Большой расход топлива

Автор kiksak, 13 Жовтня 2010, 19:26:09

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Гог@ль

У меня 1.2 объем 650 оборотов,и не трусит.

Володимир

Цитата: vol4ok7Нет Владимир не только вам повезло :) Обычно держу 800 ноСейчас добавил до 850 оборотов потомучто проваливается напруга на холостых при полной нагрузке!
Ну я з тої самої причини підняв холостий, зараз все в нормі.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

мой на 820-850 тоже не трусит, мурлычит, работает тихо (тише режима нету) и стабильно.
Но на этом все + и заканчиваются. При таких оборотах  нагрузку уже не держит генератор, при скидывании газа обороты часто проваливаются к 600-700 об, реакция авто на нажатие газа часто с рывками, при отпускании газа тоже наблюдаются рывки, вяловатая начальная динамика. Расход ни чем не меньше чем при 1000. Обороты 820-850 комфортные только для не едущего авто :)). При повышении до 870-950 начинает трусить авто, пик где то на 920.
По это сейчас у меня 990 об/мин и подача на ХХ 70. Приятно ездить - все перечисленное пропало почти полностью.
Повторюсь - машина перешита, модификация 96 с откл Лямдой.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Цитата: Romkaмой на 820-850 тоже не трусит, мурлычит, работает тихо (тише режима нету) и стабильно.
Но на этом все + и заканчиваются. При таких оборотах  нагрузку уже не держит генератор, при скидывании газа обороты часто проваливаются к 600-700 об, реакция авто на нажатие газа часто с рывками, при отпускании газа тоже наблюдаются рывки, вяловатая начальная динамика. Расход ни чем не меньше чем при 1000. Обороты 820-850 комфортные только для не едущего авто :)). При повышении до 870-950 начинает трусить авто, пик где то на 920.
По это сейчас у меня 990 об/мин и подача на ХХ 70. Приятно ездить - все перечисленное пропало почти полностью.
Повторюсь - машина перешита, модификация 96 с откл Лямдой.
Значить є якийсь недолік в механіці інжектора, або в самій прошивці. В мене хх=850 жхх=55, ніяких ривків в перехідних режимах і просідання обертів, розхід на хх=0,68-0,7л/год. З заводу стояло 970 обертів холостого, то дуже важко мені було їздити з таким холостим.

Яка в тебе основна паливоподача?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

алеж багато спеців говорять що МеМЗовські двигуни не люблять низьких обертів, а як не крути то всеодно деколи і в натяжечку по городу їхати приходиться, а чи не вгробиться двигун коли занизити ХХ
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32алеж багато спеців говорять що МеМЗовські двигуни не люблять низьких обертів, а як не крути то всеодно деколи і в натяжечку по городу їхати приходиться, а чи не вгробиться двигун коли занизити ХХ
Коли ще двигуни були карбові, то на сайті виробник писав мінімальну частоту холостого 850, зараз пише 870 +-70, тобто діапазон 800..940, книжка по таврії видавництва ранок, пише що діапазон 700..950.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

Цитата: Володимир
Цитата: Romkaмой на 820-850 тоже не трусит, мурлычит, работает тихо (тише режима нету) и стабильно.
Но на этом все + и заканчиваются. При таких оборотах  нагрузку уже не держит генератор, при скидывании газа обороты часто проваливаются к 600-700 об, реакция авто на нажатие газа часто с рывками, при отпускании газа тоже наблюдаются рывки, вяловатая начальная динамика. Расход ни чем не меньше чем при 1000. Обороты 820-850 комфортные только для не едущего авто :)). При повышении до 870-950 начинает трусить авто, пик где то на 920.
По это сейчас у меня 990 об/мин и подача на ХХ 70. Приятно ездить - все перечисленное пропало почти полностью.
Повторюсь - машина перешита, модификация 96 с откл Лямдой.
Значить є якийсь недолік в механіці інжектора, або в самій прошивці. В мене хх=850 жхх=55, ніяких ривків в перехідних режимах і просідання обертів, розхід на хх=0,68-0,7л/год. З заводу стояло 970 обертів холостого, то дуже важко мені було їздити з таким холостим.

Яка в тебе основна паливоподача?

Основна паливо подача 165.
Прошивка - викладена мною в темі прошивки, з мого погляду нічого такого поганого не знайшов.
Та й в механіці ніяких недолікв ні мені, ні майстрам найти не вдалось.
 *DONT_KNOW*
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Цитата: RomkaОсновна паливо подача 165.
Прошивка - викладена мною в темі прошивки, з мого погляду нічого такого поганого не знайшов.
Та й в механіці ніяких недолікв ні мені, ні майстрам найти не вдалось.
 *DONT_KNOW*
На рахунок провалів, то попробуй збільшити основну паливоподачу, або зменш паливоподачу на ХХ. Я колись з цим експерементував, то якщо на хх паливоподача була багатша ніж основна, то в перехідних режимах був маленький провал.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Max 55

Цитата: Sergik32алеж багато спеців говорять що МеМЗовські двигуни не люблять низьких обертів, а як не крути то всеодно деколи і в натяжечку по городу їхати приходиться, а чи не вгробиться двигун коли занизити ХХ
920...950 самые нормальные хх

Sergik32

десь так і є напевно, нема обертометра, в заводські настройки поки не лазив, страшно.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Max 55920...950 самые нормальные хх
З заводу стояли 950-970, то потрібно було часто працювати педаллю зчеплення на малих швидкостях та при маневруванні, м\"якості ходу нема ніякої, тому я був вимушений опустити.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

Цитата: Володимир
Цитата: Max 55920...950 самые нормальные хх
З заводу стояли 950-970, то потрібно було часто працювати педаллю зчеплення на малих швидкостях та при маневруванні, м\"якості ходу нема ніякої, тому я був вимушений опустити.
шо да то да, трохи незручно, палити сцепу треба часто і з горба коли слизько мотором не загальмуєш, сцуко валить вперед і точка
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Romka

Паливо подача ХХ 70, основна 160-165 - для мого авто є самі плавні перехідні процеси

ПС Працювати сцепою не бачу проблем і це в Киеві
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Sergik32

тоєсть це заводські настройки чи перепрошито під себе?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Max 55

Цитата: Sergik32тоєсть це заводські настройки чи перепрошито під себе?
правильно, чтобы ехала нормально нужно прошивку нормальную ставить - раз
и железо чтобы было нормальное - два

но сильной плавности на микасе не ожидайте - это вам не январь