Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2 (Володимир)

Автор Володимир, 07 Квітня 2010, 13:04:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Володимир

62580 км.

Заміна пильника лівого зовнішнього шруса, якось умудрився при заміні шарової проколоти в пильнику дирку, натомість отримав в подарунок 2 години майже безкоштовного сексу з машиною.  :-D Поставив кременчуцький, шарнірний вал з коробки не витягував, шрус легко  знявся з осі, але вже потім дуже тяжко на неї залазив, тому акуратно вставити його на місце не вимазавшись добряче в змасці не получилось.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

а якби вийняв з корібки то поміняв би в гаражі в тисках гарно і без матюків
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 06 Вересня 2021, 10:31:38
а якби вийняв з корібки то поміняв би в гаражі в тисках гарно і без матюків
Не було бажання зливати масло, воно йшло все легко, але отой процес забивання шруса на вісь трохи підкачав, не було просто практики виконання такої роботи, молоток треба зразу брати трохи більший. Але саме краше це підготуватись наперед, і зробити приспособу для зняття та встановлення шрусів.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

ну тут згоден, приспособа то є правильно.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Відкрив капот та додав обертів двигуна, виявив що на певних обертах є якесь переривчате гудіння. В ході пошуків джерела, виявив що це так гудить корпус повітряного фільтра, якщо рукою натиснути на поперечні ребра жорсткості звук пропадає. Можливо я марно грішив на випускну систему босал, бо в салоні на певних обертах і нагрузках такий самий переривчатий або постійний гул. А можливо і система босал якимось чином вступає в резонанс корпусом фільтра, маю на увазі що кожен циліндр наповнюється порізному в результаті всмоктування повітря не рівномірне а переривчате.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: Володимир від 02 Липня 2017, 13:00:32
Так як в процесі монтування АКБ він постійно зачіпав за гідрокоректор лівої фари, в місці вставляння штифта пластмаса отримала тріщину і тосол успішно витік. Рідного на заміну гідрокоректора не знайшов, тому був куплений і успішно встановлений від ВАЗ-2108.



Частина що має бути в салоні трохи інша, тому довелось трохи пошаманити щоби гідрокоректор не виглядав в машині інородно.









Трубки до циліндриків трохи коротші ніж рідні, протянути їх під радіатором не вдалось, розмістив над радіатором. Якщо хтось надумає собі на машину брати, то підійде тільки на люкс, в стандарті трубки довгі, то не дістануть точно.



Не той ти взяв, з прямою розеткою регулятора треба було брати.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 25 Жовтня 2021, 15:19:30Не той ти взяв, з прямою розеткою регулятора треба було брати.
Тоді в наявності був тільки такий, за 4 роки експлуатації питань до нього нема.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 25 Жовтня 2021, 16:30:45Тоді в наявності був тільки такий, за 4 роки експлуатації питань до нього нема.
Таке б  :rolleyes: але кусяче https://prom.ua/ua/p181336900-elektro-korrektor-far.html
В мене - до мене повисихали, пообламувались.... якось і не вспоминаю про них, бо ті трубочки, жидкось -якась дурня просто. А що сильно допомагає?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

Цитата: Володимир від 25 Жовтня 2021, 16:30:45
Цитата: ВКБ від 25 Жовтня 2021, 15:19:30Не той ти взяв, з прямою розеткою регулятора треба було брати.
Тоді в наявності був тільки такий, за 4 роки експлуатації питань до нього нема.

Я вже два таких але прямих замінив за три роки. Нещастить. Але з ходу працював норм.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: vladishtm від 25 Жовтня 2021, 22:03:46
Цитата: Володимир від 25 Жовтня 2021, 16:30:45Тоді в наявності був тільки такий, за 4 роки експлуатації питань до нього нема.
Таке б  :rolleyes: але кусяче https://prom.ua/ua/p181336900-elektro-korrektor-far.html
В мене - до мене повисихали, пообламувались.... якось і не вспоминаю про них, бо ті трубочки, жидкось -якась дурня просто. А що сильно допомагає?
Електронні мені не підходять, бо вони високі, акумулятор потім не знімеш.
Цитата: ВКБ від 25 Жовтня 2021, 22:23:57
Цитата: Володимир від 25 Жовтня 2021, 16:30:45
Цитата: ВКБ від 25 Жовтня 2021, 15:19:30Не той ти взяв, з прямою розеткою регулятора треба було брати.
Тоді в наявності був тільки такий, за 4 роки експлуатації питань до нього нема.
Я вже два таких але прямих замінив за три роки. Нещастить. Але з ходу працював норм.
Мій рідний вийшов з ладу тільки через те що коли знімаєш акумулятор то він зачіпає за пиптик з заглушкою через який заправляється тосол, в результаті мікротріщина і розгерметизація. Після встановлення нового на цей нюанс вже зважаю, тим більше він трохи коротший і не так зачіпає.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 26 Жовтня 2021, 09:55:10акумулятор потім не знімеш.
:) А акум прямо кожен день знімаємо (це ж мабуть тільки якщо авто біля багатоповерхівки, і акум на ніч додому). Мабуть якщо ті регулятори легко одстібнути-пристібнути то це не проблема.,
Цитата: Володимир від 26 Жовтня 2021, 09:55:10Електронні мені не підходять
а мене тільки ціна, ну хоча б гривасів до 700 (а може вже такі і є, я просто не вишукував сильно, їйбо якось не бачу сильної необхідності в них), то раз на життя мона купити  :(

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 26 Жовтня 2021, 12:07:37
Цитата: Володимир від 26 Жовтня 2021, 09:55:10акумулятор потім не знімеш.
:) А акум прямо кожен день знімаємо (це ж мабуть тільки якщо авто біля багатоповерхівки, і акум на ніч додому). Мабуть якщо ті регулятори легко одстібнути-пристібнути то це не проблема.,
Цитата: Володимир від 26 Жовтня 2021, 09:55:10Електронні мені не підходять
а мене тільки ціна, ну хоча б гривасів до 700 (а може вже такі і є, я просто не вишукував сильно, їйбо якось не бачу сильної необхідності в них), то раз на життя мона купити  :(
Кілька разів на рік знімаю, якщо постійно витягувати актуатор з фари, то можна і механізм наклону в фарі поламати.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

#1047
64300 км.

Заміна масла та фільтрів.

Регулювання клапанів, впускні всі в нормі, випускні були трохи зажаті, в жоден щуп не вліз.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: Володимир від 22 Листопада 2021, 10:55:23
64300 км.

Регулювання клапанів, впускні всі в нормі, випускні були трохи зажаті, в жоден щуп не вліз.
Думаю присіли трохи клапана в сідлах. Зносик в пару соток натоптав клапан.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Вчора дьорнув ліву рулюву тягу, то резина сайлентблока їздить вверх-вниз на металічній втулці, сайлентблок мейд ін Кременчук, пробіг 13 тисяч. Завод таки трохи довше ходить.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion