Прошивки на Мікас (Обговорення прошивок і ЕБК Мікас)

Автор Володимир, 22 Травня 2011, 17:59:30

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 4 Гостей дивляться цю тему.

VAZ 21053

скиньте может кто де знает, по микас 10.3, инструкцію , а то немогу разобраться 103 блок может работать на два режима или нет???
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

Володимир

Цитата: VAZ 21053 від 08 Лютого 2020, 20:12:53
скиньте может кто де знает, по микас 10.3, инструкцію , а то немогу разобраться 103 блок может работать на два режима или нет???
Качай за цим посиланням http://vlad5229.narod.ru/projects.html програму МікасОнлайн, в директорії HELP, довідка по мікасу. Дивись файл ..\MikasOnLine-6\HELP\const\C72.html
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 08 Лютого 2020, 19:24:35
Те що тут на малюнках, можливо з тої корявої прошивки що була тут в гілці де хтось вручну з неї вирізав кусок кода.
Тут не суть в конкретних графіках.
Скринами я просто показав, що єксплоер для конкретного параметра контролює ввод і не дає вийти в мінус,  а також за визначений  плюс( (лівіий фрагмент першого скрину). Коли я спробував завести "-5" єкслоер не дав і ругнувся.
Микас онлайн дав можливість мені "вітягнути" значення куди завгодно (середній фрагмент першого скрину). Той графік що наведений на мікасонлайн (середній фрагмент - це я повитягував просто для  для приклада). В ісходному було після +50 значення "нулі".
А потім після мікаса  я цей з мінусами  вивів в експлоері (крайній правий  скрин) і експлоєр видав замість "мінусів" FFFF з копійками.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: Romka від 02 Лютого 2020, 21:47:55
Цитата: vladishtm від 30 Січня 2020, 23:51:43
Ну вот и залил я прошивку от Ромки  :thank_you: :dancer:! 096 на 1,3 вместо 111. Работает .  Разница по ходу значительная.
Дык пора подпись менять:) ;)

Ромка, есть такое наблюдение интересно у тебя также?
При заводе (на холодную) бывает что как бы нормально схватила-завелась. но не сразу уходит на ХХ и прогрев выше тысячи, а продолжает секунду-две-три бум.бум.бум ниже  тысячи и потом уже идет выше тысячи и начинает прогрев.
До смены 111й этого не было. Думаю может вот из за этого? Первый столбик мои в 111й, второй столбик в твоей 096.

Особенно думаю на С22.  Прогретая уже заводится как обычно - с пол оборота.  :ok:
Эх нету ноута, я бы уже со многим поигрался  }-)  а таскать системник в кабину не айс и зима.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Romka

Нет, у меня если схватилась сразу на повышенные. Так заводится у меня при - 20 и подсевшем АКБ.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Цитата: vladishtm від 08 Лютого 2020, 23:58:29
Цитата: Володимир від 08 Лютого 2020, 19:24:35
Те що тут на малюнках, можливо з тої корявої прошивки що була тут в гілці де хтось вручну з неї вирізав кусок кода.
Тут не суть в конкретних графіках.
Скринами я просто показав, що єксплоер для конкретного параметра контролює ввод і не дає вийти в мінус,  а також за визначений  плюс( (лівіий фрагмент першого скрину). Коли я спробував завести "-5" єкслоер не дав і ругнувся.
Микас онлайн дав можливість мені "вітягнути" значення куди завгодно (середній фрагмент першого скрину). Той графік що наведений на мікасонлайн (середній фрагмент - це я повитягував просто для  для приклада). В ісходному було після +50 значення "нулі".
А потім після мікаса  я цей з мінусами  вивів в експлоері (крайній правий  скрин) і експлоєр видав замість "мінусів" FFFF з копійками.
Відповідь на це питання я дав в сусідній темі. В прошивці кожна змінна і кожна точка графіка має розмірність два байти. і має тип Smallint http://programming.in.ua/programming/delphi/199-basics-type-data-delphi.html тобто кожна точна може приймати значення в діапазоні -32 768 .. 32 767 (принаймі я так думаю), в експлорері для того графіка використали змінну типу Word, її діапазон значен 0..65 535, тому коли змінна міняє знак на мінус, 15-тий байт міняє своє значення з 0 на 1, 1000000000000000, в результаті замість -1 маємо число 32769.
Цитата: vladishtm від 09 Лютого 2020, 21:08:38
Цитата: Romka від 02 Лютого 2020, 21:47:55
Цитата: vladishtm від 30 Січня 2020, 23:51:43
Ну вот и залил я прошивку от Ромки  :thank_you: :dancer:! 096 на 1,3 вместо 111. Работает .  Разница по ходу значительная.
Дык пора подпись менять:) ;)

Ромка, есть такое наблюдение интересно у тебя также?
При заводе (на холодную) бывает что как бы нормально схватила-завелась. но не сразу уходит на ХХ и прогрев выше тысячи, а продолжает секунду-две-три бум.бум.бум ниже  тысячи и потом уже идет выше тысячи и начинает прогрев.
До смены 111й этого не было. Думаю может вот из за этого? Первый столбик мои в 111й, второй столбик в твоей 096.

Особенно думаю на С22.  Прогретая уже заводится как обычно - с пол оборота.  :ok:
Эх нету ноута, я бы уже со многим поигрался  }-)  а таскать системник в кабину не айс и зима.
В тебе вже відбувся запуск, до чого ці графіки? Зверни увагу на прогрів нейтралізатора, і на графік обертів двигуна при прогріві.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Romka від 09 Лютого 2020, 23:31:16
Нет, у меня если схватилась сразу на повышенные. Так заводится у меня при - 20 и подсевшем АКБ.
Спасибо. Возможно дохленький акум не раскручивает до нужных 500 оборотов. Просто на 111й такого не было с тем же акум., то может когда то поменяю С22 на 300 вместо 500.
Мой акум уже старенький. При холодном пуске на холоде с >12,5в может упасть ниже 9в  :rolleyes: .Но буду тянуть пока не здохнет. Далеко мне все равно не ехать.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: Володимир від 10 Лютого 2020, 10:21:35
В тебе вже відбувся запуск, до чого ці графіки? Зверни увагу на прогрів нейтралізатора, і на графік обертів двигуна при прогріві.

Очманіти  :wacko:  в мене, що в бувшій, шо теперешній стоять С23 та С24 обидва по 120 градусів. Це що ... :dunno:? 120 якось не політкоректно  бл.  Зараз зайду під ХРюшкой гляну через експлорер.
А чи відбувся пуск? може мій дохленький акум просто не роскручує до 500 оборотів. Це типу якби був кривий стартер і я його крутив руцею -то мікас мабудь би довго чекав...
"Константы С23 и С24 определяют диапазон стартовой температуры
ОЖ (обычно это 15 и 25°), при котором во время прогрева двигателя
РХХ устанавливается в положение, заданное С25 (например 150),
а к УОЗ добавляется значение из графика T35."

.... Як не дивно  :rolleyes: :-D та експлорер теж показав 120 !  І чим це погано ?  }-)
:dunno:РХХ не змінить положення?. Температура була близько нуля, тобто набагато менше рекомендованої мінімальної =15град. 
РХХ по Т23 = 90пол   - тобто РХХ ,якщо менше 15град, не буде ставати   150те з  С25.  Зараз  нього по Т23 від 0гад до -40ка задано 90 положення.  :wallbash: Прискорювати прогрів нейтралізатора дозволили від +15 до +25.
Мабудь не домовились, або хтось комусь не добашляв.  :-D
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 10 Лютого 2020, 17:43:16
Цитата: Володимир від 10 Лютого 2020, 10:21:35
В тебе вже відбувся запуск, до чого ці графіки? Зверни увагу на прогрів нейтралізатора, і на графік обертів двигуна при прогріві.

Очманіти  :wacko:  в мене, що в бувшій, шо теперешній стоять С23 та С24 обидва по 120 градусів. Це що ... :dunno:? 120 якось не політкоректно  бл.  Зараз зайду під ХРюшкой гляну через експлорер.
Це означає що на каталізатор забили і прогрів іде тільки по графіках прогріву.
Цитата: vladishtm від 10 Лютого 2020, 17:43:16А чи відбуіся пуск? може мій дохленький акум просто не роскручує до 500 оборотів. Це типу якби був кривий стартер і я його крутив руцею -то мікас мабудь би довго чекав...
Я щось не розумію яка в тебе проблема, чи то довго запускається, чи запустився, але оберти прогріву не ті що мають бути.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 10 Лютого 2020, 17:50:34
Я щось не розумію яка в тебе проблема, чи то довго запускається, чи запустився, але оберти прогріву не ті що мають бути.
Як я розумію, не виконується умова (чи навпаки виконуется) бо після відпускання ключа оберти в мене нижче чим в С20=590 тому, що слабий акум не робив веселий вжиК!, а тужився  з паузами  вжи.. вжи..  :o  тобто стартер не крутив з потрібною швидкістю. Паливо стислось, іскра подалась, поршень толкнули
C20 Обороты пуска Nпуск
Nпуска - обороты, ниже которых двигатель считается в режиме пуска, расчеты топливоподачи и угла опережения
зажигания производятся по пусковым характеристикам.

А іншого ж крім С20, з чого мікас повинен зрозуміти що ми завелися немає наче.  :dunno:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Ти не уважно читаєш хелп, С20 це гриниця між пуском і робочим ходом, до цієї границі, паливо і кути запалювання розраховуються по пусковим графікам, а після, по графікам прогріву. Твій стартер навіть якщо його підключити до супер акумулятора, наврят ти витесне більше 400 обертів КВ. Якщо оберти КВ дістались С20, то значить вже відбувся запуск і двигун почав набирати обрти, тому пора переходити від режиму пуску до режиму прогріву.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 11 Лютого 2020, 12:19:22
Ти не уважно читаєш хелп, С20 це гриниця між пуском і робочим ходом, до цієї границі, паливо і кути запалювання розраховуються по пусковим графікам, а після, по графікам прогріву. Твій стартер навіть якщо його підключити до супер акумулятора, наврят ти витесне більше 400 обертів КВ. Якщо оберти КВ дістались С20, то значить вже відбувся запуск і двигун почав набирати обрти, тому пора переходити від режиму пуску до режиму прогріву.
Сьогодні на холодну при температурі на дворі +10  завелась, як ляля -на один вжик і відразу жжжжжииииипрогрів!  :beee:   При тому самому акумі.
А оті погані вжи..к....вжи...к.потім бум.бум нижче 1000 і аж тоді жжжжииипрогрів,  були при температурі на дворі = 0град   :(
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 11 Лютого 2020, 16:49:43
Цитата: Володимир від 11 Лютого 2020, 12:19:22
Ти не уважно читаєш хелп, С20 це гриниця між пуском і робочим ходом, до цієї границі, паливо і кути запалювання розраховуються по пусковим графікам, а після, по графікам прогріву. Твій стартер навіть якщо його підключити до супер акумулятора, наврят ти витесне більше 400 обертів КВ. Якщо оберти КВ дістались С20, то значить вже відбувся запуск і двигун почав набирати обрти, тому пора переходити від режиму пуску до режиму прогріву.
Сьогодні на холодну при температурі на дворі +10  завелась, як ляля -на один вжик і відразу жжжжжииииипрогрів!  :beee:   При тому самому акумі.
А оті погані вжи..к....вжи...к.потім бум.бум нижче 1000 і аж тоді жжжжииипрогрів,  були при температурі на дворі = 0град   :(
До дивись графіки пуску, може треба щось поправити, порівняй зі своєю першою прошивкою.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Червоні лінії -то так було раніше.



На кого підозра і чому? А сьогодні  на холодну і при +10 завелась як треба.

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Можливо С22. А так, якщо раніше було краще, то варто перенести всі ці графіки на діючу прошивку.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion