Прошивки на Мікас (Обговорення прошивок і ЕБК Мікас)

Автор Володимир, 22 Травня 2011, 17:59:30

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Fulcrum

А які ідентифікатори Вашого ЕБУ? Ця прошивка для Мікас 10.3+ . Зчитана стокова прошивка є???
Автомобілі є BMW і все решта

Fulcrum

Цитата: Litovets від 08 Лютого 2016, 16:40:39
Лямбду пока не менял, вот и решил ее программно отключить чтоб погасить чек и заодно понизить топливоподачу чтоб менше жрала бенза.
Топливоподачу крутил через МикасОнЛайн. Изначальное значение было 170, настроено еще на работающей лямбде.
Сначала поставил 160, проехался, попробовал как едет - едет как и ехала, провалов и дерганий при разгоне нет.
И так сбрасывая по 10 единиц остановился на 130 - по езде разницы не заметил что при 130 что при 170. Почему так не пойму.

При розгоні параметр Gob - тих самих 170 чи 150 чи 130 не враховується, так як працює прискорювальний насос....розсосолювати не буду. Добавка Gob впливає тільки на сталому режимі двигуна, тобто працює лямбда регулятор. Якби Ви їхали з підключеним лямбда зондом то по діагностиці побачили б - наприклад (приблизно) - Gob=170 ALF=0.94-0.96; Gob=160 ALF=0.97-0.99; Gob=150 ALF=0.99-1.01 і т.д . Менше 145 ставити не варто, так як буде забідна суміш і відповідно - перерозхід палива, втрата потужності, підвищена температура у камері згорання і всі остальні нехороші штуки :)
Автомобілі є BMW і все решта

Rol1k

Цитата: Fulcrum від 14 Лютого 2016, 00:30:06
А які ідентифікатори Вашого ЕБУ? Ця прошивка для Мікас 10.3+ . Зчитана стокова прошивка є???
Блок без +,  прошивка була перероблена програмою (Володимира) кріт для 10,3. Стокову не зчитало і вирішив залити так, ніби все залило добре, ну і результат вище написаний...

Fulcrum

Не треба було так робити... Шили на автомобілі? Я так розумію, що блок вже не вмикає головне реле. Спробуйте поставити перемичку на головне реле і встановити звязок Chiploaderom. Якщо буде вискакувати помилка 350 то прийдеться знімати ЕБУ і відновлювати на столі. В принципі нічого страшного немає. Якщо встановиться звязок на автомобілі  - одразу добавте в базу loadera стокову прошивку та зашийте її без всяких лишніх маніпуляцій. Повинен ожити.
Автомобілі є BMW і все решта

Rol1k

Цитата: Fulcrum від 14 Лютого 2016, 01:01:39
Не треба було так робити... Шили на автомобілі? Я так розумію, що блок вже не вмикає головне реле. Спробуйте поставити перемичку на головне реле і встановити звязок Chiploaderom. Якщо буде вискакувати помилка 350 то прийдеться знімати ЕБУ і відновлювати на столі. В принципі нічого страшного немає. Якщо встановиться звязок на автомобілі  - одразу добавте в базу loadera стокову прошивку та зашийте її без всяких лишніх маніпуляцій. Повинен ожити.
Скоріш за все шо не вмикає, при включені запалювання ЕБН не реагує, а можна конкретніше, як замкнути головне реле? і яке воно з тих трьох?

Fulcrum

Реле перше зліва в першому ряду  . Перемичка між "30" та "87". Поставити перемичку, включити запалювання ну пробувати так як описав вище.
Автомобілі є BMW і все решта

Rol1k

Цитата: Fulcrum від 14 Лютого 2016, 01:17:27
Реле перше зліва в першому ряду  . Перемичка між "30" та "87". Поставити перемичку, включити запалювання ну пробувати так як описав вище.
Наразі дуже дякую, сьогодні вже сил і терпіння пробувати немає, як зроблю відпишусь.

Володимир

Цитата: Rol1k від 14 Лютого 2016, 00:02:39
Доброго вечора!
Славута інжектор 2007р., Микас 10.3, прошивав KKL VAG 409.1 адаптером і програмою ChipLoader 1.97.
Залив прошивку MIKAS_11.0.0-AEC_02.32.096_Apr12_2007_T8, і після заливки машина не заводиться, ЕБУ не реагує ні на які діагностичні програми, при включені запалення ЧЕК не загоряється...
Порадьте як можна все відновити чи які наступні дії.
Дякую!
Яка точно модель мікаса?

Перехід в режим діагностики вже зробив чи ні?

Цитата: Fulcrum від 14 Лютого 2016, 00:42:03
Цитата: Litovets від 08 Лютого 2016, 16:40:39
Лямбду пока не менял, вот и решил ее программно отключить чтоб погасить чек и заодно понизить топливоподачу чтоб менше жрала бенза.
Топливоподачу крутил через МикасОнЛайн. Изначальное значение было 170, настроено еще на работающей лямбде.
Сначала поставил 160, проехался, попробовал как едет - едет как и ехала, провалов и дерганий при разгоне нет.
И так сбрасывая по 10 единиц остановился на 130 - по езде разницы не заметил что при 130 что при 170. Почему так не пойму.

При розгоні параметр Gob - тих самих 170 чи 150 чи 130 не враховується, так як працює прискорювальний насос....розсосолювати не буду. Добавка Gob впливає тільки на сталому режимі двигуна, тобто працює лямбда регулятор. Якби Ви їхали з підключеним лямбда зондом то по діагностиці побачили б - наприклад (приблизно) - Gob=170 ALF=0.94-0.96; Gob=160 ALF=0.97-0.99; Gob=150 ALF=0.99-1.01 і т.д . Менше 145 ставити не варто, так як буде забідна суміш і відповідно - перерозхід палива, втрата потужності, підвищена температура у камері згорання і всі остальні нехороші штуки :)
Я думаю що ти помиляєшся, коли вмикається прискорювальний насос KLZ=1, і в залежності як виставити Gob, машина порізному розганяється. Коли працює лямбда регулятор, то нема різниці яке значення Gob, лямбдарегулятор коефіцієнтом KLZ вирівнює паливосуміш, а от в перехідних режимах чи коли включається прискорювальний насос при дуже малому значенні Gob будемо мати провал через брак паливоподачі.
Цитата: Rol1k від 14 Лютого 2016, 00:48:36
Цитата: Fulcrum від 14 Лютого 2016, 00:30:06
А які ідентифікатори Вашого ЕБУ? Ця прошивка для Мікас 10.3+ . Зчитана стокова прошивка є???
Блок без +,  прошивка була перероблена програмою (Володимира) кріт для 10,3. Стокову не зчитало і вирішив залити так, ніби все залило добре, ну і результат вище написаний...
Ти порушив перший пункт хелпу до чіплоадера, де пишуть що якщо провика не читається, то нема чого робити запис.

МОжливо мікас не перевів в режим діагностики.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Fulcrum

KLZ=1 при прискоренні (регулятор не працює), а от ШДК в момент прискорення показує реальну суміш - при доброму тапку від 0.85 і по мірі спадання і часу роботи прискорювального насосу  йде до 1, потім настає сталий режим і включається лямбда регулювання. В прошивці наприклад діапазон +-30%. Тобто вирахувана загальна  паливоподача (всі поправки + Gob) - Наприклад  при малому навантаженні , швидкість 100 5 передача оберти 2750, вийшла 300 (при Gob=170), регулювання може коливатися  від 210 до 390, Gob ставимо 130 - результуюча паливоподача рівна 260, регулювання вже може коливатися від 182 до 330. Відчувається різниця? В попередньому пості трохи не правильно висловився. При дуже малому значенні Gob під час роботи прискорювального насосу результуюча паливоподача виходить замала - забідна суміш - смикання і тупість. Просто я мав на увазі регулювання Gob в розумних межах..... Як кажуть: " Здуру можна й х... зломати".
Автомобілі є BMW і все решта

Rol1k

Цитата: Fulcrum від 14 Лютого 2016, 01:01:39
Якщо буде вискакувати помилка 350 то прийдеться знімати ЕБУ і відновлювати на столі.
Так і сталось, замкнув перше знизу ліве реле, запустив чіплоудер, звязок не встановлюється і при загрузці видає 350 помилку.

А як можливо відновти на столі? є якась стаття?

Владимир

Ломаным лодырем скорее всего не поднимете.

Rol1k

Цитата: Владимир від 14 Лютого 2016, 14:05:30
Ломаным лодырем скорее всего не поднимете.
Не повністю зрозумів, як його фізично все зєднювати.
Це потрібно зняти блок, і на вказані контакти подати +12В і масу, К-лінію зєднати зі сканером?
І тоді вже запускати чіплодер?

Владимир

Цитата: Rol1k від 14 Лютого 2016, 14:12:54
Цитата: Владимир від 14 Лютого 2016, 14:05:30
Ломаным лодырем скорее всего не поднимете.
Не повністю зрозумів, як його фізично все зєднювати.
Це потрібно зняти блок, і на вказані контакти подати +12В і масу, К-лінію зєднати зі сканером?
І тоді вже запускати чіплодер?
Точно так.А Вы откуда, в смысле адрес? И напишите иденты, которые на блоке на табличке.

Max 55

Цитата: Rol1k від 14 Лютого 2016, 14:12:54
Цитата: Владимир від 14 Лютого 2016, 14:05:30
Ломаным лодырем скорее всего не поднимете.
Не повністю зрозумів, як його фізично все зєднювати.
Це потрібно зняти блок, і на вказані контакти подати +12В і масу, К-лінію зєднати зі сканером?
І тоді вже запускати чіплодер?
Даже не пытайтесь, 97 лодырь не восстановит, надо лицензионный, я могу вам помочь, присылайте блок, мой тел 099 634 03 98 Максим

Володимир

Цитата: Fulcrum від 14 Лютого 2016, 12:24:21
KLZ=1 при прискоренні (регулятор не працює), а от ШДК в момент прискорення показує реальну суміш - при доброму тапку від 0.85
Правильно, в залежності з якою швидкістю ти нажимаєш на педаль газу до паливоподачі додається поправка по таблиці "Поправка ускорительного насоса по производной dF/dt" також застосовується коефіцієнт з таблиці "Коэффициент ускорительного насоса по dF/dt".
Цитата: Fulcrum від 14 Лютого 2016, 12:24:21
і по мірі спадання і часу роботи прискорювального насосу  йде до 1, потім настає сталий режим і включається лямбда регулювання.
Тут мікас працює по таблиці "Закон спада отрицательного ускор. насоса".
Цитата: Fulcrum від 14 Лютого 2016, 12:24:21
В прошивці наприклад діапазон +-30%. Тобто вирахувана загальна  паливоподача (всі поправки + Gob) - Наприклад  при малому навантаженні , швидкість 100 5 передача оберти 2750, вийшла 300 (при Gob=170), регулювання може коливатися  від 210 до 390, Gob ставимо 130 - результуюча паливоподача рівна 260, регулювання вже може коливатися від 182 до 330. Відчувається різниця? В попередньому пості трохи не правильно висловився. При дуже малому значенні Gob під час роботи прискорювального насосу результуюча паливоподача виходить замала - забідна суміш - смикання і тупість. Просто я мав на увазі регулювання Gob в розумних межах..... Як кажуть: " Здуру можна й х... зломати".
Це тому що при роботі прискорювального насоса виключається лямбдарегулятор, паливоподача тоді складається з Gob плюс паливоподача з 3Д таблиці по обертах і тиску, далі ця сума множиться на поправки по температурах, при включеному лямбдарегуляторі паливоподача ще множиться на KLZ.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion