Стуки непонятного происхождения

Автор DANOren, 02 Травня 2008, 20:38:55

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Max 55

Цитата: Смоленский славовод)))Стук появляеться только при покачивании колеса на домкрате, может тяги??? Только правое колесо. Так не бьёт,машину не ведет.......Прям незнаю(((
Качаешь колесо горизонтальной плоскости?
Псомотри, чтобы не болталась шаровая вверх низ, еще за рулевые подёргай вверх-вниз стука быть не должно

Ромео

Если в горизонтальной плоскости то рулевое, если в вертикальной то шаровая...

Смоленский славовод)))

Ога,завтра на подъёмник.........Мдя ремонтикс)))))))))))) Спасибо)

Павел

Причиной моего стука было не сильно прижатая распорной планкой внешняя тормозная колодка. Устранено при помощи плоскогупцев, подогнув ту сторону которая прижимает колодку. После этого при движении стука не обнаруженно. :rolleyes:  :cool:


Александр

ітак, стук. Вивертаю руль до кінця в одну сторону, їду назад, стаю, включаю першу і починаю викручувать руль, само собою при мінімальному русі вперед, на місці руль не кручу. І в цей момент відбувається щелчьок в правій стойці. Питання: чи може це клацати зовнішня граната (підклинює?), бо наші почесні майстри СТО сходження зробили так, що в одну сторону колеса повертаються більше, ніж в іншу. Звук такий, наче пружина раптом стала на своє місце.  ???
Глаза боятся, а руки из жопы.

Володимир

Цитата: Александр Надводнюкітак, стук. Вивертаю руль до кінця в одну сторону, їду назад, стаю, включаю першу і починаю викручувать руль, само собою при мінімальному русі вперед, на місці руль не кручу. І в цей момент відбувається щелчьок в правій стойці. Питання: чи може це клацати зовнішня граната (підклинює?), бо наші почесні майстри СТО сходження зробили так, що в одну сторону колеса повертаються більше, ніж в іншу. Звук такий, наче пружина раптом стала на своє місце.  ???
Можливо пружина за підкрилок чіпає.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Александр

Глаза боятся, а руки из жопы.

Ромео

Або зовнішній ШРУС або опорний підшипник.
Я би радив спочатку зробити нормально розвал-сходження, можливо проблема зникне.  Якщо не допоможе то шукати спочатку причину с опорному а потім а зовнішньому ШРУСі

Александр

та хз, опорний міняв тисячі дві назад :/
Глаза боятся, а руки из жопы.

Ромео

Цитата: Александр Надводнюкта хз, опорний міняв тисячі дві назад :/
Міняв цілу опору в сборі чи тільки сам опорний підшипник? Якщо, сам підшипник, і поставив МастерСпорт або поставив кооперативну опору за 70грн. то можеш міняти знову.

Александр

я в паніці, я вже 2 опори поміняв. 100грн штука :/ я не знаю, що ще туди ставити
Глаза боятся, а руки из жопы.

Ромео

Заводська опора коштує не менше 150грн/шт.  Мабуть ти кооператив купляв, а кооперативні довго не живуть!

Александр

при зібраний стойці один підшипник крутиться легко, інший (цей самий, де кляцає) тугіше і трохи нерівномірно. Воно?
Глаза боятся, а руки из жопы.

Ромео

Взагалі то опорний діагностується шляхом викручування керма в крайню ліву або праву сторону,ось саме в крайньому положені він стукає.  Судячи з того, що в тебе саме так і відбувається, ймовірнго що опорному кінець наближається. Купляй заводську опору в зборі, з білоруським (або російським - вже точно не пам\'ятаю) підшипником, у нього бокові сніки темно-коричневого кольору.
опрний має крутитися вільно без заїдань и т.п.

Александр

в моїх пильники на підшипниках коричневи, і виробництво наче російське. А як перевірити опору?
Глаза боятся, а руки из жопы.