Замена сальника коленвала!

Автор Богдан, 23 Квітня 2011, 18:22:27

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Andrew1.2Li

Цитата: Max 55да ладно, есть реальные спецы, работа которых исключительно направлена на качество!
только их надо лично знать или кто посоветует,что б ты и в нём был уверен!))



[url=http:

ВКБ

Цитата: Andrew1.2Li
Цитата: Max 55да ладно, есть реальные спецы, работа которых исключительно направлена на качество!
только их надо лично знать или кто посоветует,что б ты и в нём был уверен!))


Конечно есть, берут не мало. Действительно потом нет проблем. Но когда выходные и есть время.....
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

бляхен мухен і у мене соплять сальники, і колінвала передній і задній і ГРМ, і це при пробігу всьоголиш 17600км, аж обідно.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Цитата: Sergik32бляхен мухен і у мене соплять сальники, і колінвала передній і задній і ГРМ, і це при пробігу всьоголиш 17600км, аж обідно.

Усихається і дубіє від часу. Резиночка не стискає шийку манжети, хоч і сама резиночка наче не руйнується. Ось що значить БУ машина на ходу. Все одно чи іномарка чи ні а лазить прийдеться. А ще кака манжетки клапанів.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

ой шо не гавари, а славута то конструктор, наблатикатись в ремонті то кращу не знайти. От якби ще запчастини були достойні уваги, то можна булоб щось робити, а так як візьмеш  то і руки не стоять щоб одне гівно вийняти а інше вставити.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Сьогодня добра тётя на авторинку запропонувала німецький сальник двусторонній, тобто з звох сторін піджимаюча пружика, з наружної і внутрішньої сторони. На стандартному з однієї. Смішна ціна 12грн. Стальна наружність лакірована. Хто про це щось знає? Фото можу закинути.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

12грн то тра брати, іто цілу спайку.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Під передній коленвалу, той щозі сторони шківа. Преднатяг 1,5мм, тобто 28,5мм натягується на 30мм.



Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

kipa192

Так він по наружі металевий , чи обрезинений ? А то тут десь на форумі був опис як виривали металевий .

ВКБ

Металевий по зовні. Виймати дійсно неприємно. Треба через саморіз або ще якось.  Але резина на вигляд краще, еластичніше і два підпружинені рівчака внушають довіру, бо лизити в ту сторону ДВС ще неприємніше, ніж видирати сальник.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Спортив сальник я двухполосний. Винні пиво і спішка.

Купив силиконовий Ждермані червоний 25грн.

Доречі, по ГОСТ 8752-799 ні слова не сказано про напівсинтетичне мастило. Сальникі розраховані  мінімум на 100тис км пробігу, по даним Кременчука. По  ГОСТ 8752-79 більше, але на мініральному мастилі.




Можлива завчасний вихід з ладу через напівсинтетику і синтетику на 20% раніше.

По ГОСТ 8752-79 розрізняють три види сальників, крім акрилірованих.

Тобто по групі резини: згідно таблиці нижче.





Короче, по температурі роботи і обертам. НА ДВС 4-5-6 група бажано, на колеса, куліси, КПП 1-2-3 групи.

Перевага сучасним акриловим (до ГОСТ 8752-79 не входить ) і силиконовим, їх можна стивити скрізь.

По формі схожі на цей ГОСТ.

Перед установкою заповнити простір між основним ущільненням і грязевіком литолом, як по ГОСТ 8752-79




П.С. Думаю для синтетики і напівсинтетики краще шукати манжети тільки 5-6 групи. Думаю акриловий відноситься до 5-6-ї групи.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

а може є імпартовий замінник?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Написено на червоному (не дворучевий, звичайний)  Germany, silicon.  Доречі  цей ГОСТ копія німецького DIN. Те шо треба.


При заміні прийшлось:
1. Підвіс Аправого передка на пеньок.
2. Відключення АКБ, демонтаж генератора.
3. Зняття кожуха ГРМ.
4. Демонтаж воздуховода і воздухофільтра.
5. Демонтаж тільки передніх болтів лижи.
6. Відпускання задніх болтів лижи (залишилась там висіти)
7. демонтаж защити знизу  праворуч.
8. Демонтаж краба правого з передньої балки.
9. Демонтаж подушки правої ДВС.
10. Опрокидування на праву сторону ДВС.
11. Демонтаж шківа генератора з колевалу.
12. Демонтаж шківа ГРМ.
13. Заміна сальника.
14. Зборка 13-ти пунктів у зворотньому порядку.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Max 55

так ты же Гену все равно снял, а зачем шкив с него снимать было?

ВКБ

Цитата: Max 55так ты же Гену все равно снял, а зачем шкив с него снимать было?

Недописав. Шків генератора з коленвалу. :)
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.