо очищать фланец от накипи, и ставить хорошие колодки, все вибрации пропадут.