Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2 (Володимир)

Автор Володимир, 07 Квітня 2010, 13:04:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Обережно дрількою на невеликих обертах. Похибка в 0,1 дюци немає фатала.
Я прикидую як мої зносились ))))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 17 Липня 2020, 14:04:02
Обережно дрількою на невеликих обертах. Похибка в 0,1 дюци немає фатала.
Я прикидую як мої зносились ))))
Я вирішив купити готові https://lpgtech.ua/shtucer-vyxoda-gaza-valtek-tip-30-d18-mm-dlya-rukava-d5 діаметром 1,8 мм, порахував різницю в площі отвору з моїми на 1,5мм то якраз те що мені треба. 2,0 не беру бо вони чогось в два рази дорожчі і мені по площі отвору тоді трохи забагато виходить.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

у мене 2,5 і політ нормальний, покищо, я так думаю
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Romka

Шановний, має 3л двигун, то 2,5 мм дюза якраз.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Цитата: Sergik32 від 17 Липня 2020, 15:43:19
у мене 2,5 і політ нормальний, покищо, я так думаю
Ти так педальожопорозхододатчиком відчуваєш ))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: Sergik32 від 17 Липня 2020, 15:43:19
у мене 2,5 і політ нормальний, покищо, я так думаю
Я на газ переходжу за низьких температур, то мені потрібен великий діапазон регулювання. На великих дюзах цього не зробиш.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Ivan1988

Цитувати виділенеМоя головка та клапанна кришка, 55 тисяч на маслі Shell.
Чистенько. Я свою наверное уже не отмою до такого состояния.

Цитувати виділенеТак як був доступ до газових форсунок, то вирішив поміняти у них штоки клапанів
Так уже менял 5 тыс.км тому назад. Зачем такие форсунки с таким малым ресурсом. Не даром на них говорят - учебные. Поставь нормальные и забудь про эти недофорсунки.

Володимир

Цитата: Ivan1988 від 19 Липня 2020, 23:54:53Так уже менял 5 тыс.км тому назад. Зачем такие форсунки с таким малым ресурсом. Не даром на них говорят - учебные. Поставь нормальные и забудь про эти недофорсунки.
Міняв, тому що поставив минулий раз кооператив, який недосить того що підійшов з натягом, то ще й дуже швидко зношується.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Заміна ебн привентивна чи по поломці?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 20 Липня 2020, 13:19:02
Заміна ебн привентивна чи по поломці?
Якщо мова йде про ЕБН бош що на початку бортовика, то поміняв щоби не гудів, а рідний лежить в багажнику на запас.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: Володимир від 20 Липня 2020, 14:34:12
Цитата: ВКБ від 20 Липня 2020, 13:19:02
Заміна ебн привентивна чи по поломці?
Якщо мова йде про ЕБН бош що на початку бортовика, то поміняв щоби не гудів, а рідний лежить в багажнику на запас.
Да мотив про нього. Мій ось ось.
Там конструктивно є слабу місце яке ослаблюється по ресурсу ..з капролону деталька пиндик.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

56250 км.

Обрив ременя ГРМ, пробіг ременя всього 15500 км, помер швидше за все від старості бо дата випуску травень 2012 року, кілька років катався  в багажнику.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

KOT

Цитата: Володимир від 30 Серпня 2020, 17:56:49
56250 км.

Обрив ременя ГРМ, пробіг ременя всього 15500 км, помер швидше за все від старості бо дата випуску травень 2012 року, кілька років катався  в багажнику.

Случайно на БРТ ? Они резину хорошо делают а вот нитки какие то плохие. Ну или мне так повезло.

Володимир

БРТ, але той ремінь був якийсь дивний, зараз поставив повергріп, то поставив, зробив два оберти КВ щоби перевірити мітки, затягнув болти, і через 250 км він в мене дзвенить як струна, а той БРТ, то доводилось ще перед затягування болтів додатково прижимати ролик, і то він потім виглядав як не затягнутий.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion