Замена подшипников задней и передней ступиц

Автор Александр, 21 Травня 2010, 17:42:48

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Анатолий

А хтось ставив на передок підшипники ССД??? І як вони себе показали???

Алексей

Привіт питання таке: коли пробуеш шатати заднім колесом коли (якщо брати його зверху) то відчутно стук? що це може бути?.

Max 55

Цитата: Алексей від 27 Березня 2016, 23:27:53
Привіт питання таке: коли пробуеш шатати заднім колесом коли (якщо брати його зверху) то відчутно стук? що це може бути?.
Скорее всего люфтят подшипники, надо или подтянуть - правильно отрегулировать, или менять

ВКБ

Цитата: Алексей від 27 Березня 2016, 23:27:53
Привіт питання таке: коли пробуеш шатати заднім колесом коли (якщо брати його зверху) то відчутно стук? що це може бути?.

Піддомкрать колесо і ще раз похитай, так відчутніше. Підтягни на тій самій гайці і закерни. Якщо крутиться тихо без шуму після підтяжки (2,5 кг*м МІН та 3 кг*м МАКС  по чистій промазаній злегка різі та торцф гайки-шайби) то мастило є і підшипник живий.

Якщо ні то купи нову гайку (дві на два колеса). зніми ступицю і глянь на дзеркало роиків та кілець. Якщо є оспи - на заміну. Змащувати класичним Литол-24.
Але не парсь, клину не буде, так можна какатись з пару тисяч ще.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Алексей

а щоб замінити підшипники треба Сйомник чи виприсовуввати обойму?

ВКБ

Цитата: Алексей від 28 Березня 2016, 17:14:16
а щоб замінити підшипники треба Сйомник чи виприсовуввати обойму?

Сальник виймається і вставляється пальцями. Кільце підшипника вибивається тупою наставкою теж без проблем під 180 градусів бити молотком на дерев.яній дошці.  Бажано підшипник міняти вцілому. Кажу ж, піддомкрать,  затягни і послухай шум, може там все нормально.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Алексей

Шуму немає лише коли рухаєш (тримаючи одну руку на верху колиса а другу чуть ниж чезбоку) то відчутний стук

ВКБ

Цитата: Алексей від 28 Березня 2016, 20:46:17
Шуму немає лише коли рухаєш (тримаючи одну руку на верху колиса а другу чуть ниж чезбоку) то відчутний стук

Міняй. Виробник не має значення. Можна Золекс. Головне затягнути як писав і банальний Літол-24. Гайки нові полюбе. Слідкувати щоб пил не потрапив на пвдшипники при заміні. Діаметр барабану за одно перемірь - 180мм повинен бути по тертю колодок.
За одо перевіриш стан колодок, для початку щоб дізнатись чи треба на ринок за новими, подивись в смотрове вікно - отвіт М1 на ступиці, буде видно колодку стерта чи ні.
Рекомендую коли ставити підшипники перевірити манжети тормозних. Пружинку поставити як була пласка. Змазати кінці стику колодок внизу і зверху (металеві кінці) графіткою, так краще центруються при тормозінні.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

має значення, да вони зараз гівняні, особливо упорні, гарно його надавити то відчутно як шарики в обойму вгрузають. треба брати імпортні, вони дорогі але вони того варті.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Цитата: Salek від 29 Березня 2016, 07:21:42
Цитата: ВКБ від 29 Березня 2016, 00:16:09
Міняй. Виробник не має значення. Можна Золекс.
Это с какого перепугу качество подшипника не имеет значение!

З того перепугу, що без хіманалізу та твердоміра, пасаметра мікронного та профіломіра вам якість не дізнатись ніколи. І виробники підшипників набагато чистоплотніше за гаражників- слюсарів. Там працюють інженери і є обладнання, є ВТК. Так що про яку якість на глаз може йти мова та ще й по назві фірмі та ще й з слова продавця.7!!?!
Може хтось безбашено перетягує чи недотягує підшипник? Може хтось не знає, що змазка від нагрів-охолодження та вологи окисляється і її інколи після нцать тисяч пробігу треба перезаправляти? І що саме змазка окисла та випарувана-перемерзяна з часом хаває підшипник?

Їздю на КГ підшипниках, які поносили - норм. Дудёж обєктів головного мозку а не субєктів технічного аналізу. Плітки розводите. Можливо десь проскок і є, але дууууууууже незначний у самого дешевого навіть виробника. Ніхто з міліардерів не вклада грошву в обладнання на один день, ніхто. Всі думають про завтра.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Цитата: Sergik32 від 29 Березня 2016, 11:11:22
Костя, ти як завжди правий і точний в тех.термінах як плитки Йогансона. Але скажу таке, якщо ще є гарне виробництво то я тілько за такі підшипники, але ти сам знаєш що зараз слоган помінявся, навіть і у мене на роботі, аж чесно кажучи гидко стало працювати _ ...банемо кількістю, а не якістю, і закриємо ринок. Жалко, бо якось на днях попався в руки підшипник десь 70-х років, ще в папері консерваційному і тій ще змазці, я його помив і офігєл, то є вєсч, хоч і маленька 202-га.
Вірю Сержик, вірю.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Алексей

Привіт. Сьогодні підтягнув гайку ступиці поставив колесо перевірив чи стукає, ледь відчутно. А от коли крутиш барабан то десь тре все перевірив нічого незнайшов, Думав що колодки але б вже їх протер ло б. Так що ще може терти?

ZaVa

Цитувати виділенеколодки
[/color][/size][/font]
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Sergik32

люфт повинен бути, інакше наргіється барабан і заклинить нахрін підшипник, а колодки притруться. Чи ти руками не можеш оберта зробити, так тре?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Алексей

та ні колсо крутнув воно крутитисяіі тре, І сьогодні провірив колесо оказалось воно не тормозить хоча ручник тримає добре, Що може бути що воно не тормозить коли нажимаєш на педаль тормозу? Колодки трохи наждачкою тер бо терло, можн бути що іза цього воно не тормозить?