Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2 (Володимир)

Автор Володимир, 07 Квітня 2010, 13:04:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Якого роду сигнал на мікас для розуміння що авто прейшло на газ?
Тільки Мікас  11,3 є дворежимний щоб без доопрацьовок фізичних?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 04 Липня 2020, 09:25:50
Якого роду сигнал на мікас для розуміння що авто прейшло на газ?
Коли всі циліндри переведені на роботу на газі, газомозок замикає на масу контакт мікаса що відповідає за включення другого режиму.
Цитата: ВКБ від 04 Липня 2020, 09:25:50Тільки Мікас  11,3 є дворежимний щоб без доопрацьовок фізичних?
Так, мікас 11.3 доопрацьовувати не потрібно, тільки потрібно для прошивки чіплоадер версії не нижче 1,19,7 щоби залити прошивку.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Karp

Цитата: Володимир від 04 Липня 2020, 09:07:10
Цитата: Karp від 03 Липня 2020, 10:18:25
Цитата: Володимир від 03 Липня 2020, 09:28:43
На іномарках зазвичай вихлопна з нержавійки,
А можно узнать конкретную модель такого автомобиля?
Для прикладу VW пасат.
Я дико извиняюсь,но КАКАЯ КОНКРЕТНО!!! модель пасата имеет выпускной тракт из нержавейки?!


Володимир

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Karp

Цитата: Володимир від 04 Липня 2020, 16:05:20
Spoiler
[close]
Можно подтверждение вашего утверждения!



Цитата: Володимир від 03 Липня 2020, 09:28:43
На іномарках зазвичай вихлопна з нержавійки,
Похоже на откровенную ложь.


Володимир

Цитата: Karp від 04 Липня 2020, 16:15:38
Цитата: Володимир від 04 Липня 2020, 16:05:20
Spoiler
[close]
Можно подтверждение вашего утверждения!
Років 10 тому брат купив собі такого фольксвагена в якості донора, то глушник був з нержавіючої сталі. Зазвичай думаю матеріал вихлопної системи залежить від вартості авто і жадності автовиробника. Хоча при нинішніх заложених термінах служби 4 роки нержавіючу сталь можливо вже і не ставлять.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

KOT

Цитата: Володимир від 04 Липня 2020, 20:59:18
Цитата: Karp від 04 Липня 2020, 16:15:38
Цитата: Володимир від 04 Липня 2020, 16:05:20
Spoiler
[close]
Можно подтверждение вашего утверждения!
Років 10 тому брат купив собі такого фольксвагена в якості донора, то глушник був з нержавіючої сталі. Зазвичай думаю матеріал вихлопної системи залежить від вартості авто і жадності автовиробника. Хоча при нинішніх заложених термінах служби 4 роки нержавіючу сталь можливо вже і не ставлять.
Уже и кузов не оцинковывают. Ну по крайней мене ниссан лиф без цинка. Но за 16 лет под краской и оцинкованный имеет следы ржавчины на порогах, у меня так, может от камней, может от старости. Я на славуте хотел сделать глушитель из нержавейки, было у меня пару баков со стиральных машин. Но руки не дошли.

Karp

Spoiler
Цитата: Володимир від 04 Липня 2020, 20:59:18
Цитата: Karp від 04 Липня 2020, 16:15:38
Цитата: Володимир від 04 Липня 2020, 16:05:20
Spoiler
[close]
Можно подтверждение вашего утверждения!
Років 10 тому брат купив собі такого фольксвагена в якості донора, то глушник був з нержавіючої сталі. Зазвичай думаю матеріал вихлопної системи залежить від вартості авто і жадності автовиробника. Хоча при нинішніх заложених термінах служби 4 роки нержавіючу сталь можливо вже і не ставлять.
[close]
Понятно----бла,бла,бла.
Сначала на большинстве ино,затем на пасатах,в итоге увидел кусок н/ж на 40ка летнем VW.
Не устанавливают на серийные авто выхлоп из н/ж.

На ВАЗ 2103 ставили резонатор и глушак с корпусом из н/ж.Но как и большинство советских дыбильных идей это было не оправдано так как всё остальное было из черняка. 

al.dudka

У меня был ваз 21063 1985 года. так на нем вся выхлопная, кроме штанов, из нержавейки. Уехал к другому хозяину в 2017 году, менял только штаны регулярно раз в5 лет.

Karp

Цитата: al.dudka від 09 Липня 2020, 20:50:00У меня был ваз 21063 1985 года. так на нем вся выхлопная, кроме штанов, из нержавейки.
С завода?
Или кастом!

SWarlock

Цитата: Володимир від 03 Липня 2020, 09:28:43На іномарках зазвичай вихлопна з нержавійки
Не припомню ни 1 иномарки, с такой выхлопной заводского исполнения.
На грузовиках видел довольно много выхлопных из нерж. Но не уверен, что это не кастом.  :mitsu: 
Жизнь - тяжелая штука. Как только у тебя на руках все козыри, она начинает играть с тобой в шахматы.

Володимир

Свіжий китаєць з вихлопною з нержавійки.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Karp


SWarlock

Цитата: Володимир від 11 Липня 2020, 18:00:35
Свіжий китаєць з вихлопною з нержавійки.


Автомобиль разбирали полностью новым, т.е., на нем муха не сидела. Это было видно по чистоте на кузове и других элементах снизу.
А то, что глушитель из нержавейки, это по цвету его покрытия видно было или как?  :dunno:
В обзоре услышал только: "жалкий такой хрустящий, блин, глушитель фирмы ... (чтобы не было рекламы), т.е. дешевле, очевидно не было".
Для тех, у кого совсем нет времени, это по времени ролика 13:05-13:30.  }-)
Жизнь - тяжелая штука. Как только у тебя на руках все козыри, она начинает играть с тобой в шахматы.

Володимир

#854
55480 км.

Перевірив зазори клапанів, на двох впускних зазор був трохи завеликим, на двох випускних трохи замалим. Чи то зазори змінились, то то через те що я точніше виставляв РВ під час регулювання, зробив на шківу та кузові мітки для точного попадання на ВМТ, раніше РВ для 3-го та 2-го циліндрів ставив на око.

Моя головка та клапанна кришка, 55 тисяч на маслі Shell.



Так як був доступ до газових форсунок, то вирішив поміняти у них штоки клапанів, попередній ремкомплект що я ставив хоч і писали що оригінал, але швидше за все кооператив, висота штока десь на 1 мм меньша, при виставленні зазора регулювальний болт довелось сильно закручувати, стопорні кільця що тримають магніти при цьому вилазили з канавок.


Накладки на штоках також добряче за рік часу зносились, зазори збільшились з 0,3 мм до 0,45 мм.


Зазор на усіх поставив 0,32 мм, після заміни довелось зменшити паливоподачу, хоча зазори зменшились, продуктивність форсунок збільшилась.

Упаковка ремкомплекта.


Вже досить давно на алі було куплено нагрівач, закріпив на форсунках, буду зимою підігрівати доки холодні.



Було бажання збільшити діаметри калібрувальних отворів на форсунках з 1,5 мм до 2,0 мм, але зрозумів що без токарного станка там нема що робити, буду шукати в неті готові.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion