Выхлопная система

Автор Дима, 18 Листопада 2010, 18:22:45

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: YUKON від 25 Квітня 2018, 16:09:09
Цитата: Володимир від 25 Квітня 2018, 15:45:07
Я тут подумав, що якщо від штанів до глушака дати пряму трубу, а вже на сопілку резонатор чи щось інше, щоби під ногами нічого не гуділо, а вже десь в задній частині глушити звук.
Хіба 55-ю або 60-ю трубою, а далі СААБ банку і буде все норм. Просто якщо стандартною трубою пускать "пряму" то її(двигун) давитиме. Але це мої субьєктивні міркування!
Не згоден, в тоньшій трубі більша швидкість потоку вихлопних газів, тому вихлопні гази будуть мати більший заряд кінетичної енергії, а це краща продувка і наповнення циліндрів.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

YUKON

#496
Цитата: Володимир від 25 Квітня 2018, 16:25:18
Цитата: YUKON від 25 Квітня 2018, 16:09:09
Цитата: Володимир від 25 Квітня 2018, 15:45:07
Я тут подумав, що якщо від штанів до глушака дати пряму трубу, а вже на сопілку резонатор чи щось інше, щоби під ногами нічого не гуділо, а вже десь в задній частині глушити звук.
Хіба 55-ю або 60-ю трубою, а далі СААБ банку і буде все норм. Просто якщо стандартною трубою пускать "пряму" то її(двигун) давитиме. Але це мої субьєктивні міркування!
Не згоден, в тоньшій трубі більша швидкість потоку вихлопних газів, тому вихлопні гази будуть мати більший заряд кінетичної енергії, а це краща продувка і наповнення циліндрів.
Вова, якщо я вірно памятаю, то тунінгатори завжди ставлять вихлоп більшого діаметру але не більше або не принципово більше від загального діаметру отворів випускного колектра. Тут я канєш профан, мож і єресь яку говорю, але якось похожим чином мені пояснював "псих" на Тавроні якій на драгу "жарив" всіх іно.

Toris

Цитата: Володимир від 25 Квітня 2018, 16:25:18Не згоден, в тоньшій трубі більша швидкість потоку вихлопних газів
...і більший вхідний опір потоку... :(

Володимир

Цитата: YUKON від 25 Квітня 2018, 16:31:11
Цитата: Володимир від 25 Квітня 2018, 16:25:18
Цитата: YUKON від 25 Квітня 2018, 16:09:09
Цитата: Володимир від 25 Квітня 2018, 15:45:07
Я тут подумав, що якщо від штанів до глушака дати пряму трубу, а вже на сопілку резонатор чи щось інше, щоби під ногами нічого не гуділо, а вже десь в задній частині глушити звук.
Хіба 55-ю або 60-ю трубою, а далі СААБ банку і буде все норм. Просто якщо стандартною трубою пускать "пряму" то її(двигун) давитиме. Але це мої субьєктивні міркування!
Не згоден, в тоньшій трубі більша швидкість потоку вихлопних газів, тому вихлопні гази будуть мати більший заряд кінетичної енергії, а це краща продувка і наповнення циліндрів.
Вова, якщо я вірно памятаю, то тунінгатори завжди сталять вихлоп більшого діаметру але не більше або не принципово більше від загального діаметру отворів випускного колектра. Тут я канєш профан, мож і єресь яку говорю, але якось похожим чином мені пояснював "псих" на Тавроні якій на драгу "жарив" всіх іно.
Не спорю, можливо є якість співвідношення товщина/довжина в залежності від того на яких обертах хочеш отримати максимальну потужність.
Цитата: Toris від 25 Квітня 2018, 16:32:12
Цитата: Володимир від 25 Квітня 2018, 16:25:18Не згоден, в тоньшій трубі більша швидкість потоку вихлопних газів
...і більший вхідний опір потоку... :(
Ну я не кажу брати трубу тоньшу за штани, трубу площею рівній загальній площі штанів вистарчає.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

YUKON

На початку 2000-х, коли робили дригунець мого біммера, то бачив як "робили" сьєру косворт з рідним вихлопом...там був 2,0 на турбі і трубу вихлопну міряли ...була 65 труба.

Toris

В теорії глушіння необхідно зменшувати ентальпію вихлопних газів, тобто розширювати та охолоджувати гази, а для зменшення високочастотних звуків - затягувати ударний фронт надзвукового потоку, який виходить з двигуна. Щоби безударно розширити, охолодити, знизити швидкість потоку на дозвукові швидкості, для прямого розширювального конуса нам не вистачить габаритів автівки і закручений "равлик" теж не варіант. Тому єдиним шляхом був і залишається пустий (для зниження опору) товстостінний (для тиші) розширювальний об'єм і акустичний випускний пристрій (система перегородок).

...На роботу пригнали новенького повноприводного тягача, так у нього вихлопний пристрій - такий собі "кубометровий" ящик. Машину практично не чути, моя славутка, мабуть, його заглушить своїм звуком. Розумію, що там турбіна, Евро-6, каталізатор та інши правильні звукові ефекти, але факт залишається фактом, газам є куди розширитись.

Алекс

 ..и стоит такой глушитель денех как новая Славута  :facepalm:
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Серёга

Недавно тоже менял, куча таких же несовпадений, а в одном месте даже подваривать надо было, потому что там сифонило и это новые детали  :facepalm:
Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

Vitaliy.

Володимир



Чомусь на видео сопилка е, а в описании сказано що нема  :dunno:
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Володимир

Цитата: Vitaliy. від 30 Липня 2019, 11:54:59
Чомусь на видео сопилка е, а в описании сказано що нема  :dunno:
Передивився ще раз відео і не побачив сопілки.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vitaliy.

А что тогда такое на 0:23 , 0:37 ?
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Romka

Кусок фланца от сопилки к которому приваривается ланосовский глушак, как по мне.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Цитата: Vitaliy. від 30 Липня 2019, 23:49:13
А что тогда такое на 0:23 , 0:37 ?
На тавріяї-славутах сопілкою називають те що на фото нижче.



Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vitaliy.

Цитата: Romka від 31 Липня 2019, 10:41:40
Кусок фланца от сопилки
Да нет, на указанном таймкоде видно большой кругляшок от корпуса банки глушителя.
Цитувати виділенеНа тавріяї-славутах сопілкою називають
Блин, я уже запутался в этих названиях. То сопилка, то флейта, то саксофон. Подумал, что сопилка, это банка самого глушителя, в коротую дуют по центру в середину, а выходит сбоку.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Жулик

Давайте будем называть эту часть свисток!  :rofl:
Не путайте чалавека!