Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2 (Володимир)

Автор Володимир, 07 Квітня 2010, 13:04:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Sergik32

оце така фігня в жару і в мене з вольтажем, я вже подумував що діодам прийшла дупа, а це виходить що цей регулятор таку фігню робить.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 22 Червня 2018, 10:20:44
оце така фігня в жару і в мене з вольтажем, я вже подумував що діодам прийшла дупа, а це виходить що цей регулятор таку фігню робить.
Тупо коротнув, я вже ввечері як міняв то на холодну запускав, все рівно не працює.

В відгуках на сайті є кілька коментів що так само померли.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Сволочь

Цитата: Володимир від 22 Червня 2018, 09:37:42
46330 км.

Помер регулятор напруги на генераторі, причому тупо коротнув ключ, скільки обертів даєш, стільки і напруги видає генератор. Поставив назад рідний на 14в.

Важкувато йому напевне в жару було, аж наклейка сплавилась.



Аж щётки цвет поменяли.
"Мечта рабов-рынок, где можно было бы покупать себе господ" Станислав Ежи Лец

Володимир

Цитата: Сволочь від 22 Червня 2018, 10:37:23
Аж щётки цвет поменяли.
Ні, але на відміну від того що стояв з заводу, також ВТН, то щітки по довжині однакові, в заводському одна була коротша за іншу міліметра на 3.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Жулик

Цитата: Sergik32 від 22 Червня 2018, 10:20:44
оце така фігня в жару і в мене з вольтажем, я вже подумував що діодам прийшла дупа, а це виходить що цей регулятор таку фігню робить.
А у кума диодный мост росплавывся)
Потомушо не булы затянути гайки на ньом с завода  :rolleyes:
Можу його сфоткать   :rolleyes: аставыв соби на память )

Сволочь

Ну да. Где плохой контакт там большой ток. Отсюда и траблы.
"Мечта рабов-рынок, где можно было бы покупать себе господ" Станислав Ежи Лец

ZaVa

 Где плохой контакт там большой ток.

Чуть-чуть не так.
:)
Где плохой контакт, там большой нагрев.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Володимир

#667
Після 20-ти тисяч пробігу відрегулював клапана, в процесі замінив прокладку під кришкою. Прокладку брав АвтоЗАЗ, вона не гладка, а з обох сторін має по периметру виступи.



Вигляд під клапанною кришкою, 43 тисячі на маслі ShelHelix HX7.




Щоби не мучатись при зборці і наступних ТО, замінив два болти клапанної кришки. Раніше було важно там крутити, а з газовими форусунками доступ ще гірший.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Жулик


Володимир

Скачки напруги вище норми при поломці регулятора напруги не пройшли без наслідків, центральний замок перестав реагувати на брелки. Сьогодні повторно після повторної прив"язки їх до модуля керування все запрацювало.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

46600 км.

Чергова заміна масла і фільтрів, ціна питання 564,95 грн. Як завжди скуплявся на гуртовні "Все до авто" (хто тернопільський то знає), але цього разу мене чекала неприємна несподіванка, виявляється якщо брати товар у них в магазині, то ціна на 12,5% вища від того що на їхньому сайті. Не досить того що магазин знаходиться фіг зна де, дорога на під"їзді до магазину така що можна колеса загубити, то ще й ціни вищі. Більше до них не поїду, краще через нет буду замовляти, хай трятяться на упаковку і доставку до складу Нової пошти.

Також поставив прокладку під піддон, бо з заводу не було а на герметику зекономили, то трохи масло сопливило, заодно і поміняв подушку під двигуном зі сторони водія.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

#671
46800 км.

Дійшли нарешті руки до системи охолодження. Злив з машини чорний тосол, який залили ще на конвеєрі, і я кілька разів доливав свіжого коли лопали бачки. Зняв термостат, і разів 8 промивав систему доки вода не стала чистою. Один раз додав 100 грам лимонної кислоти, почекав доки двигун попрацює на ХХ до включення вентилятора, після чого грязу воду злив, і коли двигун остиг залив воду з питтєвою содою щоби погасити залишки кислоти. Після зливання води з содою, алюміній в середині блистів.



Так як долитий тосол аляска роз"їв прокладки, то замінив прокладку під сопілкою, під проставкою термостата на цей раз прокладку не ставив, обмежевся одним герметиком.

Замінив вивід з проставки термостата на малий круг, так як тосол зверху трубки в місці контакту з патрубком зробив раковини.



Донором трубки на цей раз став носик від крана умивальника, там латунна хромована трубка діаметром 16 мм.

На фото те що від неї залишилось. Логічніше було ставити цей кусок, але щось побоявся що буде заважати датчику температури, хоча можна було на кілька градусів повернути щоби був доступ.



Клеїв як і попереднього разу на спеціальний клей для систем охолодження. Пишуть на упаковці що розлито в Польщі з бочки надісланої з США.



Щоби виключити будь яку можливість витягування трубки з проставки, після застигання клею, внутрішній кінець  трубки розвалцював з домомогою віськи від заднього колеса велосипеда.



Також замінив радіатор пічки на ДААЗ в червоній упаковці. Заміна радіатора це ще той геморой, черв"ячні хомути ніяк мені не влізни, то ледве поставив на місце рідні стрічкові.



В систему залив тосол Addinol що брав у Buzyan-на, з моїм шкодовським бачком, влізло 5,75 літра. Зараз бігаю кожного дня з фонариком і шукаю місця підтікання підтягую хомути, бо кілька днів рівень в бачку падав, хоча явних підтікань не замічено, тільки волога на патрубках.

Заліз вчора подивитись чи нема часом підтікань на помпі, то виявив прослаблений ремінь ГРМ, через два роки після установки просів що натягу не було зовсім.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

гвинтові хомути на пічку влазять, тіко закручувати їх тра з ями, і ставити під кутом, геморно але працює.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 03 Серпня 2018, 14:53:43
гвинтові хомути на пічку влазять, тіко закручувати їх тра з ями, і ставити під кутом, геморно але працює.
Я піднімав праву сторону і крутив однією рукою через вікно де рулюва тяга проходить, то ключиком не зміг закрутити, для викрутки потрібна була ще одна рука, але вікно розраховане тільки на одну руку  :-D , потім закрутив в салоні але вже тоді не зміг вставити назад пічку, то знову почав мучити заводські. Зятягнув скільки влізло, через два-три дні замітив пляму на патрубках, то ще пів оберта дотягнулось. Зараз їзджу з влюченою подачею на пічку щоби добре прокалились патрубки, може прилипнуть до пластмаси.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

а я перед установкою то промазав герметиком, а тоді як вОн падсох то насадив патрубок, без Херметика не вірю ніяким хомутам
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0