Аммортизаторы

Автор Женя, 12 Липня 2008, 22:00:47

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Tremor

Цитата: OlegBess від 15 Липня 2017, 15:58:00
Цитата: Trinog від 15 Липня 2017, 15:44:20
Ребят, у меня такой вопрос. Поставил двухтрубные масляные амортизаторы Sachs SAC 000331 - http://amortizator.kh.ua/sac-000331-p-11170.html Катаюсь уже пару месяцев, все в норме, но вот сейчас решил поменять резину, хочу поставить что-то более лучшее, чем моя старенькая Росава. А проблемка в том, что в сервисе мне сказали, что мои амортизаторы будут сильно раскачивать (и со временем сильно попортят) модель шин, которую я хочу поставить. Такое вообще возможно? Типоразмер мой, сама модель резины Гудиер Эксселенс https://rozetka.com.ua/ua/avtoshiny/c4330821/producer=goodyear;tip-avto-69528=272731/ Вот мне говорят, что под них стоит и амортизаторы подобрать другие. Может просто хотят наварится на мне? Как считаете?

Ничего они не будут портить резину, если все установлено как надо, а не кривыми руками. Больше ездите по всяким шиномонтажкам на окраинах, там вам насоветуют) Главное, чтобы самой резиной влез и не затирало ничего

Возможно и будут, тут надо смотреть на сервисе

ДжонСолярри

Цитата: Tremor від 18 Липня 2017, 12:35:31
Цитата: OlegBess від 15 Липня 2017, 15:58:00
Цитата: Trinog від 15 Липня 2017, 15:44:20
Ребят, у меня такой вопрос. Поставил двухтрубные масляные амортизаторы Sachs SAC 000331 - http://amortizator.kh.ua/sac-000331-p-11170.html Катаюсь уже пару месяцев, все в норме, но вот сейчас решил поменять резину, хочу поставить что-то более лучшее, чем моя старенькая Росава. А проблемка в том, что в сервисе мне сказали, что мои амортизаторы будут сильно раскачивать (и со временем сильно попортят) модель шин, которую я хочу поставить. Такое вообще возможно? Типоразмер мой, сама модель резины Гудиер Эксселенс https://rozetka.com.ua/ua/avtoshiny/c4330821/producer=goodyear;tip-avto-69528=272731/ Вот мне говорят, что под них стоит и амортизаторы подобрать другие. Может просто хотят наварится на мне? Как считаете?

Ничего они не будут портить резину, если все установлено как надо, а не кривыми руками. Больше ездите по всяким шиномонтажкам на окраинах, там вам насоветуют) Главное, чтобы самой резиной влез и не затирало ничего

Возможно и будут, тут надо смотреть на сервисе
Лишь бы, что то сморозить для набивки сообщений  :wallbash:

ВКБ

Коли колеса матюком після замінипередніх амортизаторів, доїхати до СТО реально? Бо прям таки матюком і резина вбік лізе. Поставив зелені розборні українські мелітопольські МЗТГ 2003 року з 10тис. пробігу ті що на конвеєр при корейцях ставились паралельно з польськими делфі.. Робочі, маслло чисте, клапана робочі, без люфту.

Стояли ОСБ чорні разборні під патрон 2110 - на голову треба таке гіфно надіть зборщикам та технолгам. Про конструкторів не кажу бо може і нормально, але за якість та забезпеченість і технологію відповідають саме інженери технологи , ВТК та директор, якщо взагалі є там такі ...уроди. Потекли на 5-6тис...так йі докатував до сьогодні, всього 11тис десь.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Max 55

Цитата: ВКБ від 29 Липня 2017, 19:32:35
Коли колеса матюком після замінипередніх амортизаторів, доїхати до СТО реально? Бо прям таки матюком і резина вбік лізе. Поставив зелені розборні українські мелітопольські МЗТГ 2003 року з 10тис. пробігу ті що на конвеєр при корейцях ставились паралельно з польськими делфі.. Робочі, маслло чисте, клапана робочі, без люфту.

Стояли ОСБ чорні разборні під патрон 2110 - на голову треба таке гіфно надіть зборщикам та технолгам. Про конструкторів не кажу бо може і нормально, але за якість та забезпеченість і технологію відповідають саме інженери технологи , ВТК та директор, якщо взагалі є там такі ...уроди. Потекли на 5-6тис...так йі докатував до сьогодні, всього 11тис десь.
А ты проедься немного тогда и колеса станут нормально! После домкрата всегда колеса матюгом, схождение уходит когда рулевые наконечники меняешь

ВКБ

Наконєчніки не міняв, стіійки тільки різних виробників...недотримання розмірів трапеції. Розвал-сходження завтра поліче.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Валерий

Вони ж будуть себе по різному вести.це зовсім не гут.рощкачка буде.можу віддати під вілновлення своі. В мене десь ледать. Метал іще не здавав.
глаза боятся, а руки делают. Ремонтно строительные работы

ВКБ

Не, маю на увазі різних виробників по парам, тобто один стояв ліва-права, замінів на ЗАЗівські МЗТГ лівий -правий. Вже поставив , розвал зробив, 100грн, поки подобається. Взимку стануть трвердіші але ковтає нерівності і поліцейський приємно. Принаймні перещупав і воочію бачив клапана та нутрянку. Бачив, Делфі були польскі нерозборні, розрізав болгаркою, вивчав на крок по технології вище і якісні. Можуть запросто 100тис відбугать, тільки мастило втрачає в.язкість, думаю такі стійки варто висвердлити отвір, вилити мастило, промити  і моторку залити свіжу, загужинить М6 гинтиком з герметиком, будуть як спорт по жорсткості і ще поганяють, якщо втулка та поршень цілі і не люфтять.
ТІ які різав ДЕлфі були рідні і проїхали 97тис. :) І щеб катались при в.язкішому мастилі, аби не відірвало втулку трапеції рульової на правій стійці. РЕально Делфі нутрянка супердебела та якісна.


Задні так зроблю, все одно викидати а так експеримент недорогий і  безпечний.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Жулик

А ты пробовал дирку м6 затулить с герметиком?
Бо я с батей в омеге пробовал то падло текто (

Володимир

Цитата: ВКБ від 31 Липня 2017, 15:43:10
Не, маю на увазі різних виробників по парам, тобто один стояв ліва-права, замінів на ЗАЗівські МЗТГ лівий -правий. Вже поставив , розвал зробив, 100грн, поки подобається. Взимку стануть трвердіші але ковтає нерівності і поліцейський приємно. Принаймні перещупав і воочію бачив клапана та нутрянку. Бачив, Делфі були польскі нерозборні, розрізав болгаркою, вивчав на крок по технології вище і якісні. Можуть запросто 100тис відбугать, тільки мастило втрачає в.язкість, думаю такі стійки варто висвердлити отвір, вилити мастило, промити  і моторку залити свіжу, загужинить М6 гинтиком з герметиком, будуть як спорт по жорсткості і ще поганяють, якщо втулка та поршень цілі і не люфтять.
ТІ які різав ДЕлфі були рідні і проїхали 97тис. :) І щеб катались при в.язкішому мастилі, аби не відірвало втулку трапеції рульової на правій стійці. РЕально Делфі нутрянка супердебела та якісна.


Задні так зроблю, все одно викидати а так експеримент недорогий і  безпечний.
Ну так візьми середину з делфі і засунь в інший розборний корпус.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Володя, Нижній клапан,  і діаметр у делфі менший за МЗТговський на 2-3мм. Точно не міряв, методом всунув, подивився що марно та перестав мутить. Фото клапанів МЗТГовського та делфі можу скинуть якщо цікаво.

Жулік, щоб не сіфонило, свердлити по м.ясу а не в тонку стінку. Або наварити гайчину для тіла під М6.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Жулик

Цитата: ВКБ від 31 Липня 2017, 20:07:33
Жулік, щоб не сіфонило, свердлити по м.ясу а не в тонку стінку. Або наварити гайчину для тіла під М6.
то можно тогда и вовсе заварить ))))
Ну то такое то мы в застойные времена таким занимались, а сейчас меняем на новые, причем старые работали но потели, а с старых сделал сверлильный станок ))))

ВКБ

Так теперішні бува гірше нікуди. Мається на увазі перезаправити саме ті які не потіють і немає люфту по штоку та втулці напрямній та воршню з трубою. А так то 100% нові. ПРосто розрізавши три-чотири виробника вже знає які скільки протягнуть по убитим дорогам і чи варто чи ні анонізмом заніматись. У мене спортивний інтерес щодо оживленні а кошти на півас пустить :)
А правда досадно коли каяба через два місяці клапан ламається від удару не по ямі а об горб :)
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 31 Липня 2017, 20:07:33
Володя, Нижній клапан,  і діаметр у делфі менший за МЗТговський на 2-3мм. Точно не міряв, методом всунув, подивився що марно та перестав мутить. Фото клапанів МЗТГовського та делфі можу скинуть якщо цікаво.

Жулік, щоб не сіфонило, свердлити по м.ясу а не в тонку стінку. Або наварити гайчину для тіла під М6.
Я не веду мову за клапан, витягуєш повністю всі нутрощі з делфі і суєш в розборний корпус.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Піздно....розбив та порізав за для вивчення якості :) А треба було а ле не було корпусу (стійки) на  той момент. Ну може з довжинами виявилась би лажа.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

A4_

Меняйте чаще.