Электроавтомобили

Автор Алла, 07 Серпня 2008, 19:59:05

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.


Karp

Закарпатский завод "Еврокар", который сейчас собирает автомобили Skoda планирует освоить производство электромобилей Volkswagen.

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

#768
По чому 1кВт електрики при зарядці електрокару? Знаю що для юросіб комерційна електроенергія 2,50 грн/квт з ндс.. .
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

drone

В КВт измеряется присоединяемая мощность в договоре. Подозреваю, что вас интересует расход измеряемый в КВт*Ч.
Цена вас интересует дома или на спецзаправке? Если дома, то с трехтарифным счетчиком ночью будет по 67 коп/КВт*Ч.  Если сделать проект на отопление дома э/э, то в отопительный период до 3000 КВт*Ч в мес можно заряжать по 36 коп/КВт*Ч.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

ВКБ

На електрозаправці, знаючи що для юросіб 2,5грн кВт. Цікавить яка їхня моржа для розрахунку заради розминки :економефекту " від електротяги . Тобто скільки 1кВт електрики від їх розетки в акб електрокару. А то всі стрибають від радості, а ц ифри ніхто не мацав. Питання як білої людини заправитись в пка ті на заправці, а не по завугелам никатись, в цьому суть.

Почтайте договір обленерго, не сильно там можна на сторону окрім проектного споживача відкачувать через свій лічильник. Втіхаря як миша тіпа в хаті тільки розхід.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

ВКБ для довідки: у відео про Nissan Leaf пітерський мужик натестував на 100 км витрата 21 кВт*год. Здається, це було влітку, без опалення.
Швидкість не пам'ятаю, але, здається, він просто їхав, як на звичайному авто, тобто не економив.

ВКБ

#772
Вірю що на 100 км 21 кВт., тому що через розрахунок енергії роботи і все що до неї так і буде. А ккд газобензомотору  20% від калорійності то це 5..6л./100 бенз і 7..8 газ. Якщо зроблять по 5грн кВт на електрозаправці то ну зовмім не камільфо. Кіловат то газового колісного зараз 11,5/20%=2,3 грн.
:beee:
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Kudrik

Цитата: Toris від 26 Листопада 2020, 16:37:59мужик натестував на 100 км витрата 21 кВт*год

Это он столько энергии истратил от заряженного аккумулятора. Но чтобы вкачать в аккумулятор эти 21кВт....нужно забрать от сети/через счетчик .... Ну явно больше энергии. Я думаю, на вскидку... что раза в два больше. Ну примерно 40- 50квт....

drone

#774
Цитата: ВКБ від 26 Листопада 2020, 15:37:00
На електрозаправці, знаючи що для юросіб 2,5грн кВт. Цікавить яка їхня моржа для розрахунку заради розминки :економефекту " від електротяги . Тобто скільки 1кВт електрики від їх розетки в акб електрокару. А то всі стрибають від радості, а ц ифри ніхто не мацав. Питання як білої людини заправитись в пка ті на заправці, а не по завугелам никатись, в цьому суть.

Почтайте договір обленерго, не сильно там можна на сторону окрім проектного споживача відкачувать через свій лічильник. Втіхаря як миша тіпа в хаті тільки розхід.
Как бэлый человек в принципе не получится. Высокие токи зарядки быстро убивают аккум и вся экономия идет в трубу. Потому суть батареемобилей именно в том, чтоб заряжаться между типичным дневным пробегом. Если часты длинные поездки, то нужен PHEV, батарейно-ДВС-ый гибрид. Типо 50 км по городу должно быть достаточно для каждого, а на межгород - ДВС.
Облэнерго дает проектную мощность в точке присоединения. Дальше ему фиолетово на что и как вы используете э/э, ну кроме разной экзотики, например с высоким реактивным сопротивлением. Главное - не превышать договорную мощность.
Цитата: Toris від 26 Листопада 2020, 16:37:59
ВКБ для довідки: у відео про Nissan Leaf пітерський мужик натестував на 100 км витрата 21 кВт*год. Здається, це було влітку, без опалення.
Швидкість не пам'ятаю, але, здається, він просто їхав, як на звичайному авто, тобто не економив.
То-есть при ночных заправках 7-13 грн на 100 км в зависимости от времени года и начальных вложений в оборудование заправки.
Но вообще у лифа однофазная говнозарядка. По феншую нужны три фазы в т.ч. для минимизации перекоса напряжения.

Цитата: Kudrik від 26 Листопада 2020, 20:34:12
Цитата: Toris від 26 Листопада 2020, 16:37:59мужик натестував на 100 км витрата 21 кВт*год

Это он столько энергии истратил от заряженного аккумулятора. Но чтобы вкачать в аккумулятор эти 21кВт....нужно забрать от сети/через счетчик .... Ну явно больше энергии. Я думаю, на вскидку... что раза в два больше. Ну примерно 40- 50квт....
Откуда? :wacko: Потери 20 КВтЧ за 8 часов зарядки это такой серьезный обогреватель в гараж на 2.5 КВт. В то же время у электромобилеводов вроде не наблюдается саун вместо гаражей. Потери на зарядке 10, ну макс 15%
Примерно так
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

ВКБ

15% затрат  та ну на..забагато. Дизель газ бензин і спирт буде вічно. Електрика в тролейюусі іже їх то да, воно що треба
Ресурс батареї?! 80 тис? Вартість?! 4300у.є?!. Просто дань моди.
Хоч у спирта стехеометрія 1:10, і енергії в два раза менше, зато актанове велике , то при дизелькомпресії 25:1 а краще 30:1 розхід буде як дизеля..норм..
На ННО треба їздити ...але то казка.
Дизель Є-6...саме то.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Цитата: Kudrik від 26 Листопада 2020, 20:34:12Это он столько энергии истратил от заряженного аккумулятора. Но чтобы вкачать в аккумулятор эти 21кВт....нужно забрать от сети/через счетчик .... Ну явно больше энергии. Я думаю, на вскидку... что раза в два больше. Ну примерно 40- 50квт....
Нє, чувак тестив для людей, а не для інжинірів. Щоби людина знала вартість кілометра. Він там скількись проїхав, а потім поставив заряджатись через електролічильник. Покази лічильника розділив на пробіг і отримав 21 кВт з розетки на 100 км.

Можливо, щось плутаю, але ніби так.

ВКБ

Пропан в наших широтак дешевше, то і є наш євроелектропропаномобіль Е-4.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Ось таке знайшов:
Spoiler
[close]

ВКБ

Витрати енергії на обігрів можна знати через пікову і середньорічну. По піковфй розраховують потужність яка встановлюється, по витратам річним стільки скільки треба.
Пікова при дельті -20..+25=45градусів.(25 комфортна температура салону)
Воздухопереміщення салону мінімальне 0, максимальне на швидкості і дуйчиком на 3 швидкості вентилятора поиприкладу тавропічки = 16м.куб.хв., або 960 кубів за годину при пічці знятій (експеримент Іго61), і при втратах в каналах в три рази менше потік, десь 320м.куб/год.
Теплоємність повітря середньої вологості 0,25 ккал./гр.цельс.
Макс.годинна потужність 0,25×45×320×1.163=4,168кВт !!!
Середньорічна витрата на годину при першій швидкості вентилятора 320/3=107м.ккб год. і  +3,5град, тому 0,25×28.5×107×1,163=0,866кВт/год. :gvozd:
Тобто електрокар проїхавши за рік по місту 10000км з середньою швидкісттю 33км.год(303год.) спале 800кВт(8квт/100км) і на обігрів витрате 303*0,9=272кВт. :popcorm:
Тобто 800кВт+272 кВт=1072 кВт.
Якщо заправка по 4 грн квт то 1072×4=2288кВт.
Якщо як миша в гаражі по 1,68грн.квт = 1072×1,68кВт=1800грн
На газу (10000км×9)/100×11,5грн=10350грн.
Якщо АКБ складає по ціні заміни на 65000км, то це 1 грн 1 км.
Тоді АКБ на 10тис пробігу вартує пробіг 10тис грн.
10тис +1800=11800грн на рік електротяга, або 10тис+2288=12,288кВт. :wacko:
На газу майже те саме 10350 + 600грн мастило = 11тис.
Ті самі яйця, ефект економії оберниться розчаруванням витрат на батарею.  :psih:
В такому випадку одні мінуси автономної елнктротяги саме із за АКБ та швидкості заряду. На газомобілі білтше свободи і прогнозовані відстані. :help:
Чекаємо якісь хімічні вічні  перезаправляємі АКБ кислотами, де перезалив чи заиіним місцями електроліти чи аноди і катоди і АКБ відновлюється хімічно для подальшої віддачі 40кВт.
:applause:
:mitsu:
Перекур закінчено.

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.