Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2 (Володимир)

Автор Володимир, 07 Квітня 2010, 13:04:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

drone

Я себе поставил полиуретан. За вычетом трубки на 3/8 вместо 8 мм за 10 ткм никаких нареканий нет. Рулится машина четко без люфтов.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Володимир

Вже замовив заводські, попробую зробити екран щоби не вигорали від штанів.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: Володимир від 04 Грудня 2021, 12:28:04
Вже замовив заводські, попробую зробити екран щоби не вигорали від штанів.
Навіть коли пальцями прокручуються - люфта руля не помічено. Замінив на кременчук плотні - те саме і нічого не помітив
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 04 Грудня 2021, 17:15:32
Цитата: Володимир від 04 Грудня 2021, 12:28:04
Вже замовив заводські, попробую зробити екран щоби не вигорали від штанів.
Навіть коли пальцями прокручуються - люфта руля не помічено. Замінив на кременчук плотні - те саме і нічого не помітив
В мене люфта нема, але коли тягу переміщати вверх вниз, то резина іздить по внутрішній втулці зі скрипом. Поки що можливо чіпати не буду, поміняю на весні чи літом як буде тепло.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Алекс

Цитата: ВКБ від 22 Листопада 2021, 16:34:24
Цитата: Володимир від 22 Листопада 2021, 10:55:23
64300 км.

Регулювання клапанів, впускні всі в нормі, випускні були трохи зажаті, в жоден щуп не вліз.
Думаю присіли трохи клапана в сідлах. Зносик в пару соток натоптав клапан.
На газе стоит поднимать зазор на десятку
У меня не проседает  :applause: :gvozd: :gvozd: :gvozd:
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Володимир

Цитата: ВКБ від 04 Грудня 2021, 17:15:32
Цитата: Володимир від 04 Грудня 2021, 12:28:04
Вже замовив заводські, попробую зробити екран щоби не вигорали від штанів.
Навіть коли пальцями прокручуються - люфта руля не помічено. Замінив на кременчук плотні - те саме і нічого не помітив
Щоби помітити люфт, потрібно відкрити капот і робити маленькі рухи руля в сторони, тоді буде видно як тяга стоїть на місці а кронштейн рухається в сторони. В мене там зараз амплітуда порядка 3-5 мм, доведеться при нагоді замінити, хоча на керованість зараз не впливає.

Нас цього року зачіпило велике будівництво, дороги були в такому жахливому стані, що я взагалі дивююсь як та машина не розсипалась.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

64500 км.

Поставив вимикач маси на АКБ, не впевнений що на довго хватить, бо матеріал цинк, то не факт що різьба в яку вкручується болтик довго проживе.


Замінив сайлентблоки на рулювих тягах, резинки виробництва мейд ін Кременчук, зносились дуже швидко, на лівій навіть резина відділилась від сталевої трубки в середині, на заміну взяв АвтоЗАЗ. Тепер колеса реагують на найменший рух руля, раніше був добрячий люфт.





Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Тоді правильно відчув що торба сайлентблокам
А як ота маса зручно? Як вона вимикається.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 27 Грудня 2021, 20:54:52
А як ота маса зручно? Як вона вимикається.
Там просто болтик з пластмасовою ручкою, закрутив, маса увімкнена, відкрутив вимкнена.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

SWarlock

Цитата: Володимир від 27 Грудня 2021, 18:40:39Поставив вимикач маси на АКБ, не впевнений що на довго хватить, бо матеріал цинк, то не факт що різьба в яку вкручується болтик довго проживе.
У меня такой с февраля 2017 года. Еще работает. ;)
Жизнь - тяжелая штука. Как только у тебя на руках все козыри, она начинает играть с тобой в шахматы.

Володимир

З'явилась тріщина у патрубку відсосу картерних газів, за оригінальний просять більше грошей ніж за аналогічний патрубок до мерседеса, то в місцевому магазині за 30 грн купив комплект патрубків пічки від класики, короткий по формі 1:1 з рідним, але довший кінець на 1-13,5 см довелось обрізати.



Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

Мне пару лет назад от 2107 продали такую загогулину, на ней так и написано 2107. Куда она в семерку ставится ХЗ.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Хто читав раніше ботовик, то пам'ятає що я писав що після установки всієї вихлопної системи від босала, вірніше після того як були встановлені останні дві частини штани та глушник, появилось сильне гудіння в певному діапазоні обертів, і як виявилось джерелом гудіня була не вихлопна труба, а корпус повітряного фільтра https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=2988.msg556399#msg556399 . Заміна штанів тільки частково зменшила гудіння. Для заміни глушника не було ні бажання повзати під машиною ні часу, тому було куплено для експерементів корпус повітряного фільтра для боротьби з джерелом звуку.

На першому етапі експеременту було в корпус вживлено три болти щоби зв'язати жорстко верхню і нижню стінки корпусу. Але результат виявися навіть гіршим ніж було, тому що новий корпус на відміну від старого ще не був від температури трохи сплюснутим і його внутрішній об"єм був трохи більшим за старий, а на старому гудіння пропадало тільки при сильному натисканні на верхню стінку добиваючись часткової деформації.




Так як верхня стінка під час гудіння не вібрувала, то вирішив спробувати наклеїти вібру на нижню стінку. Трохи стало тихіше, але гудіння не зникло.


Далі вирішив укріпити нижню стінку за допомогою куска металу та товстої резини, резину ставив для зменшення внутрішнього об'єму корпуса. Після цього етапу якщо сидіти на передньому пасажирському сидінні, то гулу більше з бокового вікна не чути, але його таки ще було чути на водійському сидінні.




Останнім на сьогодні етапом, була зміна частоти резонансу всього повітрепровода від дроселя до фільтра шляхом збільшення довжини цього повітрепровода. Для цього в приймальну трубу корпуса фільтра було вставлено кусок труби, яку виготовив із використаного корпуса силіконового герметика. В результаті до 3200 обертів на яких їздив гулу в салоні більше не чути. Якщо відкрити капот і дати трохи обертів, то під рукою чути як вібрує верхня стінка корпусу фільра, але частота там низька, тому можливо через це не слух не сприймається, при нагоді додам там ще два болта щоби зв'язати з нижньою стінкою корпуса.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion