Прошивки на Мікас (Обговорення прошивок і ЕБК Мікас)

Автор Володимир, 22 Травня 2011, 17:59:30

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Litovets

Цитата: Володимир від 01 Лютого 2016, 16:38:54
Я в себе лямбдарегулювання на холостому відключив.
Як це можна зробити? ЧіпЕксплорер підійде?

Я було пробував боротися з плаваючим ХХ методом підняття базової паливоподачі в діапазоні від 320 до 380 мм рт.ст. в таблиці "Топливоподача от давления" в результаті отримав ще більші "хвилі" розкачки ХХ.

Владимир

Цитата: Litovets від 01 Лютого 2016, 16:49:37
Цитата: Володимир від 01 Лютого 2016, 16:38:54
Я в себе лямбдарегулювання на холостому відключив.
Як це можна зробити? ЧіпЕксплорер підійде?

Я було пробував боротися з плаваючим ХХ методом підняття базової паливоподачі в діапазоні від 320 до 380 мм рт.ст. в таблиці "Топливоподача от давления" в результаті отримав ще більші "хвилі" розкачки ХХ.
Два способа - для 096 софта понять температуру вкл.ЛЗ, для 02.33.111 - реализован программно см.архив

Litovets

Геть забув вказати - ЕБК Мікас 10,3 без плюса, 069 прошивка.

Владимир

Цитата: Litovets від 01 Лютого 2016, 19:29:38
Геть забув вказати - ЕБК Мікас 10,3 без плюса, 069 прошивка.
То же самое - температуру вверх.

Litovets

Цитата: Владимир від 01 Лютого 2016, 19:43:35
Цитата: Litovets від 01 Лютого 2016, 19:29:38
Геть забув вказати - ЕБК Мікас 10,3 без плюса, 069 прошивка.
То же самое - температуру вверх.
Вот этот график?

Владимир


Litovets

Только я вот не совсем понял по какому алгоритму работает эта калибровка и что даст поднятие температуры включения ЛЗ.

Владимир

Цитата: Litovets від 01 Лютого 2016, 21:58:04
Только я вот не совсем понял по какому алгоритму работает эта калибровка и что даст поднятие температуры включения ЛЗ.
А Вы что, собираетесь греть двигатель до 120 градусов? Раз не достигается заданное значение - нет условий для его реализации.

Litovets

Ну чет я туплю)) Просто не понял что за температура по оси У. Надо сделать вот такой график?

Владимир


Володимир

Цитата: Litovets від 01 Лютого 2016, 21:58:04
Только я вот не совсем понял по какому алгоритму работает эта калибровка и что даст поднятие температуры включения ЛЗ.
Доки двигун до 120 не нагрієш, лямбдарегулятор на ХХ не включиться.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Litovets

Тепер зрозумів, всім дякую за поради.

Ага, тепер ясно чого підняття паливоподачі у графіку "Базовая топливоподача от давления" не дала позитивного ефекту на стабільність ХХ, лямбда-корекція все одно вносила свої корективи в паливоподачу.

Litovets

Лямбду пока не менял, вот и решил ее программно отключить чтоб погасить чек и заодно понизить топливоподачу чтоб менше жрала бенза.
Топливоподачу крутил через МикасОнЛайн. Изначальное значение было 170, настроено еще на работающей лямбде.
Сначала поставил 160, проехался, попробовал как едет - едет как и ехала, провалов и дерганий при разгоне нет.
И так сбрасывая по 10 единиц остановился на 130 - по езде разницы не заметил что при 130 что при 170. Почему так не пойму.

Rol1k

Доброго вечора!
Славута інжектор 2007р., Микас 10.3, прошивав KKL VAG 409.1 адаптером і програмою ChipLoader 1.97.
Залив прошивку MIKAS_11.0.0-AEC_02.32.096_Apr12_2007_T8, і після заливки машина не заводиться, ЕБУ не реагує ні на які діагностичні програми, при включені запалення ЧЕК не загоряється...
Порадьте як можна все відновити чи які наступні дії.
Дякую!

Litovets